Мисля,че започна да има промяна след писаниците ни до дирекцията.Както предлагате, нека почнем да пишем и за 8615/8610 и 3621/3622.Мисля,че достатъчно време тези влакове се движеха с тези скапани вагони.Има достатъчно влакове за които могат да се използват 43-ките и 45-петиците.За мен най –удачния вариянт е да са за крайградските влакове около София.Не мога да се съглася с Веско,че композициите на 9620/9623, 9621/96222 и 2654/2655 трябва да се заменят с немските вагони.Сегашните им състави са идиални, варненски 74-ки,чисти и лъснати пък и времепътуването ми се струва доста.
Пътувай с влак - спаси природата !
Върти ми се в главата като вариант да се вземат композициите на влакове 5623/5622 и 7622/7623 (общо 3 композиции), които евентуално ще заменят съставите на 3621/3622 и 8615/8610. Съответно по 1 чифт за Кулата и още 1 за Видин ще се сдоябият с композиции от вагони серия 43. Пак не е най-добрият вариант и това, което бихме искали ние, но не виждам откъде в депо Надежда могат да се намерят 20-тина купейни вагона, които да могат да покрият двата чифта за Бургас. По-добре exDB-та на влакове, пътуващи 200-250 км, отколкото 500 км...

Акредитиран фотограф

И какво му е задоволителното? Днес ми се изръбиха задните части в 2612... не стига, че при спиране талигата така играе, че се създават ужасни вибрации и всичко мърда - стъкла, врати и т.н., ами пък и ужасно твърди седалки. Седалките са изключение тоя път, но за талигите трябва да се измисли нещо, защото по мои наблюдения и по безнаставов път със V>100 km/h играят ужасно (не е като на 63-ка, но пак не е приятно). Вярно, стари са вече, но да им се отделя повече внимание при ревизии. Инцидентът на Курило с 383 трябва да ви накара да се замислите, вместо да се радвате. Всяко нещо си има и добри и лоши страни, перфектни хора, техника и т.н. няма.rexkos написа:Браво Иво, резултатът е повече от задоволителен. Сега иде ред на 3621/8610 и 8615/3622.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Това е заради факта , че както "Родопи" , така и нощните 8636 и 8637 се карат от Старозагорци.В момента точно в депо Сзт има недостиг на 44-00-ки и 45-00-ци , затова се ползват и пловдивски машини.Има слухове , според които старозагорци щели да вземат и 8613 / 8612 , но информацията още не е потвърдена.44142 написа:След пускането на 4-та "шуменеца" се кара с ГО машина. В участъка Шумен - Стара Загора се кара от горнооряховци а в участъка Стара Загора - Пловдив от старозагорци.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Съгласен съм, но да оправят талигите на 74. Не, че пътят е в най-доброто състояние и, че вагоните ще оцелеят в перфектно състояние до следващата ревизия (доколкото знам на 200 000 км се прави ревизия, може да греша, не съм сигурен), но поне да ги прегледат и да отстранят проблемите. Веднъж пътувайки с варненска 74 със 125 км/ч в междугарието Мит-Рм имах чувството, че колоосите всеки момент ще излязат от талигите, а пътниците едва ли не на кривите се подмятаха като чували с брашно в празен камион. Значи, че още има какво да се желае по поддръжката.bdz46 написа:Крайно време беше тези 43 да се изхвърлят от далечните влакове.
74 по мое мнение са едни от най-сполучливите вагони, движещи се в БДЖ.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Вчера 8611 беше съставен от 97-ци , а няколко пъти засичам вече 2612 със 74-ки , къде са скрили скапаните 43-ки
, да не би да са решили най-сетне да им направят един малък ремонт та да сложат поне малко по-хубави седалки та да заприличат на истински вагони за пътници а не като сега устройства за мъчене на пътниците.....

Днес проучих как стоят нещата с 2613/2612. Старите "обновени" композиции (пет вагона серия 43) са пратени по 7-ма линия на влакове 7620/7625 и 7630/7631, а тези на 2613/2612 са заменени с варненски купейни вагони серия 74.
Той вече близо половин година е с тези вагони.Вчера 8611 беше съставен от 97-ци

Последно промяна от rexkos на Пет Фев 19, 2010 9:10 pm, променено общо 1 път.
Лично смятам , че "Родопи" трябва да се върне на ПО , а 8636 / 8637 да останат засега на Сзт.
И бюфетът вече не е русенски , Ванчо. На форумното пътуване до Силистра на 28-ми декември мин. година , като гара на домуване на 55-цата бе посочена "Варна".Vancho написа:....На 9621/22 само бургаската група и бюфета са русенски
Информация
Модератори