Страница 7 от 147
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 9:41 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Лок е в БДЖ - Трансимпекс - Русе за среден ремонт, такъв нормално се извършва за 3 месеца, горе/долу в момента са стигнали до половината, би трябвало вече да е в бояджийното и оттам нататък да започват да го събират. Подробности от нашия колега г-н Иван Иванов.

За 45 179.9 ще се включа и аз с информацията, че към 16.10.2009 г., локомотива беше на 2/3 готов по коша, оставаха талигите и боята. Причината за забавяне на ремонта е както липсата към тази дата на колоосни комплекти, така и непревеждането от страна на БДЖ на средства за довършителни работи по ремонта.
отг
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:18 am
от фена
Дано стане по скоро за да ни радва с красотата си и новата си боя.Тая година от депо Мездра се изложиха от към лъскави машини само 45-173 и можеби и 45-179 като чета коментерите във форума може да стане и 44-179 дано да не съм прав.
Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:16 pm
от Nikss
Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:28 pm
от VESO
Стара Загора няма да дадат 45-00-ца , бъди сигурен.

Още повече , че 161 вече е серия 44-00.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:36 pm
от Nikss
Според теб с 3 44-ки достатъчно ли е да се върже бързия график? Още повече, че никой няма да ги пита... всичко се решава "от горе" - от БДЖ - ТПС /Локомотиви/ ЕООД.

И ГО не ги питаха искат ли си 44 104 когато беше спряна за КР 2003 г., отчислиха я от парка на ГО машините и я взеха да се модернизира в Кончар. Отделно ако 161 не беше преминала в серия 44 с 2 локомотива хептен щеше да е трагично положението.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 7:20 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h.

Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.
отг
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:18 am
от фена
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 11:39 am
от VESO
На оградата на депо Мездра има само два електровоза (един от които трябва да е
45174-0) , останалите са дизели.Вече пред самото депо са струпани доста , когато с Rexkos ходихме , там бяха
523 ,
543 ,
554 ,
146 и
170. Пловдивската 538 също им правеше компания в обичайната си
"поза".
отг
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 1:36 pm
от фена
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:16 pm
от Nikss
lok45111 написа:Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h.

Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.
Колкото и 45 199 е до 110 - само на шаблон в кабините, по Хаслери е до 100, освен това никой не е правил опит да вдига 110 макар, че влакове и мегдан за толкова има и специално при СР-то й бяха сложили чисто нови колооси за да бъде до 110.
Re: отг
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:20 pm
от Nikss
Че 44 140 е най-бързата в депо Мездра, така е, спор няма, но е неефективна за експлоатация тъй като голяма част от електровозите са от серия 45 и макар и само 4 файтъра, то всичко е под общия знаменател 100 по отношение на V max, и под общия знаменател 110 за редуктори. А тя като е за 130 първо нито има къде да се вдигне тази скорост тъй като не карат БВ, а по 7-ма и 2-ра на видинските БВ няма трицифрени скорости и второ докато се движеше много рядко я подаваха на товарачки, защото теглителната й сила спрямо 45 и 43 е по-малка и гледаха да я пускат по видинските БВ и на ПВ най-вече за ГО.
А Весо, доста неща са се променили.

174 от отдавна не е на оградата, първоначално я бяха преместили на коловоза до другите машини, после изчезна някъде - може и да са я вкарали да я правят. 554 също от скоро я няма на коловоза с машините. Най-отзад са забутани 543 и 538, на съседния коловоз са 146, 147, 170, 523.
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:24 pm
от VESO
За 543 шансовете нулеви ли са , че са я забутали за компания на 538?
Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 10:27 pm
от Nikss
Не мога да кажа, но при положение, че има машини, чакащи ремонти още отпреди 543 да спре, засега освен да освен да стои чакайки финансиране, не виждам кога ще тръгне.

отг
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 10:04 am
от фена
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:35 pm
от Naskoni
Гледам, че никой не е писал за 45 165, която е в движение вече две седмици.

Тя беше най-бързата дупнишка машина (110 км/ч) докато 44 164 не я детронира. Последната засега си работи в Дупница.