Страница 7 от 25
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 11:19 am
от Nikss
Ох ако знаете в моята КР колко влакове има, които сега ги няма (изобилства от всякакви, но има още неща за доизкусуряване и до следващата година ще се постарая да изгладя нещата и да ви я представя).

Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 12:17 pm
от Labros
Някой да вземе да направи, но преди това да провери дали има такава възможност за пускане на ПВ Горна Джумая- Кулата някъде по обедно време.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 12:44 pm
от Nikss
От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 12:50 pm
от VESO
Според мен е редно да се направи следното -
50131 да си остане както досега 5:05 от Дупница , като от Кулата да потегля обратно в 10:36.На Кресна ще разминава 5621 , а на Благоевград чака пристигането на DESIRO-то от София и потегля в 12:35.Пристига си в Дупница в 13:12.
50271 да тръгва най - рано в 8:05 (като прави връзка с 50261 от София) , на Бобошево разминава 5622, на Бг да пристига в 8:43 , изчаква надминаване от 361 , след което да се връща обратно в 9:30 , на Бобошево да разминава 5621 и да идва в Дца в 10:22.
Нужен е ПВ за Кулата някъде към 10:50 , който да се движи след 5621.Този влак ще разминава този , който потегля в 10:36 от Кулата (по- горе съм го посочил) и да пристига в крайната си гара в 13:13.После се връща на мястото на 50132.
50133 може да си стои в 16:40 (50263 идва в Дца в 15:46) и след това като 50134 да се връща обратно към Дупница.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 7:11 pm
от rexkos
Имам един въпрос. "Благоевградската прелест" (5620) спира на гарите Дяково, Делян, Гълъбник и Долни Раковец за извозване на гаровия персонал или просто така за кеф?
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 7:33 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Имам един въпрос. "Благоевградската прелест" (5620) спира на гарите Дяково, Делян, Гълъбник и Долни Раковец за извозване на гаровия персонал или просто така за кеф?
Вози смените

Когато 2007 г. го карах със 64 061.5 станах свидетел, че именно с този влак се сменяват по тези гари, поради което ни "туряха" по една - две мин. отгоре и после се налагаше да се ръчка сериозно.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 7:33 pm
от Nikss
По-скоро 2-рото...

повече от половината БВ и УБВ в цялото БДЖ спират на ненужни гари и спирки, като наближи новия ГДВ ще ви представя анализ на всеки влак къде, защо трябва и не трябва да спира даден БВ/УБВ.

Но ако наистина има слизащи нека спират, но да не задържат много трафика...

Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 8:48 pm
от Labros
На някои влакове спиранията предварително се съгласуват с кметовете. Става въпрос за тия, които ползуват влака за пътуване до работните си места или пък ученици.
Посочената причина от Марио е точна. Много от гаровия персонал не живеят там, където работят. БДЖ не им плаща пътните, ако например са дошли с личните си автомобили.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 8:55 pm
от Nikss
За единични бройки БВ и единични спирания може да се направи компромис, но това, което са сътворили графитените глави е направо безчинство...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 5:08 am
от Mario Evstatiev
По 5-та смените сутрин се правят с 5620 и няма как да се редуцират спиранията му поради липса на подходящ ПВ. Но не съм съгласен за многото спирания на 5623, който е направо пътнически. 5622 също откъм спирания е отврат.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 9:04 am
от stankos
По 5-та е нужна радикална промяна , която виждам така :
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 9:53 am
от NiGhtPiSH
Стакнос - предложението ти е доста добро, но както знаем няма да стане факт поне до ГДВ 2011...
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 10:50 am
от pavel
Също и пътуване до която гара искаш по маршрута с всички МБВ без изключение. Никакви псевдо вътрешно съобщение, международно съобщение и т.н. По тая логика 462/463, 381/382, 490/491/492/493, 292/293 също трябва да са само за международно съобщение.
Какви са тия измислени категории: "Специален висококачествен международен ускорен бърз влак само за пътници в "международно" съобщение" и "Обикновен, некачествен, непрекъснато сериозно закъсняващ международен пишман бърз влак, разрешен и за "вътрешно" съобщение". Същото се отнася и за движещите се дефакто като пътнически пишман-бързи влакове, при които само билетите са за бърз влак. Въпросът е кой висш жепейски чиновнически катил поддържа тези гламотии....Нека името му да лъсне във форума на показ, без той да може нищо да направи като противодействие. Пък в пишман - професионалния форум - нуждникъ нека си има хал-хабер нямащи си от железопътен транспорт потребители, дето непрекъснато се стараят да оправдават на БДЖ чиновниците простотиите, чиито заплати всички ние плащаме.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:13 am
от Vancho
Nikss написа:От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.
Я само да ми поясните какво означава това че състава на 4626 ще върви обединен с 2637 ? Още три вагона до Кардам/Силистра или тези тричките на 4626 ще се лангъркат до Русе ?

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:16 am
от VESO
Поне доколкото разузнахме , изобщо няма да има и директни вагони за Русе , тъй като само след 45 минути на Горна 2627 ще прави връзка с 4646.А самият влак от Димитровград ще пристига в Русе по - рано и ще запълва дупката , която ще се образува между 4626 и него.Той ще е първият влак , който идва сутринта в дунавския град (естествено без да броим 382) и няма да прави връзка с 9621 , а чак с 90101. Което за мен е голяма простотия.