Страница 7 от 18
Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 7:17 am
от Mario Evstatiev
Талигите на 44 161, която се ремонтира в Стара Загора вече са събрани и с нови колооси. Освен това са получили нови пружини и нови амортисьори.
44 094 също ще бъде за 130 км/час, има комплект червени колооси и за нея в халето, но още не са и готови талигите.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 4:14 am
от Nikss
Браво, много добре. А 094 за ПР ли е спряна?

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:00 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Браво, много добре. А 094 за ПР ли е спряна?

За ПР трябва да е. Гледам, че е доста разглобена, работи се по нея.
44 161 има още доста работа, гледам че полека лека обаче я събират, коша е китван, остана само да заварят единия отвор на кабелния страничен канал, от където в момента теглят на ново някои кабели.
Интересно впечатление ми направи
44 061, която се е сдобила с два чисто нови амперметъра за ТД в 1-ва кабина. Амперметрите са с бяла скала, чешки са. Тоест явно внос на нови части има все пак:
1. Уредите:
2. Общ вид на 1-ва кабина:

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 11:27 pm
от 46 242
Изненадващо ! Две за старозагорци. А По имат повече нужда...
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 11:31 pm
от 42 072.9
44 094 не е ли вече за 130км/ч, в началото на тази година излезе от ремонт доста лъскава и точно тогава върнаха варненските чифтове в СФ и я помня, че се завъртя на кардамеца няколко пъти.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 5:54 am
от Nikss
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 7:59 am
от Mario Evstatiev
44 061 е за 130 км/час. И пак ес почва с безпричинното плюене, което не е в стила на този форум и няма да бъде толерирано. Г-н П. Коев няма никаква вина, че от горе не бяха разрешили първоначално да се движат тези машини със 130 км/час. После вдигнаха 061, но 094 не. Сега, когато излязат от ремонт 094 и 161, депо Стара Загора ще има цели ТРИ локомотива за Vмакс 130 км/час, което е достатъчно мисля.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 11:18 am
от 46 242
Предостатъчно даже. Пловдив карат къде повече БВ от тях.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 6:40 pm
от borislaviv
44-141 с чисто нови колооси +редуктори =130км/ч.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 7:03 pm
от 46 242
Тя и преди(2007) беше за 130, но само с нови оси. Би ли погледнал за 44 138 ?
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 7:52 pm
от n0_aLoNe
Те Стара нека имат 130 километрови машини, лошо няма

. Само да не им ги вземат тук (София) на топло, както стана практика на последък.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 8:23 pm
от 42 072.9
44 109.7 написа:Те Стара нека имат 130 километрови машини, лошо няма

. Само да не им ги вземат тук (София) на топло, както стана практика на последък.
По-скоро машини на ГО, това няма да е с добри последици.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 8:29 pm
от n0_aLoNe
42 072.9 написа:44 109.7 написа:Те Стара нека имат 130 километрови машини, лошо няма

. Само да не им ги вземат тук (София) на топло, както стана практика на последък.
По-скоро машини на ГО, това няма да е с добри последици.
Да, и машини на ГО гледам доста често карат 213 и 237. Например 44 115 тя се върти в момента на тези влакове, преди 107 бяха подкарали.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 8:43 pm
от bdz46
44 109.7 написа:Само да не им ги вземат тук (София) на топло, както стана практика на последък.
Като гледам как ги избират, тези за 130 ще са последните, които ще дойдат в Сф.
Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 10:35 pm
от Nikss
lok45111 написа:
44 061 е за 130 км/час. И пак ес почва с безпричинното плюене, което не е в стила на този форум и няма да бъде толерирано. Г-н П. Коев няма никаква вина, че от горе не бяха разрешили първоначално да се движат тези машини със 130 км/час. После вдигнаха 061, но 094 не. Сега, когато излязат от ремонт 094 и 161, депо Стара Загора ще има цели ТРИ локомотива за Vмакс 130 км/час, което е достатъчно мисля.
Много моля. Това тук вече не са мои думи въпреки ненавистта ми към въпросният г-н. Казвам това, което са споделяли машинисти. Инак добре е, че са я вдигнали на 130.
