Страница 7 от 13

Публикувано на: Чет Апр 23, 2009 1:29 pm
от 46 242
На Дупница и Междра 44 серия не им трябват. Може пак слънцето от Горна да изгрее.

Публикувано на: Сря Юли 01, 2009 8:54 am
от Mario Evstatiev
44 057 и 44 133 на депо Пловдив, които в момента са на капитален ремонт в ЖПЗ - София се подготвят за транспортиране към "База тракция" - Русе, в която ще бъде довършен ремонта на двете машини. Към момента на 44 133 е готов кабелажа - силов и оперативен, остава връзката между каб.1 и каб.2 и монтажа на възлите. Пултовете са готови и остава да се свържат проводниците към тях. На 44 057 окабеляването е готово на 60%, възлите не са окабелени, но и това ще се случи скоро.

Причината за преместване на двете машини е, че е получено предизвестие за прекратяване на наема на бившия ел. цех в ЖПЗ. Последния най - вероятно ще бъде съборен, тъй като собственика на земята под него е предявил претенции. В "База тракция" в същото време се обособява отделение за ремонт и изпитване на въздушни спирачни апарати, като за основа се използват стендовете, останали там от времето на "ЛВЗ - Русе".

Публикувано на: Сря Юли 01, 2009 9:19 pm
от 43.309
А механиката дали е готова? :roll:

Публикувано на: Сря Юли 01, 2009 9:37 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:А механиката дали е готова? :roll:
Механиката ще се пипа в Русе, тъй като в ЖПЗ нямат необходимите съоръжения за КР на талиги и ходова част - колооси, редуктори и буксови възли.

Публикувано на: Пет Юли 03, 2009 5:09 am
от bdz46
А какво тогава търсят машините в ЖПЗ?

Публикувано на: Пет Юли 03, 2009 9:02 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:А какво тогава търсят машините в ЖПЗ?
Първоначалната идея беше, бившия ел. цех да стане база за ремонт на локомотиви от смесеното дружество БДЖ - Трансимпекс. Неуредици със собственика на земята под цеха обаче провалиха плана и към този момент се подготвя транспортирането в "База Тракция" - Русе, която е собственост на "Трансимпекс". Там ремонта на локомотивите ще продължи и до няколко месеца ще ги видим в движение.

Публикувано на: Нед Юли 12, 2009 3:30 pm
от 43.309
44-100 е изписана от ремонт и вече печели! 8)

Публикувано на: Нед Юли 12, 2009 5:31 pm
от dido73
Майнишката 134 какво е била та са я тропосали в Пд? От голям ремонт ли излиза?

134

Публикувано на: Нед Юли 12, 2009 9:48 pm
от amon
Нема такъв боклук. 372, В-рейка (изменени схеми на свързване), прекъснат 458 на УБ, каре, БДП на 222, Пр. на 020 и има още много!!!Технически машината е като невиждала ТП 10 години а преди ДВА МЕСЕЦА е излязла от ПР - и ние не сме големите работници, но ако ще я караме така то по-добре депо Пловдив направо да се закрие да не правят повече глупости защото ако всичките им ремонти са като 44 134 представляват реална опасност за пътниците и товарите.
П.П. И ако още веднъж видя капак на клемно табло на ТД закрепен с два болта това ще има последствия. :shock:

Re: 134

Публикувано на: Нед Юли 12, 2009 10:10 pm
от dido73
amon написа:Нема такъв боклук. 372, В-рейка (изменени схеми на свързване), прекъснат 458 на УБ, каре, БДП на 222, Пр. на 020 и има още много!!!Технически машината е като невиждала ТП 10 години а преди ДВА МЕСЕЦА е излязла от ПР - и ние не сме големите работници, но ако ще я караме така то по-добре депо Пловдив направо да се закрие да не правят повече глупости защото ако всичките им ремонти са като 44 134 представляват реална опасност за пътниците и товарите.
П.П. И ако още веднъж видя капак на клемно табло на ТД закрепен с два болта това ще има последствия. :shock:
И аз разбрах, че уж била току що излязла от свръх голям ремонт в По. И докарана в насипно състояние в Сф. Не споменаваш за спирачните контактори. Кольо е сменявал спирачни контактори. Как е възможно машина от ПР да е със изгоряли спирачни контактори? Какво им е било на спирачните контактори, та са сменяни? Същото важи и за карето. Вдигали сте я за каре. Абе това си е за рекламация колега. Много тъпа история. Ама нашите началници са лабави Светльо. Требва в студено състояние и обратно у майнишко да си я правят. :evil:

Публикувано на: Пон Юли 13, 2009 7:13 pm
от amon
Верно забравих за тях - 095 сипеше изолация върху влаковия :D . Днес възстановихме тотмана чрез цялостно превързване. В цялата машина се губят плюсове - оперативния кабелаж направо си е за смяна, губи се дори на 515 :!: , как - не се разбра ( последва преокабеляване на пулта ). Абе не ми се говори просто.

Публикувано на: Пон Юли 13, 2009 8:36 pm
от borislaviv
Абе тези пловдивчани май само карат и не поддържат нищо.Тази 44-134 ни беше за капитален ремонт през 2004г.Като знам как я бяха докарали-събрани всички негодни части и не монтирани по местата си,а нахвърляни в коша.Дори имаше и от 42серия.Единствено годни бяха два калорифера и то защото бяха вентилаторни печки от магазините.Като си спомня,че я направихме като кукличка,че като дойдоха да я приемат се радваха че е възстановена,защото 2 години е била ограда на депото.

Публикувано на: Пон Юли 13, 2009 10:50 pm
от amon
На мен ми е интересно как се е движела през този един месец откакто е излязла от ''ПР'' - по всяка вероятност против всички закони на физиката :?

Публикувано на: Вто Юли 14, 2009 8:55 pm
от Mario Evstatiev
amon написа:На мен ми е интересно как се е движела през този един месец откакто е излязла от ''ПР'' - по всяка вероятност против всички закони на физиката :?
Днес същата "хубавица" бе спряна от движение по спирачка и изпратена към депо По с особено мнение и задължително предписание за незабавен ремонт на кран-машинист във 2-ра кабина. Времето за пад на налягането в ГВ не се вписваше в никакви норми - за малко по - малко от минута отиваше цяла атмосфера на 3-то положение. За произшествието е уведомен гл. специалист "Ремонт ТПС" в Дирекция "Локомотиви".

Публикувано на: Вто Юли 14, 2009 10:55 pm
от amon
Чиста работа - в
студено състояние и обратно у По. Могат да си изберат - ПР в Пд, ЛВЗ или ГО.
Интересна подробност - като скочиш върху пода на 1 кабина тотмана мьека.