Страница 7 от 11

Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 12:08 am
от dido73
borislaviv написа:Ама "Флукето" как вижда развъртането на вентилаторите!
За какво да вижда развъртането? Има мултицет за тая работа - горните диаграми са при 50V, а долните две са при 150V.
Тези също са при 50V и при 150V но съпоставими.
Канал А - вторична на един от импулсните трафчета
Канал В - ключов транзистор за съответните двойка импулсни трафчета
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 5:51 pm
от borislaviv
Ясно е че, с мултицет направо на двигателя се вижда нарастването на напрежението от 0 до 220V, за около 6 сек.Но тези графики от локомотив ли са сваляни или от стенда? Защото трафчетата са много навътре и не е удобно да се закачиш на тях.

Публикувано на: Вто Ное 09, 2010 9:55 pm
от dido73
borislaviv написа:Ясно е че, с мултицет направо на двигателя се вижда нарастването на напрежението от 0 до 220V, за около 6 сек.Но тези графики от локомотив ли са сваляни или от стенда? Защото трафчетата са много навътре и не е удобно да се закачиш на тях.
На стенда. Той имитира добре локомотива. Вътре е целия изправител и 4-те трафчета.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 6:58 pm
от n0_aLoNe
Една шестица ще дойде в ПД за ремонт, 44 089, ако не е дошла вече де.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 8:56 pm
от 44142
Добре са заравнили покрива на ПРР. Лошото е, че ще свършат покривните оборудвания от донорските машини.

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:07 pm
от plastikat
С какво са го заравнили ? Пак ли скъсана контактна мрежа ? И коя машина е пострадала ?

Публикувано на: Пон Ное 29, 2010 10:55 pm
от 44142
Покривното оборудване на 44089 е на земята. Причините се изясняват.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:02 pm
от Иван Иванов
Като има заповед на големи ремонти да се махат трирамените алуминиеви шарнири на токоснемателите и да се слагат стоманени така ще е.

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:58 pm
от vesko7
За сметка на това шарнирите остават здрави \:D/ . Простотията на някой хора надминава всякакви граници...

СЪОБЩЕНИЕ!!

Публикувано на: Пон Мар 14, 2011 10:56 pm
от dido73
На вниманието на всички Машинисти-Специалисти!
СЪОБЩЕНИЕ!
Относно зачестили поръчки за неработещо SO1 на локомотив 44 098.2 съобщавам:
  1. 1. Локомотив 44 098.2 е оборудван с функционираща регулаторна платка на заряда на АБ. Тази платка изключва и включва зареждането на АБ переодически според напрежението й.
    2. Това, че няма заряд НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ SO1 не е включило!
    3. Реле SO1 на локомотив 44 098.2 е изправно и работи!
    4. Регулаторната платка изключва заряда на АБ когато напрежението й достигне определена висока стойност. Когато тази висока стойност се достига прекалено бързо и регулаторната платка изключва прекалено бързо означава, че АБ е "сдала багашерите" и няма какво да пишете по поръчките глупости за неработещо SO1
Заряден режим се индикира от светещ светодиод на регулаторната платка. Когато светодиода не свети заряд няма! На локомотив 44 098.2 светодиода е зелен и е в горния десен край на платката. На други локомотиви с функционираща платка светодиода може да бъде червен и на друго място на платката.

Повечето локомотив на депо Пд са с НЕФУНКЦИОНИРАЩА регулаторна платка, поради вида на АБ. Демек платка има, но не работи и не влияе на заряда на АБ. На някои локомотиви регулаторната платка е изцяло демонтирана.

Разположение на платката:
Изображение
Заряден ток на АБ на локомотив 44 098.2:
Изображение

Публикувано на: Пон Мар 14, 2011 11:56 pm
от 44142
Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.

Публикувано на: Вто Мар 15, 2011 1:54 am
от dido73
44142 написа:Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.
Сменена е със сниманата на снимката. Дано има ефект. Ако ли не проблема е в АБ. При бързо вдигане на напрежение на АБ и бързо падане на тока означава, че АБ имитира зареденост, но капацитет не трупа. Като изключи платката при включен локомотив АБ не би трябвало да се разрежда.

Публикувано на: Вто Мар 15, 2011 3:34 pm
от plastikat
Какви бяха щетите по 44098 след случката на Ямбол с Уикенда?

Публикувано на: Вто Мар 15, 2011 9:01 pm
от Nikss
Стопени преходни резистори поради залепване на контакт от контакторния блок. :wink:

Публикувано на: Вто Мар 15, 2011 10:58 pm
от borislaviv
dido73 написа:
44142 написа:Това за SO1 са пълни глупости. Всичко идва от платката но лок откакто излезна от ГПР, въпросната платка постоянно Вкл или Изкл. Това също не е нормално.
Сменена е със сниманата на снимката. Дано има ефект. Ако ли не проблема е в АБ. При бързо вдигане на напрежение на АБ и бързо падане на тока означава, че АБ имитира зареденост, но капацитет не трупа. Като изключи платката при включен локомотив АБ не би трябвало да се разрежда.
Не ми е много работа, ама да попитам. Понеже тези платки се слагат само за оловните тягови акумулатори, при тях зарядният ток е по-малък, затова и волтодобавъчният трансформатор работи само с половината намотка т.н. на полупериод. С което се цели зарядният ток да падне на около 5А. На снимката виждам 15А, може снимката да е направена скоро след като локомотива е вдигнат под напрежение и зарядният ток да не се е нормализирал, или което е по вероятно батериите да са дали фира, тоест да плачат за нови. Защото и тези батерии станаха на повече от 10 години, което е много срок за тях.