Страница 60 от 102
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 12:34 am
от Harka
Благодаря за бързия отговор!

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 12:38 am
от VESO
Както каза и Bdz_fan_site , Чайката се движи в момента с купейни вагони.
Не всеки бръз влак има първа класа.Мога да посоча два такива (не RБВ , а БВ) , които нямат първокласен вагон по принцип , или ако возят , се таксува за втора класа.

Отделно има и RБВ без нито един от вагоните да се таксува за първа класа.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 12:44 am
от Harka
Да, затова реших да попитам за всеки случай... Иначе супер, че са върнали вагоните с купета. Тези общите никога не са ми харесвали...
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 12:51 am
от Bdz_fan_site
Harka написа:Да, затова реших да попитам за всеки случай... Иначе супер, че са върнали вагоните с купета. Тези общите никога не са ми харесвали...
Дали, ще са 63-ките(общите) или 74-ките (купаците) няма много голямо значение,влака е до 100км/ч заради 63-ките,сега като ги махнаха влакът така и си остана до 100км/ч.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:03 am
от Harka
Жалко наистина... А в такъв случай БВ3621 с какви вагони е? Разликата във времето на пристигане спрямо "Чайката" е само 14мин. до гара Тулово. По-бързо ли се движи 3621?
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:22 am
от bdz46
Harka написа:А в такъв случай БВ3621 с какви вагони е?
С такива или подобни, не много различни:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633401427397642744.jpg
Като максимална скорост - 100 км/ч за Чайката и 130 за 3621.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:30 am
от VESO
Точно такъв вагон (45-ца) имаше на 6-ти в състава на 8610.Пускат ги и по 3-та линия , общо взето , навсякъде са се появили.

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:33 am
от Harka
Ужас...
Като максимална скорост - 100 км/ч за Чайката и 130 за 3621.
Предполагам същото се отнася и за БВ3637?
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:56 am
от VESO
3637 не е до 100.

Проблемът при Чайката бе , че возеше вагони от серия 63 , скопени до тази скорост.Но вагоните вече са купейни , а никой не се сеща да премахне ограничението.Още повече , че на 22-ри януари пътувах с нея и в състава имаше 97-ца за 200 км/ч.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 8:13 am
от 45-170
VESO написа:3637 не е до 100.

Проблемът при Чайката бе , че возеше вагони от серия 63 , скопени до тази скорост.Но вагоните вече са купейни , а никой не се сеща да премахне ограничението.Още повече , че на 22-ри януари пътувах с нея и в състава имаше 97-ца за 200 км/ч.
тябва да и се смени разписанието а това за някои отдели и хора е много работа и за това до другото разписание ще си е така до 100км
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 10:28 am
от Bdz_fan_site
VESO написа:3637 не е до 100.

Проблемът при Чайката бе , че возеше вагони от серия 63 , скопени до тази скорост.Но вагоните вече са купейни , а никой не се сеща да премахне ограничението.Още повече , че на 22-ри януари пътувах с нея и в състава имаше 97-ца за 200 км/ч.
Весо , те на чайката през седмица слагат допълнителна 97-ца.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:16 am
от Harka
Аз имах предвид, че 3637 най-вероятно е до 130, предвид времето, за което пристига...
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 1:52 pm
от bdz46
3637 е 130... не че има къде да се движи с толкова - само Подуяне - Искър 120 и Сливен - Церковски 125-130.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 3:14 pm
от Harka
Ясно. На връщане може да пробвам някой от бързите влакове. Сега си чакам "Чайката" на гарата...

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 4:06 pm
от desiro_94
От днес:
МБВ 383 начело с 44 202 и променен час на пристигане в София -> 07:35 ч.
БВ 8610 с 44 063
ПВ 20111 с 44 174
46 234 сутринта изолиран от гара София. Най-вероятно за гара Илиянци.
Днес състава на БВЗР *Диана* изглеждаше
така.
На снимката се вижда дряновска 44-ка, която е 6152 8444 001-8.
