Страница 60 от 78
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:09 pm
от VESO
Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона?

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:14 pm
от bdz46
Беше.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:23 pm
от lubo_katastrofata
VESO написа:Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона?
Не, влакът до Дупница се обслужва от 07-цата. 50260 също се обслужва от същия седмак, но зад него има една 46-ца, която топли и също така подкарва влака.
Днес 50260 беше с 07 042 и 46 238.
5621/5624 с 4-вагонен състав - три 63-ки и една дряновска 44-ка.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:30 pm
от desiro_94
lubo_bulgaria написа:VESO написа:Благодаря! На първият предполагам електровоза му се закача на Перник , а вторият не беше ли с два вагона?
Не, влакът до Дупница се обслужва от 07-цата. 50260 също се обслужва от същия седмак, но зад него има една 46-ца, която топли и също така подкарва влака.
Днес 50260 беше с 07 042 и 46 238.
5621/5624 с 4-вагонен състав - три 63-ки и една дряновска 44-ка.
Състава на БВЗР Варна уикенд

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:54 pm
от elektrovoz46
Весо аз те видех тебе на Ц.Гара София как на бързо щракна майничката 45 155 с ТВ и избяга някаде назаде след това.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 9:16 pm
от VESO
Ти ли свирна с уста? Там където двама маневристи си пиеха кафето.А аз си мислех , че за тях се отнася.
Към lubo_bulgaria - според мен е крайно неефективно 07-00-цата да кара влака по целия маршрут. Не е ли по - добре в участъка Дупница - Перник да се обслужва от електровоз , а дизелът да се ползва само от Перник до София?
Колкото за Янтрата , тя резонно ли е вече с 6 вагона , или просто днес като първи ден от седмицата е с увеличен състав?
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 9:23 pm
от elektrovoz46
Точно като свирнаха и аз ти викнах ама ти се качи на перона и тръгна към гарата.
Преди няколко дена тоз влак до Дупница си беше с електровоз и отпред 7мака който си го дърпа до Перник и от там си продължава електровоза..
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 9:45 pm
от VESO
Ако сте обърнали внимание от снимката с
61006-3 , вагонът зад "патицата" е първокласен.Обърнах му внимание и установих , че това е небезизвестният 51 52 10 50 060 - 6 с
този интериор.Друг такъв първокласен вагон не съм срещал и затова си мисля , че това е единствената 50-ка с такива седалки.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 10:01 pm
от elektrovoz46
Точно така аз се прибирах с него първокласен е и е с този интериор.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 10:12 pm
от Nikss
VESO написа:Колкото за Янтрата , тя резонно ли е вече с 6 вагона , или просто днес като първи ден от седмицата е с увеличен състав?
В 1 и 5 се движи с 5 второкласни.

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 10:52 pm
от 07
VESO написа:Ако сте обърнали внимание от снимката с
61006-3 , вагонът зад "патицата" е първокласен.Обърнах му внимание и установих , че това е небезизвестният 51 52 10 50 060 - 6 с
този интериор.Друг такъв първокласен вагон не съм срещал и затова си мисля , че това е единствената 50-ка с такива седалки.
Този само първите 3 купета са така... ужасен е... а имаше и една гавра тип 11 50... голяма първа класа... 6 човека лятото - ако се изпърдиш няма на къде да излезе...
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 11:06 pm
от VESO
07 написа:.....
Този само първите 3 купета са така...
Целият е такъв , проверил съм го.

Пускат го в бургаската група на 8613 , а веднъж го засякох и на "Тристранната схема".
Публикувано на: Пет Окт 29, 2010 6:41 pm
от 43.309
Прекъснато е движението на влаковете между Ксц-и Белово в района на Сестримо, поради паднала скална маса. В междугарието престоява влак 8641 с около 300 пътници.
Публикувано на: Пет Окт 29, 2010 7:01 pm
от Иван_Вълков
Я ми кажете как е движението на влаковете в момента между София и Пловдив защото мисля да пътувам с нощния в 10:25 бв 3627мерси
Публикувано на: Пет Окт 29, 2010 7:13 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 29-ти октомври.
"Бургас Weekend" , теглен от 45149-2 премина навреме през гара Пазарджик , направих му
снимка и
клип.Композицията включваше две септемврийски 44-ки , бистро , още една 44-ка , първокласна 63-ка и една 97-ца.От позицията , на която бях , не успях да видя населеността във влака.
43309-4 навреме докара Белия кон в Пловдив , след което
се прегарира , за да поеме обратно към София
1624.
44061-0 чакаше да потегля от гара Огняново с "Чакъла".
44070-1 с 8612 и 12 минутно закъснение на гара Пазарджик.Доколкото разбрах 44130-3 , която е била на влака счупила пантограф и закачили 070 някъде по пътя.Все пак са действали експедитивно , а закъснението е могло да бъде по - голямо.
45153-4 беше с товарен влак.
10147 , който както знаем е само до Първомай се обслужваше от
две мотриси - 10015-9+10016-7 и зад нея 10011-8+10012-6 , но дори и те се оказаха недостатъчни да поберат тълпите от пътници.Явно поради последния работен ден от седмицата , хората бяха изключително много.
Един до друг стоят 07123-3 с двувагонния състав на 18208 и 30017-2+30018-0 , обслужваща 10113 (с + 30 на центр. ПО).Поради това обявиха 10116 , че ще замине с 10 минутно закъснение от начална гара.
За отбелязване е , че Чайката имаше един exDB вагон в композицията си (последния) , а Дианата бе обявена със 110 минутно закъснение.