Страница 59 от 85

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 7:43 pm
от 42 072.9
Как ли се казва момичето дето мнооого обичало да пътува :)

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 7:46 pm
от n0_aLoNe
То се представя в началото. :)

Публикувано на: Сря Апр 06, 2011 7:49 pm
от 42 072.9
Даа малко избързах с писането. Много ми хареса материала и трябва да има повече такива образователни заснемания.

Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 4:21 pm
от minitek
Не знаех, че за тренажор ползват Loksim 3D. Така като гледам всичките караха 45 111. Да бяха си намерили и 46-та серия и 42 081 и 44 080... Това за високоскоростната линия София-Видин едва ли ще бъде завършен проекта. То и тука имаше такъв проект, ама какво стана- нищо. Сложиха линията, започнаха да строят нови гари. През това време линията край сп.Струя пропадна (баласта се срути) и трудно ще се оправи :arrow:

Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 6:13 pm
от Nikss
Г-жа Й. Станчева е в грешка - след 3 години работа пом локомотивните машинисти могат да се преквалифицират за лок машинисти. :arrow:

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 4:39 pm
от plastikat
http://vbox7.com/play:7af8f88b Какви са пораженията по електричката ?

Публикувано на: Пон Апр 11, 2011 9:54 pm
от Mario Evstatiev
Браво за блестящото представяне на Ангел - прекрасно подготвен материал, с който наистина железницата се показа в ДОБРА светлина, а и не само тя - и железопътното образование.

Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 8:22 pm
от plastikat
http://vbox7.com/play:5af33398 Найс а ? :lol: Колко трябва да си малоумен...........................Направо се помисли за безсмъртен.Даже се зачудих защо не се получи дъга ,ами чак когато се хвана за КМ го удари тока?Между другото един въпрос -на какво разстояние може да прехвърчи волтова дъга и съответно-колко е безопастното разстояние?

Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 8:31 pm
от bdz46
При нормални условия, електрическият пробив на въздуха при 25 kV е на 10 мм. Веднъж запалена, дъгата може да се разтяга до внушителни размери от няколко метра, в зависимост от тока и напрежението.
За безопасно разстояние се счита над 2 метра или 1 метър за специално инструктирани работници, извършващи определена дейност (боядисване на светофори например).
Под 10 см вече е сериозна игра с огъня.

Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 10:06 pm
от Mario Evstatiev
В заглавието на клипа има глупост - 40 000 V ток, няма такова нещо. Това са си 25 000 V - новата линия, която швабите им направиха. А мангалите отдавна се знае, че са диелектрици, но тоя се надцени.

Публикувано на: Пон Апр 18, 2011 10:39 pm
от plastikat
http://vbox7.com/play:c812b539 43р165 и 173 ...............Класика ,нямам думи :)

Публикувано на: Пон Апр 18, 2011 10:58 pm
от plastikat
http://vbox7.com/play:ddd6ee98 Горкото Дезиро :cry:

Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 1:22 pm
от bobara_e_tuk
plastikat написа:http://vbox7.com/play:ddd6ee98 Горкото Дезиро :cry:
ужас :oops:

Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 10:14 pm
от Siso
minitek написа:Не знаех, че за тренажор ползват Loksim 3D...
Това е най-реалният симулатор по отношение движението на влака. МСТС не е толкоз реален, а ТРЕЙНЗ пък повече ми прилича на аркадна игра.

П.П. Ако не ме лъже паметта студентите от ВТУ май също ползват Loksim3D, въпреки че имат мстс оригинален (поне така ми каза един студент от там) :)

Публикувано на: Вто Апр 19, 2011 10:49 pm
от 42 072.9
В кабината, където е пулта от Шкода се ползва МСТС, като има нужда от малко донастройване.