Страница 58 от 60

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 11:24 pm
от rexkos
Снимай си на авторежим, така поне гаранция няма да имаш аномалии с цветовете. :wink:

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 11:29 pm
от VESO
Ами аз снимам повечето на auto , но такива цветове вади , че да се чудя какво става.Пак по - добре 235 стана чернобяла , представям си ако беше на auto какво щеше да се получи - синьото - сиво , а жълтото - оранжево. :D

44184-0 на БДЖ ПП или ТП е? :roll:
Другата новост на деня - "Тристранната схема" е с леко променен състав - на мястото на едната 63-ка вече пътува exDB и така 43-ките стават 2 - смесена "ABy" и само второкласна "By".

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 5:47 am
от Nikss
Яя, на *Сл.бряг* се движи ARmz. :o 8)

44 184 за наше огромно съжаление е на "БДЖ ТП" ЕООД. Я мое им предложа бартер, ама он са тъпи колко бега бръзио влак между Ресен и Павликени, та нема да стане.

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 8:03 am
от VESO
Аз не знаех за 184 и в първия момент се зачудих на товарния влак.Нали уж беше бърза машина , при това наскоро преминала трансформацията от серия 45-00 в 44-00 , пък защо са я разпределили към ТП , а не към ПП така и не разбрах.
Първо помислих , че ТП са нямали локомотив и са взели такъв от ПП , но явно положението този път е друго. :?

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 10:27 am
от Nikss
ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие. :evil:
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати :?:
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 11:01 am
от denbul
061 мисля че е за ПП,но не е излязла от ремонт.Ако за ТП машините бяха в достатъчност,нямаше да се мислят варианти за наем от Румъния на локомотиви...

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 11:25 am
от stankos
Nikss написа:ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие. :evil:
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати :?:
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.
Ами то е важно товарните да се движат бързо със 120 км./ч. :wink:

Пък Пътническите е важно въобще да се движат естествено , когато има с какво ! :twisted:

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 12:51 pm
от denbul
Приоритет са товарните явно,които са на загуба :wink:

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 5:02 pm
от VESO
Инфо от днес , 27-ми април.
- локомотиви:
06080-6 с тов.влак на гара Пазарджик.
07064-9 :arrow: 1671.
43518-0 на гара Пловдив.
44001-6 :arrow: 8615.Влакът бе с един допълнителен вагон.
44060-2 докара в ПО 8612 с 15-минутно закъснение.
44130-3 :arrow: 8613.Варненската група бе с допълнителен вагон.
44132-9 :arrow: 1622.
46205-1 :arrow: 8610 и 10-минутно закъснение на Пзк.

- мотриси:
30011-5+30012-3 и 30013-1+30014-9 бяха на гара Пловдив.
30019-8+30020-6 :arrow: 10112.
31011-4+31012-2 на гара Пловдив.

Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 6:27 pm
от Nikss
43 518 с този лъскав покрив май е излязъл наскоро от ГПР. 8) :?:
denbul написа:061 мисля че е за ПП,но не е излязла от ремонт.Ако за ТП машините бяха в достатъчност,нямаше да се мислят варианти за наем от Румъния на локомотиви...
Съвсем достатъчно са, но голяма част от машините им залежават по огради и депа в чакане на ремонти, които се отлагат поради очакваната приватизация на дружеството, та затова се говори за наем на локомотиви от Румъния, който междувпрочем ако чак толкова беше зле положението, вече трябваше да е факт, но уви, не е. Извод: :?:

Публикувано на: Нед Апр 29, 2012 8:45 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 29-ти април.
- локомотиви:
44060-2 :arrow: 1621.
44132-9 :arrow: 1625.
45155-9 :arrow: 30245.
45169-0 :arrow: 30118(*).
61006-3 и зад него 52211-0 на гара Пловдив.

- мотриси:
10021-7+10022-5 и зад нея 10023-3+10024-1 бяха на 1641.
10047-2+10048-0 :arrow: 81206.
30017-2+30018-0 първо обслужи 82206 , след което и 82210.
30021-4+30022-2 :arrow: 82226 / 82227.
31001-5+31002-3 първо обслужи 82205 , след което 82208 / 82209 , а накрая бе и на 10264.
31015-5+31016-3 :arrow: 10112.

(*) Клип при заминаването на 30118 ще пусна в съответната тема.

Публикувано на: Пон Апр 30, 2012 2:18 pm
от plastikat
8611/4 с 97-ци в състава си .Който може да го снима.

Публикувано на: Пон Апр 30, 2012 2:21 pm
от Saruman
Вчера говидяхме и го снимахме, Сашо и Наско имат снимки, като се наспят ще ги качат.

Публикувано на: Пон Апр 30, 2012 7:12 pm
от varg
Някои знае ли нещо за катастрофа на Поликраище на прелез?

Публикувано на: Пон Апр 30, 2012 8:36 pm
от bdzman654
Инфо от днес:
Бвзр 3620 - 44 098.2
Бвзр 3623 - 46 235.8
Бв 8615 - 46 205.1
Бв 8610 - 46 235.8
ДТВ 30603 - 46 044.4
Бвзр 2610 - 44 100.6
Бв 8613 - 44 060.2
ПВ 20104 - 45 146.8
БВ 7623 - 45 147.6
ПВ 30117 - 45 155.9
БВР 8640/41 45 153.4
БВЗР 1623 - 44 132.9