Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Щото обикновено счупени скоростомери се сменят от екипировъчната бригада, а местенето на котвата е свързано с махане на стъклото и понякога - частично сваляне или отхлабване на циферблата (точно около 130 км/ч има винтче). Нерегистриращия трябва и да се разпломбира.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Следващият откъртен плуг е на 44 202 на Ихтиман.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44 105 спряна ли е вече за ПР? От доста време ми се губи тази машина. 44 125 и 44 127 също не ги виждал скоро.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По мои сметки 105 и 125 още нямат километрите за предстоящите им ремонти, вероятно по други причини не се движат. 127 на 06.01.2012 г. е била ТП, т.е. се движи и се очаква тези дни да влезе за следващо. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ГО новоспряни за голями ремонти са: 105, 114, 125, 127, 189 и 205.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

По кои от посочените машини в момента се работи и кои чакат ред ?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44111 и тя спря за голям ремонт. Мисля, че за СР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

111 няма как да е спряла за СР, защото е само на 211 000 км от ГПР... :idea:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Щом не е за СР, значи е спряла за бандажи. Последно я видях на 24 февруари на 4627 и беше много тънка.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Освен бандажите, чух, че била и в много лошо техническо състояние. Дано я оправят. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мисля, че деломайсторите по добре знаят за какъв ремонт е 111. :idea:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Още спрени в ГО: 43513, 44126 и 45201.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Равносметката:
092 (ВА), 105 и 201 - ПР
106, 107, 109, 113, 115, 118, 121, 137, 138, 141, 190, 191, 192, 196, 197, 202 и 204 - в движение
111 - СМБ
114, 125, 126, 127, 189, 200 и 205 - СР :?
117 - предстои да излиза от СР
110 и 203 - КР
-----------------------
общо в движение: 17
общо за ремонт: 12

никак не е добре :(
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вчера на оградата бяха, 513, 308, 114, 201, 200, 126, 205 и 111. Другите или бяха преместени на друго място или са вкарани по халетата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44110, 45200 и 203 ужким са дадени на ПТП. 45200 май и тя е за КР.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация