Страница 57 от 147

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 10:56 am
от plastikat
Който даде рушвета ...................все ми е на ума ,че и в България ще има Тауруси най-накрая ...

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 11:00 am
от 46 242
Не се знае. Говорим за националния превозвач.С частниците вече има тауруси.

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 11:24 am
от Saruman
Ами за мотрисите, какви са моделите на Италианците?

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 3:35 pm
от plastikat
Според мене ,ако има търг ще го спечели Сименс ,защото е доставял досега техника и има голямо предимство,а и освен това цял свят разбра за черните каси на Сименс предназначени за рушвети ,така че ако наистина се стигне до там да се обяви търг за доставка на подвижен състав,било то локомотиви ,или мотриси ,съм 99% сигурен кой ще е доставчика :wink:

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 5:39 pm
от evrokoma
и за кога се очаква този прословут конкурс 8)

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 8:25 pm
от dido73
44142 написа:Тогава Кончар ще залезе и сините машини ще изкапят като круши.
Точно обратното. Има ли нови локомотиви в БДЖ, ще се поддържат от Кончар. Те отдавна поддържат локомотиви с асинхронно задвижване и имат голям опит. Нещо си се обаукау. :lol:

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 8:30 pm
от 46 242
Абе ако наистина се внесе последната дума на техниката не знам дали Кончар ще се справят.Не е задължително да са асинхронни на всяка цена.

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 8:47 pm
от dido73
46 242 написа:Абе ако наистина се внесе последната дума на техниката не знам дали Кончар ще се справят.Не е задължително да са асинхронни на всяка цена.
Ако не те, аз не виждам кой? :? Никой в БДЖ няма опит с локомотиви трето поколение. Тия в халето на Дезирата не ги броим щот те са кайкаджии. Ние в останалите халета такова животно сме виждали от разстояние не < 2м. :lol: Ако пък не се внасят локомотиви 3-то поколение с асинхронно задвижване просто няма какво да говорим. Ако е с постоянно токови двигатели, по-добре изобщо да не внасят нищо, едната тиристоризация не си заслужава на тая криза харчлъка. Ако ще е гарга да е рошава! Щот по-добре да се бръкнат повечко но да знаят че тия асинхронните ТД няма да ги пипат до ресурса им за ревизия. Това е голяма икономия!

Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 11:04 pm
от 46 242
А може изобщо и пантограф да нямат. Европа се радва на неочакван бум на дизели- силни,бързи и еконoмични.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:06 pm
от Nikss
44142 написа:От 01.09.2010 лок 44098 спира за ГПР. Ако не се изкара протокол на 44198 съвсем скоро ще спре за КР. Този който нареди да направят ГПР-то на 198 на толкова малко километри е за бой и сега лок навъртя километри за КР.
Със сигурност колега, аз казах още когато се обяви, че 198 е спрян за ГПР, че пробегът е само 150 000 км от ПР вместо стандартните 225 000 и, че този ГПР не е в реда на нещата. По-интересното е как толкоз бързо навива километрите като титулярките за Варна са 078 и 081, които са най-пресно излезлите и трябва да навиват километри докато са гаранционни (уж) :?: Няма логика, не се навъртат ей така 1 800 000 км колкото трябват за КР. Над 1100 км на ден и най-оборотният лок не може да навие. :roll:

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:57 pm
от 44142
198 си ходи редовно за ВА. Последния месец я отмениха 078 и 081. Като погледнеш схемата на ремонтите КР-ГПР-ПР-ГПР-СР-ГПР-ПР-ГПР-КР си е толкова. 198 излезна от среден през 2003 ако не се лъжа.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:13 pm
от Nikss
Тая схема на ремонта дето си я написал не е вярна или важи само за депо СФ макар, че те КР вече не правят, а на 085 след СР вместо ГПР направиха ПР и следват ГПР и пак СР (ако не стигне с протоколи до КР), а иначе схемата е КР-ГПР1-ПР-ГПР2-СР-ГПР3-КР. :) :arrow:

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:15 pm
от 44142
44085 я изписаха от СР преди и сега мина ГПР. Следва ПР догодина. Ти се бъркаш от шаблоните понеже в Сф не прешаблонират винаги след ремонтите.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:20 pm
от Nikss
44142 написа:44085 я изписаха от СР преди и сега мина ГПР. Следва ПР догодина.
Моля ти се, следя стриктно всеки локомотив излязъл от ремонт и му записвам /вече дори снимам/ на всеки шаблона му. На 085 съм го снимал, ето какво пише, няма лъжа, няма измама, като работиш с 085 сравни да видиш, че е така. :wink:
http://prikachi.com/images/840/2449840C.jpg

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:21 pm
от 44142
Мани го шаблона не е верен. 44085 беше ГПР гаранция 1000%.