Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Който даде рушвета ...................все ми е на ума ,че и в България ще има Тауруси най-накрая ...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не се знае. Говорим за националния превозвач.С частниците вече има тауруси.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ами за мотрисите, какви са моделите на Италианците?
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Според мене ,ако има търг ще го спечели Сименс ,защото е доставял досега техника и има голямо предимство,а и освен това цял свят разбра за черните каси на Сименс предназначени за рушвети ,така че ако наистина се стигне до там да се обяви търг за доставка на подвижен състав,било то локомотиви ,или мотриси ,съм 99% сигурен кой ще е доставчика :wink:
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

и за кога се очаква този прословут конкурс 8)
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Тогава Кончар ще залезе и сините машини ще изкапят като круши.
Точно обратното. Има ли нови локомотиви в БДЖ, ще се поддържат от Кончар. Те отдавна поддържат локомотиви с асинхронно задвижване и имат голям опит. Нещо си се обаукау. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Абе ако наистина се внесе последната дума на техниката не знам дали Кончар ще се справят.Не е задължително да са асинхронни на всяка цена.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:Абе ако наистина се внесе последната дума на техниката не знам дали Кончар ще се справят.Не е задължително да са асинхронни на всяка цена.
Ако не те, аз не виждам кой? :? Никой в БДЖ няма опит с локомотиви трето поколение. Тия в халето на Дезирата не ги броим щот те са кайкаджии. Ние в останалите халета такова животно сме виждали от разстояние не < 2м. :lol: Ако пък не се внасят локомотиви 3-то поколение с асинхронно задвижване просто няма какво да говорим. Ако е с постоянно токови двигатели, по-добре изобщо да не внасят нищо, едната тиристоризация не си заслужава на тая криза харчлъка. Ако ще е гарга да е рошава! Щот по-добре да се бръкнат повечко но да знаят че тия асинхронните ТД няма да ги пипат до ресурса им за ревизия. Това е голяма икономия!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

А може изобщо и пантограф да нямат. Европа се радва на неочакван бум на дизели- силни,бързи и еконoмични.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:От 01.09.2010 лок 44098 спира за ГПР. Ако не се изкара протокол на 44198 съвсем скоро ще спре за КР. Този който нареди да направят ГПР-то на 198 на толкова малко километри е за бой и сега лок навъртя километри за КР.
Със сигурност колега, аз казах още когато се обяви, че 198 е спрян за ГПР, че пробегът е само 150 000 км от ПР вместо стандартните 225 000 и, че този ГПР не е в реда на нещата. По-интересното е как толкоз бързо навива километрите като титулярките за Варна са 078 и 081, които са най-пресно излезлите и трябва да навиват километри докато са гаранционни (уж) :?: Няма логика, не се навъртат ей така 1 800 000 км колкото трябват за КР. Над 1100 км на ден и най-оборотният лок не може да навие. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

198 си ходи редовно за ВА. Последния месец я отмениха 078 и 081. Като погледнеш схемата на ремонтите КР-ГПР-ПР-ГПР-СР-ГПР-ПР-ГПР-КР си е толкова. 198 излезна от среден през 2003 ако не се лъжа.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тая схема на ремонта дето си я написал не е вярна или важи само за депо СФ макар, че те КР вече не правят, а на 085 след СР вместо ГПР направиха ПР и следват ГПР и пак СР (ако не стигне с протоколи до КР), а иначе схемата е КР-ГПР1-ПР-ГПР2-СР-ГПР3-КР. :) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44085 я изписаха от СР преди и сега мина ГПР. Следва ПР догодина. Ти се бъркаш от шаблоните понеже в Сф не прешаблонират винаги след ремонтите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:44085 я изписаха от СР преди и сега мина ГПР. Следва ПР догодина.
Моля ти се, следя стриктно всеки локомотив излязъл от ремонт и му записвам /вече дори снимам/ на всеки шаблона му. На 085 съм го снимал, ето какво пише, няма лъжа, няма измама, като работиш с 085 сравни да видиш, че е така. :wink:
http://prikachi.com/images/840/2449840C.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Мани го шаблона не е верен. 44085 беше ГПР гаранция 1000%.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация