

Стоянов, не съм всеки ден на работа, че да знам всяка машина, която е идвала, и за какво е идвала. Аз съм ''големи ремонти'' а повечето РН-та се правят от ТП бригадите освен това!
С такава неотстранена повреда мога да те уверя, че не е излязла от ремонт - пробва се от машинист. Ако в депо не покаже писаната повреда след многократно тестване се пише Б.О. в поръчката и заминава така - все пак ясновидци нямаме...
С такава неотстранена повреда мога да те уверя, че не е излязла от ремонт - пробва се от машинист. Ако в депо не покаже писаната повреда след многократно тестване се пише Б.О. в поръчката и заминава така - все пак ясновидци нямаме...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене


Трябва да се пише вече по коша: "Днес .... извършено драпане на чифт макари..... ел.ментьор бай Спиро." Като графитите.amon написа:То нема хартия за фишове та за записки ли
Аз разбрах, че няма тонер и не отпечатват фишовете. Миналия път нямаше хартия но пък имаше тонер. Сега обратно.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs



44 105 утре е ТП, след което продължава да върти последните 60 000 км преди да спре за ПР.
121 скоро трябва да спира за ГПР-1.
141 вероятно всеки момент ще излезе от ГПР-2.
общо взето, засега е това.
125 няма да спре толкова скоро, колкото ни се иска, защото не е дори на 50% от пробега за СР.
205 вероятно е на същото дередже, понеже и тя върти за СР.
121 скоро трябва да спира за ГПР-1.
141 вероятно всеки момент ще излезе от ГПР-2.
общо взето, засега е това.
125 няма да спре толкова скоро, колкото ни се иска, защото не е дори на 50% от пробега за СР.

205 вероятно е на същото дередже, понеже и тя върти за СР.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори