Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:144 е добър лок. Малко е посбиран апаратния шкаф и схемите са 43-44 но пък не дава ядове.
Той хубаво не дава ядове, ама с тези кърпени кабини... той и 143 са много противни, както и други 44 (120 от Ва, 064 на По и т.н.) Друго си е оригиналното. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Просто удряните лок имат проблема, че като са възтановявани не е прието да се правят по някаква утвърдена схема. Резултата е, че всеки възтановяван лок е със собствени схеми и затова са не предпочитани. Лок духат поради това че повечето уплътнения не са сменяни откакто са сложени. Забелязах, че на 44103, 44138 а и на други вероятно са сменяни уплътненията на вратите и лок са станали много тихи и не духат. Незнам защо не харесваш 44143 но лок реално е само с две сменени кабини. Вътре по оборудването, схемите, апаратния шкаф и тн не е променяно. Интересно е защо са решили да е 44143 при възтановяванета а не 45168 понеже всичко в машинното е с табелки на производство 1982 година , схемите също са изпълнение на 5-та доставка. С две думи 143 е 168.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тя 143 не беше ли ударена на Розино? И от двете събраха една или греша? :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

На Розино 44144 с 45164. 44143 на Роман се е опитала да изправи крива. 45168 мисля, че на Реброво се е ударила в 41 серия и после са решили от 143 и 168 да направят един лок.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно така. 45 168 и 41 011 на Реброво на 25.12.1989 г. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

078 има доста интересна тромба, много се доближава до тази на 46 000. :D :lol: :twisted: :P :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

То да е само 078. От софииските има няколко дето издават много интересен звук. Ако не се лъжа 152, 144, 149.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз се сещам за 091 от русенските, 061 и 184 от старозагорските. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

43-539 в едната кабина свири като парна машина :-({|=
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43 502 има интересна пищялка страна 2-ра кабина.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Перлата 078, която днес "изпи" 9л масло за редукторите
http://media.snimka.bg/6853/019960917.jpg
http://media.snimka.bg/6853/019960937.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Локомотив със светеща механика виждам много рядко. Някой може ли да каже на колко машини им работи , понеже досега съм засичал само на 2 или 3 , едната от тях е тук.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

VESO написа:Локомотив със светеща механика виждам много рядко. Някой може ли да каже на колко машини им работи , понеже досега съм засичал само на 2 или 3 , едната от тях е тук.
Поне при нас в Горна, задължително работи осветлението на механиката.При излизане от ТП това се проверява.Проблем е липсата на капаци на плафониерите, от което се чупят крушките от летящи камъчета.
p.s. сега забелязах, че на снимката е наша машина.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 178.1 вероятно е в бокса и се преобува тъй като в момента не е при редицата от спрените мездренски дараци.
45 176.5 е предпоследна стружка и всеки момент ще спира за бандажи. Дочух много негативни мнения от машинисти за тази машина и експертната ми оценка е, че час по-скоро тази барака трябва да бъде спряна, бракувана, разкостена, нарязана и продадена на скрап, а със частите й да бъдат вдигнати спрените М Р-ки като 45 170, 174, 181 и 193. Същото важи и за 147. Нейната здрава кабина идеално би паснала на мястото на тази с ниските джамове на 158. 8) :twisted: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация