Той хубаво не дава ядове, ама с тези кърпени кабини... той и 143 са много противни, както и други 44 (120 от Ва, 064 на По и т.н.) Друго си е оригиналното.44142 написа:144 е добър лок. Малко е посбиран апаратния шкаф и схемите са 43-44 но пък не дава ядове.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Просто удряните лок имат проблема, че като са възтановявани не е прието да се правят по някаква утвърдена схема. Резултата е, че всеки възтановяван лок е със собствени схеми и затова са не предпочитани. Лок духат поради това че повечето уплътнения не са сменяни откакто са сложени. Забелязах, че на 44103, 44138 а и на други вероятно са сменяни уплътненията на вратите и лок са станали много тихи и не духат. Незнам защо не харесваш 44143 но лок реално е само с две сменени кабини. Вътре по оборудването, схемите, апаратния шкаф и тн не е променяно. Интересно е защо са решили да е 44143 при възтановяванета а не 45168 понеже всичко в машинното е с табелки на производство 1982 година , схемите също са изпълнение на 5-та доставка. С две думи 143 е 168.
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Перлата 078, която днес "изпи" 9л масло за редукторите
http://media.snimka.bg/6853/019960917.jpg
http://media.snimka.bg/6853/019960937.jpg
http://media.snimka.bg/6853/019960917.jpg
http://media.snimka.bg/6853/019960937.jpg
Локомотив със светеща механика виждам много рядко. Някой може ли да каже на колко машини им работи , понеже досега съм засичал само на 2 или 3 , едната от тях е тук.
Поне при нас в Горна, задължително работи осветлението на механиката.При излизане от ТП това се проверява.Проблем е липсата на капаци на плафониерите, от което се чупят крушките от летящи камъчета.VESO написа:Локомотив със светеща механика виждам много рядко. Някой може ли да каже на колко машини им работи , понеже досега съм засичал само на 2 или 3 , едната от тях е тук.
p.s. сега забелязах, че на снимката е наша машина.
45 178.1 вероятно е в бокса и се преобува тъй като в момента не е при редицата от спрените мездренски дараци.
45 176.5 е предпоследна стружка и всеки момент ще спира за бандажи. Дочух много негативни мнения от машинисти за тази машина и експертната ми оценка е, че час по-скоро тази барака трябва да бъде спряна, бракувана, разкостена, нарязана и продадена на скрап, а със частите й да бъдат вдигнати спрените М Р-ки като 45 170, 174, 181 и 193. Същото важи и за 147. Нейната здрава кабина идеално би паснала на мястото на тази с ниските джамове на 158.

45 176.5 е предпоследна стружка и всеки момент ще спира за бандажи. Дочух много негативни мнения от машинисти за тази машина и експертната ми оценка е, че час по-скоро тази барака трябва да бъде спряна, бракувана, разкостена, нарязана и продадена на скрап, а със частите й да бъдат вдигнати спрените М Р-ки като 45 170, 174, 181 и 193. Същото важи и за 147. Нейната здрава кабина идеално би паснала на мястото на тази с ниските джамове на 158.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори