Страница 54 от 102

Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 9:13 pm
от 46 242
Защото не ме видя :lol:

Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 9:46 pm
от bdz46
Видях те съвсем ясно, преди да се скриеш в храстите.

Публикувано на: Пон Фев 28, 2011 10:00 pm
от VESO
Някой да види Жулиен наживо! :roll: 8) :roll:
И как изглежда? :wink:

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 9:08 am
от desiro_94
Днес БВЗР *ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ* 2611 беше начело с 44 202, но без ''бистро'', което значи, че и другото ''бистро'' 005 вече го няма, понеже и вчеращния 2611 беше без ''бистро''.

БВ 2636 с 44 076
ПВ 20111 с 44 174
44 125 с товарен влак от гара Илиянци към Волуяк към 14:20ч.

Също така днес около 14:10ч. на гара София имаше дизелов локомотив 52 061 с 3 вагона, които са бракувани :arrow: 5152 20 40 105-8, 5152 19 40 134-3, 5152 19 40 134-3 вътре и 5152 2047 706-8.
ПВ 20111 също не беше безучастен и като първи вагон, който беше заключен е 50 52 2974 255-4.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 9:55 am
от VESO
Силистренската група вози ли спален , понеже преди време бе останала само с двата седящи вагона? Спалният се движеше определени дни , сега не знам как е и дали са го спрели.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 11:50 am
от desiro_94
Преди седмица 2636 беше със спален вагон 71 серия зад машината, а сега е с 80 серия пак зад машината. Сега не знам коя част е от Кардам и коя от Силистра.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 11:56 am
от evrokoma
Спалния е от Кардамския състав а групата от Силистра не вози спален вагон на Каспичан ги прикачат на опашката на влака :)

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 11:56 am
от Saruman
На 26-ти сутринта видяхме на ГО на влак 2637 следното:

1 спален серия 80, 1 седящ серия 43, 1 първокласен серия 40, 1 седящ серия 43, това кардамската група, слаба населеност; 2 седящи серия 43, силистренската група, населеност 0.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 12:28 pm
от VESO
За сметка на 2637 , другият влак - 2636 генерира доста висока населеност.Хората от тази част на Северна България отиват на работа в столицата с него.Показателен е примерът от Червен бряг , където веднъж забелязах , че се качват към 20-тина души.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:32 pm
от Nikss
desiro_94 написа:Днес БВЗР *ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ* 2611 беше начело с 44 202, но без ''бистро'', което значи, че и другото ''бистро'' 005 вече го няма, понеже и вчеращния 2611 беше без ''бистро''.

БВ 2636 с 44 076
ПВ 20111 с 44 174
44 125 с товарен влак от гара Илиянци към Волуяк към 14:20ч.

Също така днес около 14:10ч. на гара София имаше дизелов локомотив 52 061 с 3 вагона, които са бракувани :arrow: 5152 20 40 105-8, 5152 19 40 134-3, 5152 19 40 134-3 вътре и 5152 2047 706-8.
ПВ 20111 също не беше безучастен и като първи вагон, който беше заключен е 50 52 2974 255-4.
Добър репортаж, първокласната 40-ка е с отвратителна тапицерия, по-добре, че не се движи. :D :lol: :twisted:

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:39 pm
от Mario Evstatiev
40 -ките са за рециклиране в Сп, 74-ката е за ревизия в Левски или Дряново.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:48 pm
от Nikss
Слава Богу, има някакво раздвижване! 8)

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:59 pm
от desiro_94
Според мен 74-ката е до Дряново, защото е зад машината. Едва ли някой ще вземе на Левски да разкача машината и вагона и после пак да се прикачи машината.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 6:28 pm
от nagi
VESO написа:
........За Бургас е същата история "Ame"-то се води второкласен вагон.
3660/3661 се движат поне от една седмица с три "А" вагона, а вчера и 2655 със състав от три вагона :!:

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 7:55 pm
от 46 242
lok45111 написа:40 -ките са за рециклиране в Сп, 74-ката е за ревизия в Левски или Дряново.
Недей стрескай момчетата, отиват у бунището :lol: