Страница 54 от 78
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 5:05 pm
от VESO
Чайката в момента е с 4 второкласни 74-ки ("Вm") и една първокласна 40-ка ("Ame") по средата.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 5:12 pm
от DamianKanev
Вчера дианата беше със 44.099
Днес теснолинейката (16102) беше със 77.002.4
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 5:22 pm
от svd90
Nikss написа:Те хубаво пускат и малкото останали софийски първокласни 74 на Чайката, а бързите с какви първокласни ще вървят? Или я по-добре без 1-ва класа.

Дано все пак Чайката си остане с купейни вагони, но да разнообразят малко, иначе само с 1-ва класа бие на истински експрес!
свд90, ясно е на всеки, че билетът за бизнес класата ще бъде по-скъп от този за 1-ва класа по простата причина, че ще има повече екстри. За пример, преди време бях гледал цените за спалните места, които бяха следните - за място в кушет вагон - 4 лв, за спално място клас 2 - 8 лв, за спално място клас 1 - 10 лв, за спално място бизнес класа - 15 лв, сам си прави изводите.

Логично цените да са доста високи . Ако наистина стане така обаче не виждам кой изобщщо ще им пътува в 44-ките наречени бизнескласа

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 6:10 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 10-ти октомври:
- локомотиви:
07020-1 
1671.
43532-1 
изолирана на центр. ПО;
43535-4 
тов.влак.
44082-6 
8610;
44099-0 
8613;
44114-7 
4641;
44126-1 
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114;
44130-3 
1622;
44132-9 
тов.влак , по - известен като "Тръби".
45153-4 
8612;
45155-9 и 46243-2 влизат под ръчичка в Септември;
45166-6 
8615;
45186-4 самотен на Пловдив.
46010-5 
тов.влак.
- мотриси:
10017-5+10018-3 
18205.
30009-9+30010-7 
82205.
31003-1+31004-9 на гара Септември;
31007-2+31008-0 
10113;
31013-0+31014-8 
19217.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 6:19 pm
от LALich
43 505.6->Има ли такова животно?!?

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 6:43 pm
от VESO
Предполагам има , щом съм го снимал.От номера 502 до 512 без 506 са на депо Ст.Загора.И аз досега не съм я виждал тази машина , но винаги трябва да има първи път. За съществуването пък на 502 разбрах преди 2 години.

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:30 pm
от Nikss
Има таратанци... тва е 535, 505 си е заминала отдавна още под номер 43 005.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:35 pm
от VESO
Може и така да е. На мен като гледам номера повече ми прилича на 506.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:49 pm
от gonzo8611
На мен ми прилича на 43-515 .
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:57 pm
от Nikss
Не е нито 506, която е в депо Сз пооглозгана и вероятно никога вече няма да я видим в движение, нито е 515 понеже тя е с по-лъскав покрив, а този е доста почернял. Слушайте като ви казвам, че е 535, познавам доста от локомотивите добре по външния вид.

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:58 pm
от bdz46
43 535.4 е машината.
Като толкова сте се влюбили в тези контролни цифри, научете се поне да ги ползвате по предназначение! На снимката ясно се вижда както, че не е 505, а 525 или 535, така и че контролната цифра не е 6, а вероятно 4.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 7:59 pm
от Nikss
Аз и без КЦ познах, че е 535.

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 8:53 pm
от bobara_e_tuk
535 e

Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 9:00 pm
от VESO
Вече е променено.Голяма работа излезе тази 535.А като се сетя каква беше
преди.....И
по - преди в пълния си блясък.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 9:36 pm
от DamianKanev
44130-3 Arrow 1622;
И аз го видях като идвах с ПВ-то от Септември. Сигурно сме се разминали с теб, VESO.