Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:На снимката с 44 103, в ляво лъскачката от ГПР е 4488, нали така :?:
Точно 088 е.Понеже бързахме , не успях да я снимам.При увеличение на снимката , зад нея се вижда и 513.Третата машина , осъстваща от снимките - 307 беше в другия край на депото и не ходих до нея.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

088 със сиви гасители, ужким нямало...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От 9-ти: 43528-9 , 43531-3 и 45189-9 в депо Каспичан.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Онзи ден като се прибирах от Ва в К видях 189, 205, 531 и 548. Последният дошъл с 90101/П/90106.
Иначе днес бях смаян когато видях 45 192 прясна и лъсната на 5 дни от ПР и с нови бандажи. Снощи 20136, днес 20131/П/20139. Изглежда добре на боя, компресорите нещо бучат странно. :roll:
На 205 й идва време да спира за ремонт, на 201 й остават 75 000 км да спре за ПР, по мои сметки Февруари догодина ако разсъждаваме по това, че от ТП до ТП въртят за 1 месец.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

44 065 на кое депо е?Днеска я видях на 2613 гледката беше ужасна.Прилича на изгнил ковчег.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Варна.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Важно е под боята как е, защото винаги има изключения.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

065 е на 3636/3637 в момента,а наистина изглежда ужасно,но работи безотказно:)
Мнения: 27
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 11:09 am
Местоположение: shumen

Мнение от loko_moto »

Прави сте че е важно какво има под боята но хората не знаят кой локомотив дали под боята е по добре отколкото над нея и се плашат като видят такова нещо.Друго си е като видиш един като 45 157 примерно вдъхва доверие и радва окото а тая морга първата мисъл на пътниците ще бъде наистина Боже Докарай ме Жив.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

065 може да прилича на изгнил ковчег, но истината е, че върви много и наистина безотказно както каза и 42 072 (даже измежду 088, 066 и 092 тя е другият изтребител по мое наблюдение). :wink:
Последно е боядисвана при ПР в Сз през 02.2003 г., затова е в този вид, предстои й да спира за СР след около 2 години, защото сега е на малко над половината пробег (по груба сметка приблизително 495 000 км от ГПР-то през 06.2008 г.)
45 157 е боядисана наскоро, но честно казано дочух немалко лоши отзиви преди да мине ремонт, сега е добре. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

44.121 в очакване да се прикачи към 03.12 и като влак 20390 да поемат към дома.
Лъскавият 45.192 си почива в депо Варна , за съжаление от другата страна е наакан от идиотите със спрейове :cry:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В последните месеци се забелязва, че и ГО лок почват да издъхват. 137 малко след излизането от ПР е имала проблеми с реле 406 - контрол "Вентилация" - набереш поединично - изключи ГВП, набираш на автомат, проблем няма.
111 тези дни се подвизава в М, но много странно и нетипично свети "Междинна позиция". На 138 пък свети "земно", вероятно някой кабел на ТД се е отскубнал. :roll:
Лятото пък повечето като ги напече обилно Слънцето към 14:00 ч. в големите 40-градусови жеги и веднага "Опасност от пожар" светне.
Общо взето, навсякъде взе да се закучва работата и до няколко години щем, не щем ще останем без читави магистрални електровози, ако не се предприеме нещо по въпроса - било то подобряване на ремонта чрез закупуване на части или подмяна на ПС. Нито едното не е лесно за изпълнение, но второто е по-трудно. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Nikss написа: 137 малко след излизането от ПР е имала проблеми с реле 406 - контрол "Вентилация" - набереш поединично - изключи ГВП, набираш на автомат, проблем няма.
До колкото имам някакъв бегъл спомен контрола на вентилацията на машините до 145 е с ветрови релета, но не се сещам каква е връзката с това по единично ли ще се набират позиции или автоматично...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според мен не е от 406, а от 410. Явно кондензаторите му са заминали и при единично набиране прави някакви мурафети. Вентилация ще ти светне, тъй като ГВП е изключило когато вентилаторите са били включени. Когато АТП е на позиция, контакт на 015-11 издава команда за включването им и съответно поддържащата верига на ГВП минава през контактите на реле 406.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

lok45111 е прав. Така както е описана повредата няма начин да е от 406 - или са кондензаторите или S-T на 015-7 може да е мръднал съвсем леко...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация