Точно 088 е.Понеже бързахме , не успях да я снимам.При увеличение на снимката , зад нея се вижда и 513.Третата машина , осъстваща от снимките - 307 беше в другия край на депото и не ходих до нея.Nikss написа:На снимката с 44 103, в ляво лъскачката от ГПР е 4488, нали така

Техник
От 9-ти: 43528-9 , 43531-3 и 45189-9 в депо Каспичан.

Онзи ден като се прибирах от Ва в К видях 189, 205, 531 и 548. Последният дошъл с 90101/П/90106.
Иначе днес бях смаян когато видях 45 192 прясна и лъсната на 5 дни от ПР и с нови бандажи. Снощи 20136, днес 20131/П/20139. Изглежда добре на боя, компресорите нещо бучат странно.
На 205 й идва време да спира за ремонт, на 201 й остават 75 000 км да спре за ПР, по мои сметки Февруари догодина ако разсъждаваме по това, че от ТП до ТП въртят за 1 месец.
Иначе днес бях смаян когато видях 45 192 прясна и лъсната на 5 дни от ПР и с нови бандажи. Снощи 20136, днес 20131/П/20139. Изглежда добре на боя, компресорите нещо бучат странно.

На 205 й идва време да спира за ремонт, на 201 й остават 75 000 км да спре за ПР, по мои сметки Февруари догодина ако разсъждаваме по това, че от ТП до ТП въртят за 1 месец.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Прави сте че е важно какво има под боята но хората не знаят кой локомотив дали под боята е по добре отколкото над нея и се плашат като видят такова нещо.Друго си е като видиш един като 45 157 примерно вдъхва доверие и радва окото а тая морга първата мисъл на пътниците ще бъде наистина Боже Докарай ме Жив.

065 може да прилича на изгнил ковчег, но истината е, че върви много и наистина безотказно както каза и 42 072 (даже измежду 088, 066 и 092 тя е другият изтребител по мое наблюдение).
Последно е боядисвана при ПР в Сз през 02.2003 г., затова е в този вид, предстои й да спира за СР след около 2 години, защото сега е на малко над половината пробег (по груба сметка приблизително 495 000 км от ГПР-то през 06.2008 г.)
45 157 е боядисана наскоро, но честно казано дочух немалко лоши отзиви преди да мине ремонт, сега е добре.

Последно е боядисвана при ПР в Сз през 02.2003 г., затова е в този вид, предстои й да спира за СР след около 2 години, защото сега е на малко над половината пробег (по груба сметка приблизително 495 000 км от ГПР-то през 06.2008 г.)
45 157 е боядисана наскоро, но честно казано дочух немалко лоши отзиви преди да мине ремонт, сега е добре.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

В последните месеци се забелязва, че и ГО лок почват да издъхват. 137 малко след излизането от ПР е имала проблеми с реле 406 - контрол "Вентилация" - набереш поединично - изключи ГВП, набираш на автомат, проблем няма.
111 тези дни се подвизава в М, но много странно и нетипично свети "Междинна позиция". На 138 пък свети "земно", вероятно някой кабел на ТД се е отскубнал.
Лятото пък повечето като ги напече обилно Слънцето към 14:00 ч. в големите 40-градусови жеги и веднага "Опасност от пожар" светне.
Общо взето, навсякъде взе да се закучва работата и до няколко години щем, не щем ще останем без читави магистрални електровози, ако не се предприеме нещо по въпроса - било то подобряване на ремонта чрез закупуване на части или подмяна на ПС. Нито едното не е лесно за изпълнение, но второто е по-трудно.

111 тези дни се подвизава в М, но много странно и нетипично свети "Междинна позиция". На 138 пък свети "земно", вероятно някой кабел на ТД се е отскубнал.

Лятото пък повечето като ги напече обилно Слънцето към 14:00 ч. в големите 40-градусови жеги и веднага "Опасност от пожар" светне.
Общо взето, навсякъде взе да се закучва работата и до няколко години щем, не щем ще останем без читави магистрални електровози, ако не се предприеме нещо по въпроса - било то подобряване на ремонта чрез закупуване на части или подмяна на ПС. Нито едното не е лесно за изпълнение, но второто е по-трудно.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
До колкото имам някакъв бегъл спомен контрола на вентилацията на машините до 145 е с ветрови релета, но не се сещам каква е връзката с това по единично ли ще се набират позиции или автоматично...Nikss написа: 137 малко след излизането от ПР е имала проблеми с реле 406 - контрол "Вентилация" - набереш поединично - изключи ГВП, набираш на автомат, проблем няма.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
Според мен не е от 406, а от 410. Явно кондензаторите му са заминали и при единично набиране прави някакви мурафети. Вентилация ще ти светне, тъй като ГВП е изключило когато вентилаторите са били включени. Когато АТП е на позиция, контакт на 015-11 издава команда за включването им и съответно поддържащата верига на ГВП минава през контактите на реле 406.
64.19
Информация
Модератори