Миналия месец я скъсаха само на 2637 / 2602 + около едноседмичен престой във Варна за ремонт на компресори.
Даже след обслужване на 3637 с нея един ден след предаване на пътния лист от статистиката ми се обадиха да ме питат дали наистина съм бил с точно този локомотив а не с 45.151 понеже в тяхните регистри 44.151 няма , аз казах на колежката само да погледне от прозореца и да се убеди лично понеже не вярваше на думите ми , та след това отидох и им казах кои 45 са станали 44 доколкото си ги спомням по номера.
Даже след обслужване на 3637 с нея един ден след предаване на пътния лист от статистиката ми се обадиха да ме питат дали наистина съм бил с точно този локомотив а не с 45.151 понеже в тяхните регистри 44.151 няма , аз казах на колежката само да погледне от прозореца и да се убеди лично понеже не вярваше на думите ми , та след това отидох и им казах кои 45 са станали 44 доколкото си ги спомням по номера.

Наскоро и брусовете успяха да я прилапат, за щастие не за дълго.
А относно 142, сега преливат всичко от 161, 142 ще се води бракувана по документи, но реално кошът ще приеме номер 44 161, а усуканият оригинален кош на 161 ще се нареже. Работата изобщо не е в застой, хората работят здраво, лично съм проверил, въпреки, че сега сумати СЗ 43 са подемни ремонти.
Относно 188, сега се сетих, че погледнах само от едната страна където е здравата кабина. Значи ще отнеме доста време докато я стегнат.


А относно 142, сега преливат всичко от 161, 142 ще се води бракувана по документи, но реално кошът ще приеме номер 44 161, а усуканият оригинален кош на 161 ще се нареже. Работата изобщо не е в застой, хората работят здраво, лично съм проверил, въпреки, че сега сумати СЗ 43 са подемни ремонти.
Относно 188, сега се сетих, че погледнах само от едната страна където е здравата кабина. Значи ще отнеме доста време докато я стегнат.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Най-накрая в СФ - http://media.snimka.bg/6775/019805383.jpg
Вчера сутринта е пристигнала от Дупница.
Вчера сутринта е пристигнала от Дупница.

Акредитиран фотограф

078 е.disell написа:Не мога да видя номерът но ако е 44.078 наистина е направен е много добре , преди малко при влизане в депо Варна го видях пред халето но нещо може да е болен защото 2610 беше с 44.062 .


Иначе 062 трябваше да замества за 1-2 дни 4488, която е ТП утре и ако я изкарат до обяд, ще се завърти пак 2614/3637, ако остане ще почива ако няма къде да я пратят или ще отиде 20166 както правят с машините от ТП, а 44 120 ще врътне един курс до София.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Значи идве ред и на 45 - 180 да бъде възстановена след излизането на 44 - 078.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Те вече го взеха в началото на този месец юли. Справки viewtopic.php?p=57814#5781444142 написа:Лошото е, че ще вземат изправител от 44084 за 45180 вместо да бяха взели изправител от някоя мездренска барака за 180.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Разбрахме, че някоя и друга от подуенските Р-ки ще се облажат с неговите части, дано поне коша запазят като на 079 и 142, като последната ще се води брак по документи, а реално ще приеме частите на ударената 161 заедно с нейния номер.44142 написа:44084 вече е изкаран от халето. Лок е разкостен просто не е за коментар.
Сега след 084 на ред за разкостване е 144.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори