Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Миналия месец я скъсаха само на 2637 / 2602 + около едноседмичен престой във Варна за ремонт на компресори.
Даже след обслужване на 3637 с нея един ден след предаване на пътния лист от статистиката ми се обадиха да ме питат дали наистина съм бил с точно този локомотив а не с 45.151 понеже в тяхните регистри 44.151 няма , аз казах на колежката само да погледне от прозореца и да се убеди лично понеже не вярваше на думите ми , та след това отидох и им казах кои 45 са станали 44 доколкото си ги спомням по номера.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Наскоро и брусовете успяха да я прилапат, за щастие не за дълго. :twisted: :evil:
А относно 142, сега преливат всичко от 161, 142 ще се води бракувана по документи, но реално кошът ще приеме номер 44 161, а усуканият оригинален кош на 161 ще се нареже. Работата изобщо не е в застой, хората работят здраво, лично съм проверил, въпреки, че сега сумати СЗ 43 са подемни ремонти.
Относно 188, сега се сетих, че погледнах само от едната страна където е здравата кабина. Значи ще отнеме доста време докато я стегнат. :oops:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Най-накрая в СФ - http://media.snimka.bg/6775/019805383.jpg
Вчера сутринта е пристигнала от Дупница.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Цвете направо да вие честита и безаварийна работа.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Не мога да видя номерът но ако е 44.078 наистина е направен е много добре , преди малко при влизане в депо Варна го видях пред халето но нещо може да е болен защото 2610 беше с 44.062 .
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

disell написа:Не мога да видя номерът но ако е 44.078 наистина е направен е много добре , преди малко при влизане в депо Варна го видях пред халето но нещо може да е болен защото 2610 беше с 44.062 .
078 е. :) Наистина изглежда много добре. 8)
Иначе 062 трябваше да замества за 1-2 дни 4488, която е ТП утре и ако я изкарат до обяд, ще се завърти пак 2614/3637, ако остане ще почива ако няма къде да я пратят или ще отиде 20166 както правят с машините от ТП, а 44 120 ще врътне един курс до София. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Значи идве ред и на 45 - 180 да бъде възстановена след излизането на 44 - 078.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44078 се прави в ПД, а само се боядиса в ДЦА. 45180 направо го завлякоха в ДЦА да го чистят и възтановяват. Лошото е, че ще вземат изправител от 44084 за 45180 вместо да бяха взели изправител от някоя мездренска барака за 180.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Лошото е, че ще вземат изправител от 44084 за 45180 вместо да бяха взели изправител от някоя мездренска барака за 180.
Те вече го взеха в началото на този месец юли. Справки viewtopic.php?p=57814#57814
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

44.078 е останала вчера поради избил подпорен изолатор на единия пантограф , а днес 44.076 пък остана поради повреда на клапана за продухване на единия ГВР , на 2610 е даден 44.062 а 44.076 се очаква да замине отремонтиран с 2614.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тази сутрин 078 дойде от кардамския и право към ПД, до колкото разбрах за скоростомери. 081 ще се пробва днес на 2615 достатъчно улегна по 5-та линия.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

42 072.9 написа:Тази сутрин 078 дойде от кардамския и право към ПД, до колкото разбрах за скоростомери. 081 ще се пробва днес на 2615 достатъчно улегна по 5-та линия.
Че тя 081 преди 4 дена пак беше на 2615. :roll: На Ва -6'. 8) Дебели бандажи, но V=100. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44084 вече е изкаран от халето. Лок е разкостен просто не е за коментар.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:44084 вече е изкаран от халето. Лок е разкостен просто не е за коментар.
Разбрахме, че някоя и друга от подуенските Р-ки ще се облажат с неговите части, дано поне коша запазят като на 079 и 142, като последната ще се води брак по документи, а реално ще приеме частите на ударената 161 заедно с нейния номер.
Сега след 084 на ред за разкостване е 144. :twisted: :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

144 е добър лок. Малко е посбиран апаратния шкаф и схемите са 43-44 но пък не дава ядове.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация