
Ма какво да наливат - тя си беше с всичкооо.... преди да заповядат да се разчанчва - пултове, оборудвани кабини. Нищо не й липсваше до преди няколко дни. Е, поокрадена от към кабели но в сравнение с гол кош....е нищо.Nikss написа:Еххх... дано другите спрени машини не я последват, че не са в много по-добро състояние от нея, а машините в софийско наистина са кът и напоследък с машините от другите депа стават всевъзможни врътки.dido73 написа:Нормалните ходове отдавна не са приоритет в Пд.lok45111 написа:Да бракуват 44 144.4 а не здрав и прав кош. Не ли е възможно просто всичко съдържимо от 144 да се налее в 084, ще е по-нормален ход!Всъщност тя си беше пълна с всичко - е орязани кабели едно друго... но всичко си й беше там. Мездренята са преревали за изправителна група за горялата машина - групата на 84 отиде. Иначе има си траф всичко. Жалко наистина.
![]()
А относно бракуването на 144 и възстановяването на 084... естествено, че е възможно частите й да бъдат наляти в здравия кош... такива прехвърляния се правят и ще се правят не само докато ги има тези нелоши машини Шкодите, но и със новия подвижен състав (който Бог знае след колко години ще видим и какъв ще бъде).
Пак повтарям - смисъл от преналиване няма защото тя все още си е почти пълна. Една група къде й липсва че мездренята са по-важни. Но процеса е необратим вече. Всичко е изтърбушено по зверския начин за да се пести време, понеже е брак. Разчанчва се по зверския начин, което е разбираемо - списана е. Оборудването на кабините е на стадий стърчащи кабели от всекъде.bdz46 написа:Твърде голяма разправия е преливане между кошове. По-лесно ще е да се подкара 084 както си е.
А 144 е и със смачкана рама от едната страна.
Много ми е мъчно че с лека ръка се списват така локомотиви. И то пълни.
Един ден ще има пак товари, ще има пак нужда от превозвача БДЖ - но машини и локомотивни и ремонтни бригади няма да има.
Последно промяна от dido73 на Пон Юли 12, 2010 10:08 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Никога не е късно нещата да бъдат обърнати (оправени). Просто трябва дървените канчета да се усетят (което надали ще стане), но трябва нещо да ги сръчка. Все пак надеждата умира последна, но да се направи опит за нещо по-добро никога не е излишен. В тоя живот трябва да си настоятелен, за да се получават нещата, от личен опит го казвам.
А относно 144 интересно като е със смачкана рама как така се движи?
Нали не позволят локомотиви със смачкана рама да се експлоатират? Отделно, че до скоро имаше 2 читави (е вече е само 1) коша на 44-ки - 079 и 142. Коша на 079 може също да се използва, а измислиците (кошовете) на 144 и 143 да бъдат нарязани и продадени за скрап. Защо трябва да се влошават допълнително иначе влошените условия на труд на локомотивните машинисти чрез кърпените след тежки удари кошове, които са немалко проветриви през 4-те сезона на годината?
А относно 144 интересно като е със смачкана рама как така се движи?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
От 44 144.4 не става ама абсолютно нищо. Машина-урод от дето и да я погледнеш. Пак казвам, че бракуването на 44 084.2 беше възможно най-тъпата постъпка от страна на някой от ръководството на депото. Спокойно този здрав кош с читава рама можеше да се запази, да се вземат нуждните части от 144, а последната ритуално да бъде нарязана насред депото, вместо да се разпада по родните ЖП пътища.07 написа:44-144 има 3 или 4 удара, направо да я кръстят Брус Уилис ( или Умирай трудно 44)


Техник
44 081 е почти готова за път. Машината се намира в депо ПД и е с нови колооси (130 км), боядисани в черно, боядисани пантографи, буфери и плугове. Сега и слагат малко грим в кабините и е готова. 44 115 днес мина ревизия на противопожарната инсталация и пожарогасителите в депо ПД. Локомотива е почистен и върнат обратно в депо СФ, за обслужване на влак 5623.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

n0_aLoNe, 081 от ГПР ли е или греша?
Относно изправянето на 43 на крака, това става в депа, където дялът на обслужваните влакове от файтърите и Р-ките е приблизително еднакъв, да не кажа по-голямо нещо.
Последно като ходих в Сз 188 ми се видя в много добро състояние. Да не кажа, че само трябва една боя да й теглят и е готова да я пускат, изобщо не й личи да е претърпяла инцидент. На коша нищо му няма за разлика от този на 161, който е поусукан немалко и нищо не става вече от него. Ако им е трябвал кош да са взели 079.
В Мездра е много тъмна Индия с машините. Моето предложение е да изтърбушат 147 и да възстановят 170, оти оназ много духа, докато 170 е по-плътна.
И накрая като заключение бих казал (макар, че то е ясно на всички), че от удряни и кърпени машини нищо не става. Дано само опразват коша на 084, пък евентуално го оставят. Все може да послужи за нещо както 142 сега ще се използва. Прехвърлянето на възлите и агрегатите от кош в кош наистина е трудно и е голяма разправия, но аз смятам, че по-добре ще бъде така за машинистите.
Относно изправянето на 43 на крака, това става в депа, където дялът на обслужваните влакове от файтърите и Р-ките е приблизително еднакъв, да не кажа по-голямо нещо.
Последно като ходих в Сз 188 ми се видя в много добро състояние. Да не кажа, че само трябва една боя да й теглят и е готова да я пускат, изобщо не й личи да е претърпяла инцидент. На коша нищо му няма за разлика от този на 161, който е поусукан немалко и нищо не става вече от него. Ако им е трябвал кош да са взели 079.
В Мездра е много тъмна Индия с машините. Моето предложение е да изтърбушат 147 и да възстановят 170, оти оназ много духа, докато 170 е по-плътна.
И накрая като заключение бих казал (макар, че то е ясно на всички), че от удряни и кърпени машини нищо не става. Дано само опразват коша на 084, пък евентуално го оставят. Все може да послужи за нещо както 142 сега ще се използва. Прехвърлянето на възлите и агрегатите от кош в кош наистина е трудно и е голяма разправия, но аз смятам, че по-добре ще бъде така за машинистите.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
И при условие , че преди около 2 години след като я бяха прехвърлили в парка на депо Варна , беше и направен опис , имаше си всичко и възстановяването и щеше да е лесно и само чакаше път към Варна които така и не дочака за съжаление а сега можеше да си обслужва влакове.dido73 написа:Да си спомним за нея с добро!
Тя не заслужаваше тази участ. Съдбата й бе жестока!
Мир на ламарината й!



[quote="Nikss"]n0_aLoNe, 081 от ГПР ли е или греша?
Последно като ходих в Сз 188 ми се видя в много добро състояние. Да не кажа, че само трябва една боя да й теглят и е готова да я пускат, изобщо не й личи да е претърпяла инцидент. На коша нищо му няма за разлика от този на 161,
http://eurosprinter.snimka.bg/hobby/lok ... 059637.big
Май няма да стане само с 1 боя

Последно като ходих в Сз 188 ми се видя в много добро състояние. Да не кажа, че само трябва една боя да й теглят и е готова да я пускат, изобщо не й личи да е претърпяла инцидент. На коша нищо му няма за разлика от този на 161,
http://eurosprinter.snimka.bg/hobby/lok ... 059637.big
Май няма да стане само с 1 боя




Администратор
Те именно заради 161 взеха коша на 44 142 от Подуяне. Имаше идея, оборудването от нея да се пренесе в този кош и фактически това да е новата 44 161. Но незнайно защо работата сега е в застой.EuroSprinter написа:Nikss написа:n0_aLoNe, 081 от ГПР ли е или греша?
Последно като ходих в Сз 188 ми се видя в много добро състояние. Да не кажа, че само трябва една боя да й теглят и е готова да я пускат, изобщо не й личи да е претърпяла инцидент. На коша нищо му няма за разлика от този на 161,
http://eurosprinter.snimka.bg/hobby/lok ... 059637.big
Май няма да стане само с 1 боя![]()
![]()
Иначе за 44 084.2 е голяма загуба, беше хубава машина и много по-ценна от разни ТНТМ-та. Специално в депо Пд има две големи такива, едното с номер 44 143 го спряха, сега остава да видят сметката и на другото - 44 144.4!
Информация
Модератори