Страница 52 от 78

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:31 pm
от DamianKanev
Нищо :(

Е има един вариант но той е малко просташки - да скочиш от локомотива...

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:32 pm
от Nikss
Кашираш се в машинното и се молиш да стане чудо. :?

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:36 pm
от bdz46
Скочили са.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:37 pm
от Nikss
В тоя случай да, но ако около теб има 50-60 метрови пропасти и нищо друго какво избираш?

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:41 pm
от bdz46
В такъв момент не е много сигурно дали можеш да разсъждаваш. От едната страна има 20 метра дере и единия се е търкалял доста в него.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:41 pm
от DamianKanev
Най вероятно ще се скрия по-назад.

п.п По БТВ пак чух нещо за БДЖ токущо...

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:50 pm
от elektrovoz46
Аз мога да ви кажа мойто обяснение какво е за катастрофата.Значи на гара Драгоил рък.движение е чакал два влака международния от Сърбия и служебния от драгоман,след като международния влак е влязал в Драгоил е влязъл и някакъв шестак(мисля че няма човек който да не му е ясно кво прави тоя шестак там) и рък.движение е помислил че този дизел е въпросния служебен влак не е проверила ква е тая машина и е пуснала международния към Драгоман и след тфа всичко е станало...И съм 60-70% че е станало така!

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:55 pm
от bdz46
Дежурната на Драгоил не може да "помисли", че шестака е 10352, защото този служебен влак с електровоз и един вагон се движи всеки ден по два пъти и самата дежурна пътува всеки ден с него.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 9:50 pm
от elektrovoz46
Добре не го е помислила така а просто не е проверила влака кажи ми какво ше прави тоя шестак там при положение че рък.движение знае че към нея от двете поски идва по един влак?

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 9:56 pm
от bdz46
Тя е видяла, че идва шестак след като е изпратила 293, мислейки че идва ТСВ 10352. Грешката и е била, че е изпратила бързия преди да види какво пристига.
Като е видяла дизела се е обадила на Драгоман да пита какъв е този дизел и къде е очаквания ТСВ.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 10:17 pm
от elektrovoz46
Точноо седнахме на един стол най-накрая

нарушение на жп-прелез

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 5:16 pm
от RAILWAYSTATION
днес към 14:10 часа на жп-прелез университета в Шумен лек автомобил фолксваген-голф с рег. номер Н 5773 АХ премина по време на спускане на бариерата. Още преди да я спуснат забелязах че едната е счупена и лепена с тиксо. Милиметри оставаше самата бариера да удари колата по покрива. Не стигна много далеч още щом мина релсите се наложи да спре от другата страна на прелеза тъй като нямаше достатъчно място да го пресече изцяло. Секунди след това се зададе БВ 2614 от Варна за София. Не знам как да го коментирам това...

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 5:57 pm
от bobara_e_tuk
така и така си запомнил номера, няма ли някакъв начин да се съобщи в КАТ

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 6:59 pm
от elektrovoz46
Като не е документирано по някакъв начин няма как да го докажеш..

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 10:48 pm
от Nikss
Днес:
20133/20132 отново с ЕМВ 32
20101 с разпадащата се 32 107/8
20130 абсолютно точен с 32 035.8 + 32 036.6
4611 първоначално обявен навреме, но странно защо въпреки, че вече около РП Хм няма прозорци, дойде по път 1 като на влизане спря за около 5 мин пред първата входна стрелка (незнайно защо) след което влезе и в крайна сметка замина от Чб с около 8' закъснение начело с 44 141.0
2614 с 44 091.7 18:07-18:09 ч. на Чб
20111 с 45 159.1