Страница 51 от 94
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 11:36 am
от mitkodiablo
44.123 написа:Тукощо по обедните новини на БТВ казаха, че на Мездра се запалил локомотива на 1385 ако някой знае подробности около ицидента нека сподели.
Не е на 1385 а на 4611
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 11:39 am
от 44.123
На новините казаха сутринта и останах с впечатление, че е на 1385.
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 11:40 am
от mitkodiablo
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 12:01 pm
от Javor Manov
1621+40 ot sofiq
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 1:49 pm
от Georgi Dimitrov
45 147 докара 4611 до София, ето още малко инфо от днес:
БВ 5611-44 081.
БВ 7622-45 176.
МБВ 460-44 066.
МБВ 490-44 076.
БВ 2615-44 078.
На Волуяк имаше бобовдолска товарачка начело с 542 и 183 на опашката.

Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 3:15 pm
от 44142
Запалилия се лок на 4611 е 45191.
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 3:56 pm
от Georgi Dimitrov
Дано са малки щетите и дано го възстановят. Настанаха тежки времена с тея електровози-пожар след пожар

Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 4:41 pm
от dobo
Малко извън темата - ако иска някой да се обзаложим, че пак е било от протекли кондензатори ???
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 5:06 pm
от Georgi Dimitrov
При 44 089 това ли беше причината за пожара-кондензатори?
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 5:58 pm
от dobo
Именно.
Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 9:11 pm
от 46 242
БДЖ направи фатална грешка като прекъсна модернизацията на локомотивите си и продължи да изчуква стари тенекии. Резултатът е налице. Години наред слушахме из форумите лапешки приказки как разни там машини много боксували и тинтири минтири. А да се палят локомотиви като факли през ден–два, по–добре ли е ?

Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 9:20 pm
от Тената
46 242 написа:БДЖ направи фатална грешка като прекъсна модернизацията на локомотивите си и продължи да изчуква стари тенекии. Резултатът е налице. Години наред слушахме из форумите лапешки приказки как разни там машини много боксували и тинтири минтири. А да се палят локомотиви като факли през ден–два, по–добре ли е ?

Е, естествено, че не, но може да се извърши ремонт който да не доведе до "тиристорно усакатяване" на локомотивите, просто трябват нови оригинални части, а не ремонта да прави от нищо нещо....
Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 10:34 am
от VESO
Актуална информация от 3-ти септември.
- локомотиви:
43310-2 
тов.влак.
43535-4 
10265.
44070-1 
4685 (наследник на 4641 по време на ремонтите).
44074-3 
тов.влак.
44093-3 
1182.
44113-9 
8612.
44123-9 
1470.
44130-3 
8613.
44134-5 
8615.
44137-8 
1622.
45155-9 
8626.
46010-5 на Вл. Павлов в "дизелова компания".
46028-7 
тов.влак.
46219-2 на гара Дружба.
46238-2 
8610 и 35 минутно закъснение.
46242-4
се приготвя да поеме 8661 , а тук вече е
докарала влака в крайната гара.
61015-4 маневрира с вагоните на 10114.
- мотриси:
10015-9+10016-7 
18205.
31003-1+31004-9 
82208.
31015-5+31016-3 
10112.
31017-1+31018-9 
80232.
32049-9+32050-7 
30136.
32123-2+32124-0 
80225.
32137-2+32138-0 
80257.
32157-0+32158-8 
80126.
Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 11:02 am
от emoboi95
Браво Весо невероятни снимки, но най много ми хареса 46242

Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 12:36 pm
от svd90
Снимките са перфектни, браво Весо !
Интересно днес с какви състави ще са 8672 и 8614. Някой ако ги види, да каже