Страница 51 от 78
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 6:00 pm
от minitek
Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 9:02 pm
от 46 242
minitek написа:Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
За брак е половината персoнал. Изцепката е много голяма.
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 9:14 pm
от minitek
Обърнахте ли внимание, че първоначално една от версиите е, че машиниста е тръгнал без разрешение (без изход и деж. ръководител). Ето това е просто смешно. Тия, които правят анализи са някакви смешници взети от гората!
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 10:56 pm
от Nikss
minitek написа:Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
Кажи на източниците ти да ходят да си копаят градините на село и да не се тормозят с излишни работи. Дори и да са за брак (ще се каже съвсем скоро), в Пд казах, че е пълно с машини, чакащи ремонти, тъй, че нищо няма да се изгуби.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 6:33 am
от Mario Evstatiev
В Пд има машини, чакащи за трафове и тоководящи шини. Тъй, че просто две "Р"-ки от списъка на чакащите ще станат приемници на донорските "органи".
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 7:31 am
от elektrovoz46
Аз пък току=що гледах сутрешния блок по БТВ и там гостуваше Ал.Цветков.Неговите думи са ,,На локомотивите пораженията са сериозни,най-вече по кабините,но ще се направи всичко възможно да се възтановят"
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 7:42 am
от VESO
Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 11:35 am
от NiGhtPiSH
Веско, кабината далеч не е пречка за възстановяването на един локомотив.
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 11:57 am
от 07
Като гледам снимките май ще има и деформации по рамите... поне аз съм за използването на частите за други машини, по бързо ще се пуснат други 2, от колкото да се възстановят тези...
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:11 pm
от Nikss
VESO написа:Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.
Бре? 163 беше къде къде по-зле, че отнесе цял снегорин, пък за 6 месеца я възстановиха... (макар и с нова кабина)

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:15 pm
от bdz46
На 163 и нямаше нищо - само сгънати тенекии на кабината. По рамата нямаше щети.
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:20 pm
от Nikss
Бая бяха огънати тез тенекии... щом бяха затиснали горкия машинист, Бог да го прости!

152 като я гледам е в положението на 161 - кабината е провиснала по същия начин, 156 е по-добре, но тя е пострадала по-сериозно по изпъкналата част - там, където са надбуферните фарове и системата много единици, която при 152 е по-леко засегната.

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:25 pm
от DamianKanev
Чудно ми е как 2-та локомотива не са се видяли откадеч? Толкова ли е нямало време да се реагира

Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:29 pm
от bdz46
Там няма видимост. Не можеш да реагираш.
Обаждат ти се по телефона и ти казват "Спирай, насреща идва влак!" Удряш екстрено, спираш и в същия момент виждаш влака, набрал се по баира да изскача насреща. Какво ще направиш? Имаш 5 секунди до удара.
Публикувано на: Вто Окт 05, 2010 8:31 pm
от Nikss
А ако няма и къде да скочиш? Да речем около линията само пропасти, а? Тогаз хептен зле.