Страница 6 от 6

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:51 pm
от Nikss
Ааа 8601/8602 си получи дажбата от 5 97-ци, инвалиден, бистро и първокласна 74. :D Сега е ред на 2601/2602. :P

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:52 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Ааа 8601/8602 си получи дажбата от 5 97-ци, инвалиден, бистро и първокласна 74. :D Сега е ред на 2601/2602. :P
Със сигурност си я получи, но новите "каляски" серия 63 трябва някъде да въртят километри и отделени от общия кюп, че току - виж се получило наистина нов вагон до 100 км/час :evil:

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:59 pm
от 07
lok45111 написа:Със сигурност никой няма да допусне новорециклиран вагон за сума ти пари да върви с ограничение до 100 км/час. По - скоро ще има заповед за определени композиции. Нищо чудно 2601/2 и 8601/2 да се облажат с по 5 новички вагона + бистро 8) И всичката тая чудесия да препуска със 130 км/час по участъците, които позволяват това.

А представяш ли си в ден които трябва да има допълнителни вагони да му шибнат някоя разчекната 63ка от старите ха опашката:
Вариант 1 - влака се скопява до 100, в ден в които е най пълен и закъснява 40-60 мин до Бургас или Варна.... Резултат - 80% от хората няма да си помислят да ползват пак влака, който на всичко отгоре и ще е "календарен"............
Вариант 2 - влака хвърчи със 130, отзад последните 1-2 вагона се мятат като пръскачка из лозе, резултат - 100-150 човека са или уплашени или ужасени от дискомфорта, или и друго което не искам да си помислям..........

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 5:59 pm
от Nikss
Че на 2601/2602 по 530-540 км на ден малко ли са?!?! :D :roll: 8) Отделно най най-старите 63 с още оригиналната тапицерия са тотално грохнали... :? :( тук-таме от 4 второкласни някой път се улучи 2 да са минали ревизия в Дряново наскоро и да са с новата синя тапицерия, но старите нямам думи... :x

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:01 pm
от 43.309
Вариант 2 е по-малко вероятно да се случи :lol: Днес на 3601 са сложили 2 допълнителни вагона. 1Б 63 и 1 първокласен 63 :oops: , явно нямат второкласни.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:36 pm
от Labros
Средно с колко "Чайка"-та е вътрешно съответно на Бс и Сф заради ограничението на 63-ките?

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 6:38 pm
от 43.309
На отивана Ксц навреме преди вървеше -3 мин, навръщане, 3602 откакто въведоха заповедта максимум +5 мин.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 7:04 pm
от 07
Labros написа:Средно с колко "Чайка"-та е вътрешно съответно на Бс и Сф заради ограничението на 63-ките?
Николко - разписанието е разтегнато, често се пада и машина до 100.........

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 3:13 pm
от plto4ka
Браво 07. Ти ме разсмя съвсем искрено. Едва сега прочетох писаното от теб, по повод ограниченията на скоростта по- горе. Само като видях - "...се мятат като пръскачка из лозе..." , щях да падна. Просто си го представих. Супер си го охарактеризирал, защото точно така се чувствах, само че в първия вагон на Янтрата, при пътуването си с нея. В интерес на истината преди седмица се връщах към София отново с тази композиция, но този път всичко си беше в нормите на приличното люлеене. А и вагоните едва ли са същите от тогава...?! Мина доста време все пак!

Публикувано на: Вто Юни 01, 2010 9:49 pm
от VESO
Горнооряховци нямат много 63-ки - освен тези , които се движат на Янтрата ( 4 Bmp и 1 Amp) във вагонния участък имат може би още 3 - 4 второкласни и един - два първокласни.

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 1:06 pm
от Nikss
VESO написа:Горнооряховци нямат много 63-ки - освен тези , които се движат на Янтрата ( 4 Bmp и 1 Amp) във вагонния участък имат може би още 3 - 4 второкласни и един - два първокласни.
Забравяш вагоните от някогашния ЕВ 206/205 "Плевен експрес", които са във ВЗ "ИНТЕРКОМ" - ДРЯНОВО и чакат сумати време климатиците си. Вече и те са към ГО. :wink:

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 1:56 pm
от VESO
Тях да , но аз имах предвид работоспособните в момента 63-ки.А и тези , намиращи се в "Интерком" се очаква да се модернизират и едва ли скоро ще ги видим в движение.Те нямат климатици , а само вентилация , автоматичните им врати са сменени с обикновени.

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 9:50 pm
от Nikss
VESO написа:Тях да , но аз имах предвид работоспособните в момента 63-ки.А и тези , намиращи се в "Интерком" се очаква да се модернизират и едва ли скоро ще ги видим в движение.Те нямат климатици , а само вентилация , автоматичните им врати са сменени с обикновени.
Това го знаем. А относно работоспособните композиции, които се въртят на Янтрата би трябвало да са общо 2 от по 4-5 второкласни + първокласен. :roll:

Публикувано на: Сря Юни 02, 2010 11:12 pm
от VESO
Тези дни ще проверя , но мисля , че има 2 идентични една с друга композиции от по 5 вагона , т.е. минимум 8 второкласни и два първокласни , а от преминаващи край Горна влакове съм виждал , че във вагонния участък от години стои някаква 63-ка , която е в избелели цветове , петна от бяла боя по едната страна и синьото трудно си личи.Или е била пребоядисвана , или от много време не е в движение.

Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 5:56 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Горнооряховци нямат много 63-ки - освен тези , които се движат на Янтрата ( 4 Bmp и 1 Amp) във вагонния участък имат може би още 3 - 4 второкласни и един - два първокласни.
Поне още 3 второкласни и 2 първокласни вагона има вагонен район Горна Оряховица. Композицията на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС" и тя е собственост на ГО, тъй, че и тези 5 вагона ги бройте там.