Страница 6 от 26
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 7:16 pm
от VESO
Вероятно до София , за да компенсира 10116 , чиято мотриса идва от 10113.Когато по време на наводненията си ходих до Пзк , направиха точно така.
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 7:31 pm
от 43.309
1622 пристигна навреме.
10116 се движи с 44/45+4вагона 43 серия.
10115 се движи с 60 мин закъснение и чака на гара Костенец 1651 да стигне Белово.
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:04 pm
от 46 242
Разрешението е едно : напълно спиране на тази жестока серия анти-влакове, запазването на 2-3 за музей, а с парите от скрапта на останалите- рамонт на лок 44 и 45.
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:09 pm
от 43.309
Поради липса на трасе влак 10115 замина с 100 мин/з,а чака трасе и евентуално надминаване от 491.
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:13 pm
от bdz46
46 242 написа:Разрешението е едно : напълно спиране на тази жестока серия анти-влакове, запазването на 2-3 за музей
Ерес!!!
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:14 pm
от rexkos
46 242 написа:Разрешението е едно : напълно спиране на тази жестока серия анти-влакове, запазването на 2-3 за музей, а с парите от скрапта на останалите- рамонт на лок 44 и 45.
Тогава ще бъде отменена цяла камара ПВ и КПВ.

Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:18 pm
от 46 242
bdz46 написа:46 242 написа:Разрешението е едно : напълно спиране на тази жестока серия анти-влакове, запазването на 2-3 за музей
Ерес!!!
Няма ерес. Не забравяй функцията на железницата: подсигуряване на ПЖС гарантиращ превозване на пътници в нормални условия, тоест точно обратнато на това, което се случва с допотната серия. Останалото е сантиментализъм не отговарящ на реалноста и нуждите на една съвремена железница.
Публикувано на: Вто Окт 30, 2007 8:20 pm
от bdz46
46 242 написа:Не забравяй функцията на железницата: подсигуряване на ПЖС гарантиращ превозване на пътници в нормални условия, тоест точно обратнато на това, което се случва с допотната серия. Останалото е сантиментализъм не отговарящ на реалноста и нуждите на една съвремена железница.
Лошото е, че в момента няма алтернатива на допотопната серия и в близките години не се очертава да има сериозен претендент за функцията на 32 и 33.
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 4:21 pm
от Nikss
Актуална информация за 30 октомври:
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 182.3 движи се точно навреме
Актуална информация за 31 октомври:
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 44 140.2 движи се точно навреме
БВ4613 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се точно навреме
Актуална информация за 01 ноември:
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 062.8 движи се навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 182.3 движи се навреме
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 4:36 pm
от VESO
20132 с колко вагона беше?Когато на форумската среща посетихме Червен бряг , композицията беше 3 вагонна - като явно бе събирана от кол и въже - имаше серия 50 , серия 40 смесен с първа и втора класа и серия 47.На Нова година , когато пътувах до Ловеч бяха само два серия 40 смесени.
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 4:50 pm
от Nikss
VESO написа:20132 с колко вагона беше?Когато на форумската среща посетихме Червен бряг , композицията беше 3 вагонна - като явно бе събирана от кол и въже - имаше серия 50 , серия 40 смесен с първа и втора класа и серия 47.На Нова година , когато пътувах до Ловеч бяха само два серия 40 смесени.
Днес беше с 3 вагона-един 50 серия 2 класа,един EX-DB вагон 43 серия жълто-син 2 класа и един вагон 17 серия.
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 5:22 pm
от VESO
На тази снимка съм го заснел , влизащ в гарата с два вагона - серия 50 второкласен и серия 40 смесен.

Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 6:35 pm
от rexkos
2611 с 44 062
8611 - 44 134
30801 - 61 008 + 52 046
10205 - 32 097/098
10206 - 32 145/146
30121 - 61 006
20221 - 44 076
10212 - 44 076
60201 - 61 004
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 6:44 pm
от Labros
10147 днес замина с 07 020 начело и oтоплярка.
Публикувано на: Чет Ное 01, 2007 8:40 pm
от rexkos
Ново чифте в графика на 61-ва серия на депо София се излюпи - 30121/30124. Така ще е, докато се намери друга алтернатива.