Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Трябва да се потърси отговорност на управляващите музея за безхаберие. Този случай не е единствения с безотговорно отношение към музееен ТПС.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Трябва да се потърси отговорност на управляващите музея за безхаберие. Този случай не е единствения с безотговорно отношение към музееен ТПС.
18-01 трябва да бъде възстановена час по - скоро и за това, доколкото е възможно, Форумът ще положи всички усилия и ще окаже съдействие на железницата под всякаква форма, стига да има интерес към идеята.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
Nikss написа:При това положение трябва НЕЗАБАВНО ДМВ 18-01 да бъде конфискувана и върната обратно в депото си на домуване. :twisted:
Няма защо да бъде конфискувана, тъй като тя слава Богу все още е собственост на "БДЖ - ТПС - Локомотиви" ЕООД. ДМВ 18-01 бе предоставен на транспортния музей в Русе за временно излагане като експонат, при условие, че се опазва добре. В локомотивно депо Г. Оряховица са хвърлили сума ти пари и труд, за да приведат влака в добър външен вид, а какво се получи накрая? Отиде в музея и го зяносаха. Форума още не се е отказал от идеята да се проведе разговор с ТУ - Варна за набавяне на двигател и иницииране на възстановяване за движение, като тези мероприятия ще бъдат проведени в най - скоро време.
Задействайте се да бъде върната час по-скоро в депо ГО и да се възстанови за движение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Трябва да се започне с разговори на ниво "БДЖ - ТПС - Локомотиви" ЕООД за възможностите за възстановяване и за параметрите на съдействие от наша страна. След това, някой от представителите на Форума да отиде на място в ТУ - Варна и да се разговаря за възможността за даване на двигателя срещу замяна или заплащане.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера се е събрала комисия по бракуване в депо София и в тазгодишния брак е предложен и ДМВ 18-011, намиращ се в депо Подуяне. Днес се оформят документите и влакът ще бъде бракуван, отчислен от активите на БДЖ - ТПС - Локомотиви и обявен на търг за купуване като отпадъчно желязо. С това още един представител на серия 18 отива завинаги в небитието.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И колко оцелели бройки остават :?: Аз се сещам за две... В депо Пловдив (макар и преоборудвана за лаборатория) и тая в Музея в Русе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:И колко оцелели бройки остават :?: Аз се сещам за две... В депо Пловдив (макар и преоборудвана за лаборатория) и тая в Музея в Русе.
Две бройки. Пловдивската, която е била не лаборатория а влак на ЖП Управление Пловдив и 18-01, която в момента е в Музея, от който ако не се махне ускоре и възстанови, рано или късно ще достигне стадий "тотален раздап", до който умишлено бе доведена 18-011.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много тъжно наистина. Очаквам 18-01 да бъде измъкната и спасена от лапите на Банши и компания. :twisted: :D 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Много тъжно наистина. Очаквам 18-01 да бъде измъкната и спасена от лапите на Банши и компания. :twisted: :D 8)
Решението за 18-011/411/711 е взето след оглед и преценка на техническото състояние, на който оглед са установени навъзвратими щети и липси на повече от 60% от отговорните агрегати и възли, което прави невъзможно възстановяването на влака и същия е предложен за бракуване. Естествено, ще запазим пултовете, като единия от тях вероятно ще бъде изложен в техническия кабинет на депо София, а другия след реставрация предаден за отговорно съхранениена представител на Форум "Локомотиви".
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Няма да е лошо да се проучи в какво състояние е и пловдивската "осемнайска".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Няма да е лошо да се проучи в какво състояние е и пловдивската "осемнайска".
ТРАГИЧНО 8)

Ако на война е ходила, по - добре щеше да изглежда. Нищо чудно и да е ограбена вече. Лицата с пропуски нека отидат да я видят.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На външен вид що годе е запазена. Вътре обаче как е...
Лицата с пропуски нека отидат да я видят.
Задължително. Отправям покана към Наско и Павел в удобно за тях време също да вземат участие в начинанието. 8)
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

Labros написа:На външен вид що годе е запазена. Вътре обаче как е...
Лицата с пропуски нека отидат да я видят.
Задължително. Отправям покана към Наско и Павел в удобно за тях време също да вземат участие в начинанието. 8)
Последното ми влизане беше преди около месец... с детенце там ходим да гледаме влакове... тъжна гледка... в моторния вагон в кабината само не можахме да влезем, другата е опоската почти на 100%. Челните стъкла ги няма :( . Ако по агрегатите и ДВГ-то няма съществени липси би било хубаво да я видим някога в движение.

П.С. Хрумана ми една идея. Ако успеем да се организираме да я почистим (отвътре) и поне ламарини да сложим временно...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

turboto написа:Последното ми влизане беше преди около месец... с детенце там ходим да гледаме влакове... тъжна гледка... в моторния вагон в кабината само не можахме да влезем, другата е опоската почти на 100%. Челните стъкла ги няма :( . Ако по агрегатите и ДВГ-то няма съществени липси би било хубаво да я видим някога в движение.

П.С. Хрумана ми една идея. Ако успеем да се организираме да я почистим (отвътре) и поне ламарини да сложим временно...
Ти си влизал в Подуянската 18-ка, която се намира в района на бившата "Миячка". Кабината на командния вагон е с реставриран частично пулт и със свален волан на контролера. Моторния вагон е заключен, но ключ има на разположение. Но и там бербата е пълен.
64.19
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

такива неща като с 18-011 не се случват при нас само
ето един уникален мотрисен влак ЕТ 403
Изображение
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация