Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Първо линията София-Драгоман ще се реконструира за 160 и повече,а второ-скоростта в дадено междугарие се определия както от състоянието и профила на пътя, така и от осовото натоварване на подвижния състав.


В близките 10 години по София-Драгоман повече от 100 km/h няма да видим... :cry:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Защо така реши ?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дано не съм прав. Може и по-рано София-Драгоман да е за 160 km/h, но в близките години това да е факт някак нереално ми се струва това. За модернизацията са нужни средства и желанието този проект да бъде факт. Без желание нищо не може да се постигне. Ето защо например за повече от 20 години не могат да удвоят линията Карнобат-Синдел. Щом за Драгоман още никой нищо не почнал (не очаквам да се почне поне в близките 2 години)..... Дано наистина не съм лош пророк. :lol:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

От 04.03.2008г почва голям ремонт на железния път в междугарита ДЛН-ДЦА като ще се смена целия път. На ДЛН вече има струпана техника и звена. През деня няма да се движат влаци между ДЛН-ДЦА.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето една много добра новина на фона на днешния ужасяващо мрачен ден за българските железници.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Пристигна първата голяма партида релси UIC 60, както и броячи на оси за 3та жп линия.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Пристигна първата голяма партида релси UIC 60, както и броячи на оси за 3та жп линия.
Закъснение 6 месеца май? Но по добре късно от колкото никога....
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Положението по 6та е зле. Поне 10 000 000 м*3 трябва да се напластят за да се милсли за някаво движение. :arrow:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вероятно предвиденият пусков срок 25-ти март няма да се спази.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Самнявам се и аз. Въпреки че деистват денонощно. За разлика от едни други галфони по на юг по 5та :x
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Там щяли да сменят само звената където е 25.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

:arrow: Дерайлиралят вагон във Вк-Всо е унижтожил 600 метра път и трябва на ново да се прави.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Какво означава да се мисли за някакво движение?-с намалението пак?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Значи че пътят се руши постоянно като пясъчен замък. Сегашното трасе е обречено.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Веринско- Вакарел е много по-леко засегнат от дерейлиранията които съм виждал.Леко чукнати траверси.Само със смяна на траверсите ще стане и то без прекъсване на движението даже.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация