Страница 6 от 9
Публикувано на: Пон Яну 26, 2009 11:16 am
от Labros
Последно като пътувах с "Диана"-та бирата беше 1.50 или 1.70 не си спомням добре.Но помня, че ракията струваше 1.60.
Цените зависят от наема на вагона. Ако наистина е вярно, че се плаща по 500 лв. на курс, вижте колко пари трябва да има наемателя.
Публикувано на: Пон Яну 26, 2009 12:54 pm
от 46 242
И освен тебе други клиенти намираха ли се ?
Публикувано на: Пон Яну 26, 2009 1:20 pm
от Labros
Имаше. Една компания младежи и още 3-4 маси с по двама човека. Идваха и други пътници, които си купуваха по нещо и си отиваха. Даже и по уредбата съобщаваха, че има бюфет-вагон.
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 8:36 pm
от VESO
lok45111 написа:
Ами, то като е на частна фирма какво очакваш. Интересно е да се отвори една тема за този странен вагон и цените в него, ако не ти пречи направи го
Що се касае до планировката на бюфета, щоме частен, собственика сам избира планировка, интериорно оборудване и други. От частните бюфети за сега първенството държат двата такива на 2611/2610. Пипнати са отвсякъде. Макар и на някои колеги да не им харесва червената дамаска, на мен вагоните ми допадат - и климатика им винаги работи, и обслужването е приятно. Е, не ги сравнявам с бистрото, но все пак говоря за бюфет, изграден ан базата на вагон 47.
Няма нужда от нова тема , тъй като можем да съберем всичко , необходимо тук.Нека започна с видовете бюфети и ресторанти , които се движат у нас:
- серия 40 (движили се на Дианата , Чайката и за кратко на "Родопи"):
външен вид;
интериор;
номера
- серия 47 (движещи се на 2610 и 2611):
външен вид:
син;
червен;
интериор;
номера
- серия 55 (движещ се на 9621 / 9622):
външен вид;
интериор;
номера
- серия 97 (движещи се на "Сл. Бряг" и "Зл. Пясъци"):
външен вид;
интериор;
номера;
талигата
Други ресторанти , които съм засичал , съм събрал в тази скромна колекция:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
номер.
Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 1:22 pm
от Labros
Зеления ресторант-вагон мината година се движеше на "Оптима експрес". Тая обаче не съм го засичал из тях.
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 6:53 pm
от Mario Evstatiev
При днешното ми посещение в Централно Управление на БДЖ случайно пак се загледах в агит - табло от онези години, на което са залепени много уникални снимки от славното време на нашето вагоностроене. При разгледжането им, силно впечатление ми направи един преустроен бар вагон с нов интериор, който си спомням, че през 1997 г., когато за първи път пътувах с бързия влак до София, беше в състава на влака. Такива бар-вагони виждах до към 2000 г., когато просто се изпариха. Ще покажа преснетите от таблото снимки, може някой да си спомни тези вагони и да разкаже още нещо.
Снимките:

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:06 pm
от VESO
Защо ли ми се струва , че такива вагони - ресторанти с надписи "РСВ" на тях вървяха през 1-ва и 8-ма в съставите на влаковето до Бургас? Тогава номерата бяха по малки , сегашният 8615 беше 815 , 8611 под номер 811 беше отделен влак до Бургас , а този за Варна през ПО беше 813.В един от тях имаше ресторант , не помня точно в кой.На обратно пак беше така , жалко , че не си спомням точно влака.
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:11 pm
от Mario Evstatiev
Влаковете с ресторанти си вървяха до 2003 - 2004 г. Това на снимката е вагон - бар и така си пишеше на него. Въпреки, че беше далечната 1997 г., още си го спомням. Същия вагон съм го засичал през 1998 г. за последно, тогава някъде изчезна. Пътуваше по тогавашните 720/725. 720 в Бойчиновци беше на 9:25, а 725 заминаваше от София вечерта на 18:55.
На нощните влакове за Видин до 2001 г. пътуваше бюфет, базиран ан вагон серия 47. От онези с решетките и коневръза.
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:30 pm
от Labros
Бар-вагон е. Подобни като тоя ресторанти няма.
Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 6:24 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:Бар-вагон е. Подобни като тоя ресторанти няма.
Именно това казах. Ресторантите са със съвсем други прозорци и като цяло планировка, която и от вън се познава. Тези бар-вагони бяха няколко на брой. Едно време както споменах с такъв бяха 720/725, 730/731 се движеха с БЮФЕТ, 723/722 вървеше с каквото има - виждал съм бюфет, бар и ресторант дори.
Когато вървеше нощния влак 7107/7106 в периода 2001 - 2002 г., той редовно се движене с бюфет, като този, който се движеше на "Диана"-та до скоро.
Пак в периода 2001 - 2002 г., 827/826 и 887/886 се движеха съответно с ресторант и бюфет. В следващите години на 887/886 спряха да включват хранително - питеен вагон, а 8627/8626 до към Септември 2004 г. се движеше с вагон - ресторант.
През 2002 г. 7631 и 7630 през ден имаха бюфет. Едната композиция имаше бюфет, като се въртяха на 4613/4612, както бях описал и по - горе. Този бюфет беше също от типа на тези на "Диана"-та и "Чайка"-та, които до скоро се движеха.
Публикувано на: Сря Авг 26, 2009 1:15 pm
от Labros
Бар-вагон се движеше през 2001/2002 година на 1620/1623. Беше от типа, който има купета и правостоящ бар.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 1:20 pm
от VESO
Днес , докато разглеждах снимки на сините бюфети от серия 40 , които преди се движеха на Чайката и Дианата , вследстие и на "Родопи" , установих , че има разлики в интериора.Наглед еднакви , но с различно оцветени завеси и маса , която в единия я има странично на вагона , а в другия са отделни.Ето и снимки , за да видите най - добре разликите:
снимка 1;
снимка 2.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:25 pm
от Nikss
И въпреки разликите пак да попитам къде изчезнаха?

Уж се движеха до скоро, но напоследък имам чувството, че са потънали вдън земя...

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:31 pm
от VESO
Нали в другата тема казах - намират се на гаражните коловози в София , скрити зад "митеранките".Не знам дали скоро ще тръгнат и какво стана с фирмата , която ги бе наела.
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:50 am
от Nikss
Извинявам се, първо бях написал мнението, а после прочетох в другата тема. Съжалявам за създадените недоразумение и грешка изцяло по моя вина.
