Страница 6 от 28
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 11:53 am
от Mario Evstatiev
Изографисването си е проблем на безстопанственото отношение към ЕМВ. Ако имаше охрана, на която да и се вземе от заплатите за нова боя ако допуснат такова нещо, надали щеше да има "шарени" секции.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 7:00 pm
от GOGO
Всяко нещо в край на сметка се поправя.Би трябвало да има някакво средство да се почистят тези вандалщини.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:42 pm
от VESO
А това от
снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:45 pm
от rexkos
VESO написа:А това от
снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Точно за тази секция писах в един от предишните постове. Много са я скапали на външен вид. Поне не е кафява, като повечето софийски мотриси. Казвали са ми обаче, че отвътре мотрисата все още е цяла, автосцепките блъскат слабо и има добър реостат.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:53 pm
от Гост
rexkos написа:VESO написа:А това от
снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Точно за тази секция писах в един от предишните постове. Много са я скапали на външен вид. Поне не е кафява, като повечето софийски мотриси. Казвали са ми обаче, че отвътре мотрисата все още е цяла, автосцепките блъскат слабо и има добър реостат.

Кой ли ти го е казвал......

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:54 pm
от VESO
Една
снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:55 pm
от Гост
VESO написа:Една
снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода.

Веско забеляза ли от къде идва отоплението?
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:58 pm
от VESO
То и отопление ли е имало?Аз не забелязах такова.

Поне в секцията,където бях.
Добре,че времето не беше студено,иначе пътуващите щяха бързо да го усетят.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 9:00 pm
от rexkos
VESO написа:Една
снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода.

Ако трябва да сравняваме салона с този на останалите софийски ЕМВ, бих казал че е супер. Но поне засега! Добре, че още никой не е почнал да драска, че не ми се мисли после какво ще стане.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 9:00 pm
от Гост
VESO написа:То и отопление ли е имало?Аз не забелязах такова.

Поне в секцията,където бях.
Добре,че времето не беше студено,иначе пътуващите щяха бързо да го усетят.
Ами аз като я използвах от Перник до София преди 1-2 седмици си имаше супер отопление което е от покрива.Друг е въпроса дали машиниста го пуска

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 9:35 pm
от Nikola VS
Друг е въпроса дали машиниста го пуска
А аз в такива ситуации не разбирам къв му е проблема?
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:08 am
от bdz46
Отоплението се пуска задължително във всички пътнически влакове. Никой няма да откаже да го пусне в ЕМВ. Случва се обаче в един ЕМВ някои вагони изобщо да не топлят, а други да са като сауна. Ясно е, че в такива случаи се изпада в безизходица.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 12:13 pm
от VESO
Не знам как е било в другите секции,но там,където бях седнал аз,нямаше никакъв помен от отопление.

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 5:42 pm
от dido73
bdz46 написа:Отоплението се пуска задължително във всички пътнически влакове. Никой няма да откаже да го пусне в ЕМВ. Случва се обаче в един ЕМВ някои вагони изобщо да не топлят, а други да са като сауна. Ясно е, че в такива случаи се изпада в безизходица.
Би трябвало машинягата да провери защо е тази разлика и да я коригира.
На тези дето са като сауна вероятно е шунтиран термостата и работи всичко печки + 2-те степени на калориферите.
При тия дето не греят пък обратното - термостата не бачка, или е изгоряло ВТК на калориферите.
Когато работят само печки по-бавно загрява вагона в студените зимни дни за разлика от вагоните където и 2-те степени на калориферите бачкат.
Тодоре, ти нали работиш на серия 32? Отработи тоя въпрос на практика.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:02 am
от Mario Evstatiev
Вчера недостигът на ЕМВ отбележи БУМ! Според деломайсторския картон не стигаха 5 ЕМВ, като се наложи за влак 20223 да се пусне телеграма за вагони, влак 10115 замина с един ЕМВ, а пък рано сутринта се търсеше под дърво и камък един ЕМВ за влак 30121. Слава Богу деломайсторът си знаеше работата и осигури влакове 30121 и 10115. Втори ЕМВ за вл. 10115 нямаше, поради което ЕМВ от влак 10226 се върна изолиран за Костенец. Ако положението не се подобри и не изпишат днес поне един влак от ремонт, отново се гласи телеграма за вагони на вл. 20223. За протокола ще кажа, че ЕМВ 32 101/102 заминава днес, придружавана от инструктор за гара Кулата, където ще седи на съхранение докато сколасат да я вкарат за подемен ремонт. ЕМВ 32 095/096 пък има страшни проблеми с фазопреобразувателя. За един месец гори трети "фазан" и отново се чака да и намерят от някаде такъв да го сложат. Вероятно има проблеми с веригата за захранването му и за това гори.