Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Изографисването си е проблем на безстопанственото отношение към ЕМВ. Ако имаше охрана, на която да и се вземе от заплатите за нова боя ако допуснат такова нещо, надали щеше да има "шарени" секции.
64.19
Мнения: 4
Регистриран на: Пон Окт 09, 2006 5:42 pm

Мнение от GOGO »

Всяко нещо в край на сметка се поправя.Би трябвало да има някакво средство да се почистят тези вандалщини.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А това от снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:А това от снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Точно за тази секция писах в един от предишните постове. Много са я скапали на външен вид. Поне не е кафява, като повечето софийски мотриси. Казвали са ми обаче, че отвътре мотрисата все още е цяла, автосцепките блъскат слабо и има добър реостат. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:
VESO написа:А това от снимката на 32141-4+32142-2 не бих го характеризирал по никакъв начин.Ще си спомняме,когато електричката блестеше с новата си боя.
Точно за тази секция писах в един от предишните постове. Много са я скапали на външен вид. Поне не е кафява, като повечето софийски мотриси. Казвали са ми обаче, че отвътре мотрисата все още е цяла, автосцепките блъскат слабо и има добър реостат. :D
Кой ли ти го е казвал...... :dontknow: :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Една снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода. :lol:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

VESO написа:Една снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода. :lol:
Веско забеляза ли от къде идва отоплението?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

То и отопление ли е имало?Аз не забелязах такова. :( Поне в секцията,където бях.
Добре,че времето не беше студено,иначе пътуващите щяха бързо да го усетят.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Една снимка на салона,когато днес пътувах до Огняново с нея.Камерата,както навярно вече се досетихте,съм я сложил върху извадени салфекти на пода. :lol:
Ако трябва да сравняваме салона с този на останалите софийски ЕМВ, бих казал че е супер. Но поне засега! Добре, че още никой не е почнал да драска, че не ми се мисли после какво ще стане.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

VESO написа:То и отопление ли е имало?Аз не забелязах такова. :( Поне в секцията,където бях.
Добре,че времето не беше студено,иначе пътуващите щяха бързо да го усетят.
Ами аз като я използвах от Перник до София преди 1-2 седмици си имаше супер отопление което е от покрива.Друг е въпроса дали машиниста го пуска :wink:
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Друг е въпроса дали машиниста го пуска
А аз в такива ситуации не разбирам къв му е проблема?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Отоплението се пуска задължително във всички пътнически влакове. Никой няма да откаже да го пусне в ЕМВ. Случва се обаче в един ЕМВ някои вагони изобщо да не топлят, а други да са като сауна. Ясно е, че в такива случаи се изпада в безизходица.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не знам как е било в другите секции,но там,където бях седнал аз,нямаше никакъв помен от отопление. :cry:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Отоплението се пуска задължително във всички пътнически влакове. Никой няма да откаже да го пусне в ЕМВ. Случва се обаче в един ЕМВ някои вагони изобщо да не топлят, а други да са като сауна. Ясно е, че в такива случаи се изпада в безизходица.
Би трябвало машинягата да провери защо е тази разлика и да я коригира.
На тези дето са като сауна вероятно е шунтиран термостата и работи всичко печки + 2-те степени на калориферите.
При тия дето не греят пък обратното - термостата не бачка, или е изгоряло ВТК на калориферите.
Когато работят само печки по-бавно загрява вагона в студените зимни дни за разлика от вагоните където и 2-те степени на калориферите бачкат.
Тодоре, ти нали работиш на серия 32? Отработи тоя въпрос на практика.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера недостигът на ЕМВ отбележи БУМ! Според деломайсторския картон не стигаха 5 ЕМВ, като се наложи за влак 20223 да се пусне телеграма за вагони, влак 10115 замина с един ЕМВ, а пък рано сутринта се търсеше под дърво и камък един ЕМВ за влак 30121. Слава Богу деломайсторът си знаеше работата и осигури влакове 30121 и 10115. Втори ЕМВ за вл. 10115 нямаше, поради което ЕМВ от влак 10226 се върна изолиран за Костенец. Ако положението не се подобри и не изпишат днес поне един влак от ремонт, отново се гласи телеграма за вагони на вл. 20223. За протокола ще кажа, че ЕМВ 32 101/102 заминава днес, придружавана от инструктор за гара Кулата, където ще седи на съхранение докато сколасат да я вкарат за подемен ремонт. ЕМВ 32 095/096 пък има страшни проблеми с фазопреобразувателя. За един месец гори трети "фазан" и отново се чака да и намерят от някаде такъв да го сложат. Вероятно има проблеми с веригата за захранването му и за това гори.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация