Страница 6 от 17
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 8:23 pm
от lok43r
Напоследък и пловдивските машини ги постегнаха доста. Това че на външен вид изглеждат архаично не значи че са лоши.
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 8:30 pm
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Напоследък и пловдивските машини ги постегнаха доста. Това че на външен вид изглеждат архаично не значи че са лоши.
Чаровността на един Файтър се крие в ниските джамове, мърсотията по тях и изстрадалия вид! Блъскането е екстра, за която се заплаща

Re: локомотиви серия 43
Публикувано на: Сря Май 16, 2007 9:00 pm
от Tramway
Колега, нали знаеш, като умре циганката дето хвали, сами трябва да се хвалим

Похвалих и пловдивските гаджета - направо са 6+!! Сериозно!
Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:35 pm
от VESO
Нека повече да не коментираме темата с файтърите,защото пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.И аз съм безкрайно учуден за 3637,още повече пък за влак като 2611.Колкото до 43307-8,той е изключение и варненци миналото лято редовно го използваха на 3660/3661.В Бургас на няколко пъти се засякох с него.
Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:41 pm
от bdz46
VESO написа:Нека повече да не коментираме темата с файтърите,защото пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.
Не съм забелязал подобно нещо, а съм пътувал с доста от тези машини, включително на пътнически и бързи влакове.
Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:43 pm
от VESO
Че то по едно време и "Родопи" пътуваше с варненска 43-00-ка и закъсненията в морската столица бяха от 20 минути нагоре.
Публикувано на: Сря Май 23, 2007 9:46 pm
от bdz46
Не виждам връзката. Аз пък съм стигал в София преди време с влак 461 с русенска 43.
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 6:47 am
от Mario Evstatiev
Не виждам как може влак да закъснее по това, че е с "Файо"

По - скоро е от калпаво каране или закъсняване на изчаквани връзки. Файтърът върви много добре, дърпа яко и като изключим друсането няма никакъв проблем с него да се движи и "Ориент" експрес ако щеш. Аз съм виждал УБВ 8601 с 43-ка и то от тези с ниските джамове - баш първите номера. Не мога да се сетя, но май беше 509 ако не ме лъже паметта. Влакът не само, че бе на време, ами и натрупаното от строшената 46200 закъснение от 15 мин бе избито.
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 5:23 pm
от 44142
С бургазлии като съм си говорил, че ако от ПО тръгнат с 15 мин зак до БС се избиват с яко каране иначе не.
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 6:06 pm
от 07
Пътувал съм във влак теглен от 43 502 от Карнобат до Бс изби 10 мин. но с уговорката че на всички БВ и УБВ разписанието от Карнобат до Бс е така разтегнато и 55 024 е отвозвал БВ за обявените 55 минути.......
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 3:32 pm
от Tramway
VESO написа:...пак ще ме заболят пръстите да изписвам информация за негодността им на бързите влакове.....
Аз пък не съм прочел нито една дума от такава информация, камо ли смислена дума. Затова моля да се опишат по точки (1., 2., 3.,..), конкретно и технически причините, поради които смятате, че машини серия 43 не могат да карат бързи влакове. Само че преди това дефинирайте понятието "бърз влак".
След това аз мога да докажа, че известна част от бързите влакове могат успешно да се карат и с парна машина.
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 4:02 pm
от Nikss
Ако някой е обърнал изобщо някакво внимание на описанията и характеристиките които пускам за серия 43 според мен те са идеални за всякакви влакове. Пък и по производство те са за товарни и пътнически влакове (всички типове).
Публикувано на: Вто Май 29, 2007 11:12 pm
от 07
Има ли останал някъде 43.0хх? дори и да не е в движение но още да е със стария номер?
И 43 501 жив ли е? 502 беше до скоро.....
Публикувано на: Вто Май 29, 2007 11:17 pm
от VESO
Аз освен
този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Публикувано на: Сря Май 30, 2007 9:56 am
от bdz46
VESO написа:Аз освен
този,заснет от г-н Н.Петракиев,друг не се сещам.
На снимката,правена в Ст.Загора е 43007-4,или поне така е споменато.
Като гледам на какви талиги е, вече няма значение дали е бил 43 007 или 43 507. В движение 43 000 няма вече. Последния е 43 024, който от няколко години вече е 524.
Интересно, че този 43 007 е на пътнически вагонни талиги Пулман, вероятно принадлежали някога на стари пътнически вагони.