Страница 6 от 18
Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 4:19 pm
от denbul
44-134 написа:Tях Дунчев ги купува
Е,Дунчев едва ли има толкова пари да ги купи,купуват ги шефовете му

.Щом ще идат толкова локомотиви,явно ще взимат и още товари,някой запознат ли е за какви влакове става въпрос,чувам правят и в Стара Загора пункт на БЖК...
Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 4:26 pm
от 42 072.9
Най-вероятно 12-те машини се закупуват за да заместят БЖК 40, на които договора изтича през май 2008, всичко е слухове единствено горе знаят какво правят.
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:39 pm
от choveka_vlak
Интересното , което научих от Андон Андонов (деломайстор в депо Бс) е - при реверсиране тръгват вентилаторите , но се извежда в нулев реверс и в движение 2.Тихи са 3.Компресора работи тихо !!!
А като им гледам АТП-то на снимката много мижаво ми се вижда. Били са много надеждни(БГ школата е оборила немалко такива твърдения Wink )
При повреда на графита (механично отчупване) пантографа не можел да се вдигне - на това с Андон се спогледахме въпросително - Smile))
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Сря Дек 12, 2007 10:56 pm
от choveka_vlak
Прости и опази Боже!, -несведуищите... АМИН!.
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 6:58 am
от choveka_vlak
Като се запасите с повече търпение!, и присъствие на духа, в темата Експлоатация на 87-ма, бавно и методично като по учебник ще ви бъде представен локомотива. Информацията се бави умишлено заради "самозванци" и "всезнайковци" плюс "лаладжии"!!!.

87
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 3:56 pm
от Гост
точно така единственно горе знаят какво правят и много малко доло
87
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 4:10 pm
от Гост
Електрическата схема за захранване на тяговите двигатели включва схеми за реостатно спиране, които се задействат автоматично когато влаковия кран машинист се придвижи в положение спиране. Локомотивите от тази серия притежават система много единици която работи перфектно.
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 5:12 pm
от choveka_vlak
Главния локомотивен трансформатор заедно с високоволтовия превключвател на степените плюс маслените радиатори, маслената помпа и тръбопроводите са разположени на гланата рама на л-тива. На всеки край на трансформатора са разположени два спирачни резистора за електродинамичната спирачка, всеки от които служи за съответната двойка тягови двигатели.
Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 5:40 pm
от denbul
Не е много трудно да разбереш какво правят "горе",колкото и да си "долО"...Печелившите товари без никакъв проблем преминават в ръцете на БЖК,засега пречката и останалата част от сладката хапка да е при тях е липста на подвижен състав,но така е при нашите бизнесмени,искат с възможно най-малко вложения да спечелят максимално най-много...
Публикувано на: Пет Дек 14, 2007 10:54 pm
от бай Стойчо
VESO написа:И това го казва човек с ранг деломайстор в голямо депо , каквото е Бургас.

Да беше го казал някой обикновен работник от Тулово или Самуил , нямаше да се учудя толкова.
Не се чуди много на Андон,

Публикувано на: Пет Дек 14, 2007 10:57 pm
от бай Стойчо
Познавам го много добре - в един клас бяхме в бившето
ПЖИ!

Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 6:46 am
от choveka_vlak
Няма лошо със всяка нова техника все бързаме да се изпляскаме пък кавото и да е,,, Български нрав!.

Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:05 am
от choveka_vlak
Охладителна с-ма,: Охлаждащия въздух се засмуква през жалузи в стстраниците на коша. Зад жалузите са разположени отражателни плочи за предпазване от прах, вода и сняг. Вентилаторите са мотирани на нивото на пода, така че главния източник на шум да се екранира от жалузите. Главните токоизправители са разположени във всеки ъгъл от коша на л-тива и всеки захранва един тягов двигател. Охлаждащите вентилатори за тяговите двигатели и изглаждащите реактори са монтирани под всеки изправител. Всеки от четирите вентилатора за ТЕД засмуква въздух през охлаждащите ребра на съответния изправител и неговия реактор, и го нагнетява през съответния ТЕД.
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:23 am
от choveka_vlak

Още веднъж извинения за качеството но с това разполагам...
Локомотиви серия БЖК 87
Публикувано на: Съб Дек 15, 2007 7:40 am
от choveka_vlak
Два вентилатора са разположени на дъното на всеки модул за реостатно спиране. Те засмукват въздух през охлаждащите маслени радиатори на л-тивния трансформатор и го нагнетяват през съответния спирачен модул. Когато се употребява реостатно спиране, въздушния поток се усилва чрез отваряне на клапи за байпас на радиаторите. Допълнително когато токът на ТЕД достигне определена стойност, захранването на споменатите вентилатори се извършва от схемата за реостатно спиране вместо от схемите за спомагателни нужди. По този начин се увеличава честотата на въртене на вентилаторите и съответно се увеличава количеството въздух за охлаждане на спирачните съпротивления.