Страница 6 от 7
Публикувано на: Съб Май 24, 2008 5:23 pm
от Mario Evstatiev
Не са от пловдивската детска железница. Вероятно са от друго място, където е имало детско влакче. Мисля, че може да са от Кърджали.
Публикувано на: Съб Май 24, 2008 7:26 pm
от 44.123
И в Русе преди много години е имало детска железница но бая време е минало тези вагончета не могат от тази, която е била тука в Русе.
Публикувано на: Нед Май 25, 2008 9:52 am
от Labros
От Кърджали са.
Публикувано на: Нед Юни 14, 2009 10:16 pm
от VESO
По темата за чуждите вагони , идващи у нас - на 13-ти юни , малко след пристигането на 360 успях за кратко да вляза в гръцките вагони и така продължих серията , започната от преди време за изследване на интериора вътре.Понеже в скоро време ще ми се наложи да пътувам с тях (при това не до ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , а чак до ΑΘΗΝΑ), реших да проверя удобствата , които предлагат и дали си заслужава да предпочета тях пред варианта с 462 / 463.Ето и впечатленията - първокласните вагони (
външен вид )от типа "Ampz" са с купета 3X3 (
снимка от интериора и
друга на коридора).Седалките не са меки , както очаквах , но пространството в самото купе е широко.Второкласните ("Bmpz") биват два вида - купейни , отново с места 3X3 , само където пространството вътре е тясно и 6-ма човека с големи габарити едва ли биха се побрали.Ето и
фотография от купето.
Вторият тип второкласни вагони са салонни , идентични на нашите от серия 63 , но с известни разлики.Направих
снимка на интериора вътре и установих , че на много малко места има сепарета с масички (доста повече са при нашите 63-ки).Прозорците са идентични - не се отварят , отваря се само малката горна част.Като цяло смея да твърдя , че седалките са доста твърди и неудобни , ако пътувам в такъв вагон от София до Солун , определено ще ме заболят задните части.Талигите на двата типа седящи вагони са оразмерени за 200 км/ч.
Третият вагон беше спален от типа "WLABmh" , по интериор идентичен с нашите втора ръка от DB серии 71 и 76 , скоро пуснати в движение.Направих
една снимка на коридора и тези двете от външната страна на вагона:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182169144761.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182212582261.jpg
Четвъртият вагон също бе спален , само че друг тип ("WLAB").От него не слезе никой и беше заключен.Задоволих се да му направя една
снимка отвън и
друга на номера.Талигите на двата спални вагона са оразмерени за 160 км/ч.
А ето фотографии и на самите талиги:
на
седящ вагон ;
спaлния вагон тип "WLABmh";
другия спален тип "WLAB".
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 7:06 pm
от VESO
В един сайт за съставите на международните влакове , идващи у нас , е показан
този състав на 360 , който се връща като 363.В композицията присъства първокласен "ADmz" с багажно отделение , който в момента е заменен с първокласен купеен.Спомням си , че такъв вагон идваше още в най - раннните разписания и бе оборудван с детски кът. Дали ще го възстановят някога?
Идентично е положението и при 361 / 362.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 7:39 pm
от Naskoni
Днес на 360 двата последни вагони бяха от старите тъмночервени спални, т.е. лека-полека новите вагони отпадат.

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 7:48 pm
от VESO
Такива ли бяха?
Между другото , това са кушети ("Bcme") , докато редовните спални вагони в композицията , биват
"WLABmh" или
"WLAB". Поне тези двата идват у нас.От новия график е заложено единия от тях да е спален , другия - кушет. И пътнците да имат по - голям избор при пътуванията от София до Αθηνα и обратно.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 7:52 pm
от Naskoni
На външен вид бяха и двата такива, но дали са кушети или спални, не съм се поинтересувал.

Публикувано на: Сря Авг 04, 2010 1:52 pm
от mitio-tuca
сиви сръбски вагонетки

Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 12:24 pm
от VESO
Вчера имах възможността да огледам
македонският кушет , пътуващ в състава на 2612.Ето негови снимки:
-
общ вид;
-
талигата;
-
табела с дестинацията;
-
надписи.
Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 5:48 pm
от stani_46001
Вижте едно клипче от днес с интересни и разнообразни чужди вагони

.
http://vbox7.com/play:75965e8d
Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 7:37 pm
от EuroSprinter
всички вагони са едни и същи само тея сивите са модернизирани.
Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:05 pm
от VESO
Първите 8 вагона са белоруски , 9-тия и 11-тия са руски от тези с новата ливрея на РЖД , 10-тия е от старите зелени.Това е международният 1003 ( за 1004 е прекалено светло) , с дестинация Минск - Варна.Последните три "сандъка" на опашката са директните от Ст. Петербург , интересно е , че по план за композиране , са дадени 8 вагона от белоруската столица ( с номера от "1" до "8") , от Петербург трябва да е само един ("30") , а от клипа виждам цели 3 вагона.
Този влак преди години беше през Добрич и Кардам , от 2003 г. се движи по 9-та и излиза от нашата страна през Русе.
За сивите руски вагони , виж това мое
мнение и надолу.
Публикувано на: Съб Май 28, 2011 3:16 pm
от VESO
Днес 383 имаше цели 4 "сандъка" в композицията си , като два бяха от Москва и два от Украйна - съответно един от Київ и един от Львів , който не се движи всеки ден.Направих им малко фотографии:
-
снимка 1;
-
снимка 2.Сами виждате разликата в сините ливреи.
-
табелата.
А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Публикувано на: Съб Май 28, 2011 3:38 pm
от Тената
VESO написа:
А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка
Трябва да имат и купла и кука ( по различна ) за прикачване.