
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мерси за изчерпателното разяснение!Жалко,че не можем да видим някоя от варненските 42-00-ки на пътн.влак.Използват ги само по товарачките,защото са до 80км/ч. 

Последно промяна от VESO на Нед Май 06, 2007 6:15 pm, променено общо 1 път.
Това обяснява и появата на дупнишката 184 веднъж на международния към Драгоман.Просто в участъка няма скорост,по-висока от 80км/ч и затова 42-00-ката може да се движи.
Между другото по темата да питам някой знае ли кои са изолираните 06-00-ци в депо Мездра?От преминаващите влакове не се виждат хубаво номерата.
Между другото по темата да питам някой знае ли кои са изолираните 06-00-ци в депо Мездра?От преминаващите влакове не се виждат хубаво номерата.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

От какви локомотиви е бил съставен локомотивния влак?Електровози, дизели, парни? Къде са отивали? Да не би да ги бракуват?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:06 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Това са разграбените маш: 080, 083, 089, 143 и тн. Местят ги от ПД в СФ да се съхраняват, понеже в ПД нощно време крадяли от тях. Интересното е, че положението в ПД става все по лошо. За ПР е спряна 44144. За бандажи са спряни: 096, 098 която скоро ще излезне и 101. 61007 също е спряна за бандажи. Сутринта умуваха къде да ги събират. Лошото е, че вече и ГО маш почват да сдават багажа. 44127 пътува с една камара забележки.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори