Страница 6 от 13
Публикувано на: Пет Мар 26, 2010 12:31 pm
от Vlado
Аз тази 26.171, честно казано, не си я спомням, въпреки че лично ходих до Асеново с "дружина вярна, сговорна" и пак лично описвах локовете един по един. Но може и да съм пропуснал нещо, де да знам...
А 479 е теснопътният лок експониран в ЦГ София:
http://www.bgphoto.net/photos/708/o6324 ... 062500.JPG
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 9:15 pm
от Mario Evstatiev
05-01 от днес ес сдоби със заповед за възстановяване и шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата. Тя беше една от машините в "приоритетната листа" на чакащите за възстановяване музейни локомотиви.
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 9:22 pm
от 44-134
Поредната глупост ще е ако я зачислят и нея към София. При все че 05 са бързоходни машини и като видят баир започват да буксуват няма да е много рентабилно машината да остане там. Пък и има доста машини които според мен са приоритетни. 36.10 във Варна и 46-тата от асеново.
Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 11:34 pm
от NiGhtPiSH
lok45111 написа:05-01 от днес ес сдоби със заповед за възстановяване и шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата. Тя беше една от машините в "приоритетната листа" на чакащите за възстановяване музейни локомотиви.
Дано стане факт възстановяването на тоз юнак, че е красавец, който заслужава да се движи. Ма ний-първо да се оправим с 42-77.
36.10 доколкото ми е известно и трябва ревизия и е готова.
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 8:52 am
от assen5
lok45111 написа: шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата.
Под развилня да разбираме, че дава зор да се почва възтановяването или че не му харесва работата с възтановяването?
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 7:03 pm
от Mario Evstatiev
Дава се зор на работата доста.
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 7:19 pm
от zhivko88
Да не би да са я извадили от храсталаците вече. Трябва да насмима доста машината. Колко ли пари ще отидат по нея тя беше доста разграбена

Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 7:22 pm
от NiGhtPiSH
Снимка има в галерията на новото място, където беше 26.26 и 48.04, които са сега до дизеловото хале.
Публикувано на: Вто Апр 20, 2010 8:11 pm
от zhivko88
Туко що я видях а какво мислят да ги правят 26.26 и 42ката? Защо са ги преместили?
Публикувано на: Пет Апр 23, 2010 7:38 am
от Mario Evstatiev
Към вчерашна дата, 05-01 все още беше отвън на коловоз, чакаща да влезе в цеха и да я почнат. Доколкото дочух обаче, някои детайли вече се работят, търси се и решение за средния шатун, който липсва. На Директора на депо Сф е дадено разрешение да взема части от базите Асеново и Калояновец, както и от други депа с цел по - експедитивно извършване на ремонта.
Публикувано на: Сря Май 19, 2010 9:25 pm
от nagi
В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Публикувано на: Сря Май 19, 2010 9:31 pm
от Mario Evstatiev
nagi написа:В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Извадили са 11-10, от която ще се вземе тендер за 05-01 и ще се закара в София. 11-10 пък ще се напудри за вътрешно експониране в депото в Горна Оряховица.
Публикувано на: Сря Май 19, 2010 10:08 pm
от Petko Ivanov
lok45111 написа:nagi написа:В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Извадили са 11-10, от която ще се вземе тендер за 05-01 и ще се закара в София. 11-10 пък ще се напудри за вътрешно експониране в депото в Горна Оряховица.
Интересно, серия 11 никога не са работили в това депо. Иначе с колоосната си формула 2-5-0 тези локомотиви са уникални в световен мащаб. Освен нашите серия 11 само още един тип локомотиви в САЩ са с такава. Друг интересен факт при тези локомотиви са липсващите локомотиви с номера 11.11-11.16, недоставени поради Втората световна война.
Серия 11 са били трудни за обслужване локомотиви и бригадите са бягали от тях. С тях е свързан известният "почин на софийските локомотивни машинисти" от началото на 60 те години на миналия век. Всички елитни машинисти от депо София отиват доброволно на серия 11 и ги правят образцови локомотиви.
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 10:34 am
от Mario Evstatiev
11-та серия са уникални машини, но няма да се възстанови такъв екземпляр за движение никога. Или по не в близко бъдеще. От 11-10 са взети прегревателните елементи, които ще отидат на 03-12, а сега тендерът и пък ще отиде на 05-01. Тендера от 05-01 ще замине за ГО, където ще се прикачи към 11-10, същата ще се лъсне и експонира в депото - вероятно в дизелов цех №2, където допреди седеше 03-12.
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 11:05 am
от Vlado
Ако имате път към Горна снимайте 11-ката, да я видим най-сетне "на светло". Ще е интересно!
