
Аз тази 26.171, честно казано, не си я спомням, въпреки че лично ходих до Асеново с "дружина вярна, сговорна" и пак лично описвах локовете един по един. Но може и да съм пропуснал нещо, де да знам...
А 479 е теснопътният лок експониран в ЦГ София:
http://www.bgphoto.net/photos/708/o6324 ... 062500.JPG
А 479 е теснопътният лок експониран в ЦГ София:
http://www.bgphoto.net/photos/708/o6324 ... 062500.JPG

Администратор
Поредната глупост ще е ако я зачислят и нея към София. При все че 05 са бързоходни машини и като видят баир започват да буксуват няма да е много рентабилно машината да остане там. Пък и има доста машини които според мен са приоритетни. 36.10 във Варна и 46-тата от асеново.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Дано стане факт възстановяването на тоз юнак, че е красавец, който заслужава да се движи. Ма ний-първо да се оправим с 42-77.lok45111 написа:05-01 от днес ес сдоби със заповед за възстановяване и шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата. Тя беше една от машините в "приоритетната листа" на чакащите за възстановяване музейни локомотиви.
36.10 доколкото ми е известно и трябва ревизия и е готова.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Администратор

Администратор
Към вчерашна дата, 05-01 все още беше отвън на коловоз, чакаща да влезе в цеха и да я почнат. Доколкото дочух обаче, някои детайли вече се работят, търси се и решение за средния шатун, който липсва. На Директора на депо Сф е дадено разрешение да взема части от базите Асеново и Калояновец, както и от други депа с цел по - експедитивно извършване на ремонта.

Администратор
Интересно, серия 11 никога не са работили в това депо. Иначе с колоосната си формула 2-5-0 тези локомотиви са уникални в световен мащаб. Освен нашите серия 11 само още един тип локомотиви в САЩ са с такава. Друг интересен факт при тези локомотиви са липсващите локомотиви с номера 11.11-11.16, недоставени поради Втората световна война.lok45111 написа:Извадили са 11-10, от която ще се вземе тендер за 05-01 и ще се закара в София. 11-10 пък ще се напудри за вътрешно експониране в депото в Горна Оряховица.nagi написа:В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Серия 11 са били трудни за обслужване локомотиви и бригадите са бягали от тях. С тях е свързан известният "почин на софийските локомотивни машинисти" от началото на 60 те години на миналия век. Всички елитни машинисти от депо София отиват доброволно на серия 11 и ги правят образцови локомотиви.

Администратор
11-та серия са уникални машини, но няма да се възстанови такъв екземпляр за движение никога. Или по не в близко бъдеще. От 11-10 са взети прегревателните елементи, които ще отидат на 03-12, а сега тендерът и пък ще отиде на 05-01. Тендера от 05-01 ще замине за ГО, където ще се прикачи към 11-10, същата ще се лъсне и експонира в депото - вероятно в дизелов цех №2, където допреди седеше 03-12.

Информация
Модератори