Мнения: 47
Регистриран на: Пет Авг 18, 2006 1:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vlado »

Аз тази 26.171, честно казано, не си я спомням, въпреки че лично ходих до Асеново с "дружина вярна, сговорна" и пак лично описвах локовете един по един. Но може и да съм пропуснал нещо, де да знам...
А 479 е теснопътният лок експониран в ЦГ София:
http://www.bgphoto.net/photos/708/o6324 ... 062500.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

05-01 от днес ес сдоби със заповед за възстановяване и шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата. Тя беше една от машините в "приоритетната листа" на чакащите за възстановяване музейни локомотиви.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Поредната глупост ще е ако я зачислят и нея към София. При все че 05 са бързоходни машини и като видят баир започват да буксуват няма да е много рентабилно машината да остане там. Пък и има доста машини които според мен са приоритетни. 36.10 във Варна и 46-тата от асеново.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

lok45111 написа:05-01 от днес ес сдоби със заповед за възстановяване и шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата. Тя беше една от машините в "приоритетната листа" на чакащите за възстановяване музейни локомотиви.
Дано стане факт възстановяването на тоз юнак, че е красавец, който заслужава да се движи. Ма ний-първо да се оправим с 42-77.


36.10 доколкото ми е известно и трябва ревизия и е готова.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

lok45111 написа: шефа на депо Сф днес вече се развилня за стартирането на работата.
Под развилня да разбираме, че дава зор да се почва възтановяването или че не му харесва работата с възтановяването?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дава се зор на работата доста.
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Да не би да са я извадили от храсталаците вече. Трябва да насмима доста машината. Колко ли пари ще отидат по нея тя беше доста разграбена :?
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Снимка има в галерията на новото място, където беше 26.26 и 48.04, които са сега до дизеловото хале.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 54
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 11:43 am
Местоположение: Sofiq

Мнение от zhivko88 »

Туко що я видях а какво мислят да ги правят 26.26 и 42ката? Защо са ги преместили?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Към вчерашна дата, 05-01 все още беше отвън на коловоз, чакаща да влезе в цеха и да я почнат. Доколкото дочух обаче, някои детайли вече се работят, търси се и решение за средния шатун, който липсва. На Директора на депо Сф е дадено разрешение да взема части от базите Асеново и Калояновец, както и от други депа с цел по - експедитивно извършване на ремонта.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

nagi написа:В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Извадили са 11-10, от която ще се вземе тендер за 05-01 и ще се закара в София. 11-10 пък ще се напудри за вътрешно експониране в депото в Горна Оряховица.
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

lok45111 написа:
nagi написа:В понеделник от база Асеново извадиха парен локомотив.
Извадили са 11-10, от която ще се вземе тендер за 05-01 и ще се закара в София. 11-10 пък ще се напудри за вътрешно експониране в депото в Горна Оряховица.
Интересно, серия 11 никога не са работили в това депо. Иначе с колоосната си формула 2-5-0 тези локомотиви са уникални в световен мащаб. Освен нашите серия 11 само още един тип локомотиви в САЩ са с такава. Друг интересен факт при тези локомотиви са липсващите локомотиви с номера 11.11-11.16, недоставени поради Втората световна война.
Серия 11 са били трудни за обслужване локомотиви и бригадите са бягали от тях. С тях е свързан известният "почин на софийските локомотивни машинисти" от началото на 60 те години на миналия век. Всички елитни машинисти от депо София отиват доброволно на серия 11 и ги правят образцови локомотиви.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

11-та серия са уникални машини, но няма да се възстанови такъв екземпляр за движение никога. Или по не в близко бъдеще. От 11-10 са взети прегревателните елементи, които ще отидат на 03-12, а сега тендерът и пък ще отиде на 05-01. Тендера от 05-01 ще замине за ГО, където ще се прикачи към 11-10, същата ще се лъсне и експонира в депото - вероятно в дизелов цех №2, където допреди седеше 03-12.
Мнения: 47
Регистриран на: Пет Авг 18, 2006 1:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vlado »

Ако имате път към Горна снимайте 11-ката, да я видим най-сетне "на светло". Ще е интересно! :)
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация