Страница 6 от 8
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 10:58 am
от bdz46
Чехите аналог на серия 61 нямат. Имат само подобия.
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:30 pm
от dido73
Така е, щот 210-та серия (51E) е доста по-различна, най-вече пултовете
http://www.atlaslokomotiv.net/katalog/210/210-014s.jpg На постояннотоковите 110 пулта е същия като на 210 -
http://www.atlaslokomotiv.net/katalog/1 ... oviste.jpg На 210/110 и двата кранмашиниста са DAKO. Вътре не знам преобразувателя дали е напълно сходен с този на нашите 56Е1
http://www.vlaky.net/upload/online/disk ... 4619-1.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/disk ... 4617-3.jpg
Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:54 pm
от borislaviv
Аз не съм срещал в описание за локомотив 61 серия да пише"лека влакова или тежка манврена работа".Това което го има в описанието е:Маневрен локомотив за 25kV 50Hz за работа до 1200м. надморска височина, което не значи че трябва и да ги изкачи.Не знам в кои книги четете, за влакова служба.
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 9:40 am
от amon
Относно проблема с контакторите върху който обърна внимание dido73, K131 спокойно може да бъде заменен с V63E предвид това, че ПК така и така си консумира към 45А, но К92 си е проблем

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 10:07 pm
от Nikss
Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 6:17 pm
от elektrovoz46
lok43r написа:С 61 са карани 9-вагонни ПВ по дефилето. С други думи могат да возят всякакви състави съгласно възприетите товарни норми.
Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо?Защото и е слабо влаковото отопление!И като е с 3 и на горе вагони няма да може да се отопляват зимата!За лятото са идеални,но зимата нека ги ползват за маневри!

Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 7:11 pm
от bdz46
elektrovoz46 написа:Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо
Не е вярно това.
Карат си колкото им сложиш, стига на не е над норма.
По дефилето вървяха с 9 вагона, а тези за Петрич редовно си караха 6-7 вагона.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:05 pm
от elektrovoz46
bdz46 написа:elektrovoz46 написа:Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо
Не е вярно това.
Карат си колкото им сложиш, стига на не е над норма.
По дефилето вървяха с 9 вагона, а тези за Петрич редовно си караха 6-7 вагона.
Да но това става лятото нали?
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:10 pm
от bdz46
Всякога.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:12 pm
от Saruman
Nikss написа:Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.
Щяха да се движат, но не са със 61, а със 44/45.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:14 pm
от elektrovoz46
bdz46 написа:Всякога.
Еми може и да греша но това сам го забелязал аз и сам го чувал също...!Ако греша сажалявам!

Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:38 pm
от Nikss
Saruman написа:Nikss написа:Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.
Щяха да се движат, но не са със 61, а със 44/45.
Ами след като се забави ремонта на
61016.2 от Сз "конфискуваха" временно
61011.3 и сега ГО остана само с
61020.4 , която предполагам е маневра ГОР.

Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 8:47 pm
от bdz46
elektrovoz46 написа:Еми може и да греша но това сам го забелязал аз и сам го чувал също...!
Някаква фолклорна измислица е.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 9:00 pm
от VESO
"Железничарски митове и легенди". Просто е нужна такава книга.
А влаковете за Петрич редовно и регулярно през цялата година се теглят от 61-00-ци.Бройката варира от 4 до 5 вагона и досега патиците не са показали никакви проблеми , че да се налага замяната им с магистрални електровози.
Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 9:15 pm
от Nikss
То недай си Боже да се стигне до там, недостигът в Дупница ще стане още по-голям... с три 45-ци, една 44-ка, две 43-ки и две 42-ки не може да се върже графика. Ми дано 019 някога пак да е в движение.
