Актуална информация за участъка Крумово - Димитровград , посетен на 21-ви февруари от двама форумци.
Малко след
тези машини на Крумово , започнаха и първите впечатления.
Така изглежда гара Катуница , като от снимката се вижда , че все още няма конт. мрежа.
Старият мост посреща влизащите влакове откъм страна Крумово и вече след гарата започват стълбовете с конт. мрежа.
Изглед към приемното сдание и от другата
страна на гарата.На
тази фотография се вижда така известната "стрелка за 160 км/ч" , а
тук вече излизаме от гарата.Дизелът леко я е
окадил , тъй като
такива гледки имаше доста и начесто.
След гарата , има поставена конт. мрежа , (
ето и доказателство за това) , която ни
съпровожда през целия път до Садово.След като видяхме
един от новостроящите се надлези , влязохме в
Садово , която както знаем , вече не е гара.
В участъка Садово - Поповица конт. мрежа няма , има
това , oбщ изглед на приемното
сдание на Пц и една
стрелка, след което
излязохме от гарата - виждате по какъв начин.Междугарието Поповица - Първомай изглежда
така , a тук имахме чувството , че част от Черно море се е преместило на това място (дори във въздуха се носеше мирис на водорасли

):
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Ето я и гара Първомай -
снимка при влизане , една при
излизане , a
тук може да видите как кран поставя шумоизолиращи стъкла , които имат различна големина - от малки , каквито са на снимката , до големи , които изглеждат по
този начин(вдясно).
И дотук с интересното. Участъкът след Първомай не ни впечатли с нищо особено , на места се забелязваха няколко подготвени земни платна , следи от изкопни работи , няколко моста , колони от строящ се надлез край сп. Крум , а
тук вече се вижда и Димитровград.
А сега отговор на въпрос , състоящ се от една дума , който може би си задавате - "СКОРОСТ ?" Снимките говорят достатъчно:
http://www.foto.bg/data/6935/P22100461.JPG
http://www.foto.bg/data/6935/P22100491.JPG
По - ниска от тази скорост , ме е срам да ви покажа.
За финал -
главните участници , без които сега нямаше да гледате това мнение във форума.