Публикувано на: Нед Май 28, 2006 3:35 pm
Здравейте и от мен,
днес имах възможност да напрвая кратък трейнспотинг в депо София и на гара София. Започвам с парния локомотив 01.23, който стоеше пред Екипировката. Малко след като пристигнах в депото се появи и 45 160.9, за която се сетих, че съм и монтирал два бр. стойки за химикал. Реших да проверя дали същите са все още на мястото си. Започнах с ТОЗИ В КАБ.2, който е изработен от картонена ролка на скоростомерна лента. Химикалкодържателят си беше непокътнат. След това проверих и ИСТИНСКИЯТ РVС химикалкодържател, какъвто за сега има само 45 160. Този е експериментален и в бъдеще предвиждам с такива като него да се сдобият повечето ЕЛ и ЕМВ. Но стига вече за химикалниците. Преди да сляза от 45 160, направих една снимка на пулта в каб. 1. Освен 45 160, на Екипировката беше и 44 090 "Иванка". На мотрисния канал пък се бяха подредили горнооряховската 45 201 и нашата 45 157. Като тръгвах към гарата се появи и 44 108, която е докарала БВ 4612 от Русе. На БВ 8615 беше 44 001.6, която наскоро премина поредния случаен ремонт на механичната част. В депо Подуяне работеха нещо по 44 084, с която завърших и днешният трейнспотинг.
днес имах възможност да напрвая кратък трейнспотинг в депо София и на гара София. Започвам с парния локомотив 01.23, който стоеше пред Екипировката. Малко след като пристигнах в депото се появи и 45 160.9, за която се сетих, че съм и монтирал два бр. стойки за химикал. Реших да проверя дали същите са все още на мястото си. Започнах с ТОЗИ В КАБ.2, който е изработен от картонена ролка на скоростомерна лента. Химикалкодържателят си беше непокътнат. След това проверих и ИСТИНСКИЯТ РVС химикалкодържател, какъвто за сега има само 45 160. Този е експериментален и в бъдеще предвиждам с такива като него да се сдобият повечето ЕЛ и ЕМВ. Но стига вече за химикалниците. Преди да сляза от 45 160, направих една снимка на пулта в каб. 1. Освен 45 160, на Екипировката беше и 44 090 "Иванка". На мотрисния канал пък се бяха подредили горнооряховската 45 201 и нашата 45 157. Като тръгвах към гарата се появи и 44 108, която е докарала БВ 4612 от Русе. На БВ 8615 беше 44 001.6, която наскоро премина поредния случаен ремонт на механичната част. В депо Подуяне работеха нещо по 44 084, с която завърших и днешният трейнспотинг.