Страница 6 от 78
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 3:12 pm
от pipo
Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч?

Публикувано на: Чет Май 20, 2010 3:49 pm
от disell
pipo написа:Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч?

Има 2 причини за това :

1-гарата ако наистина е за преминаване със 100 км/ч някой го е мързяло да я сигнализира както трябва.

2-гарата е за V мах но отново някой друг пък този път го мързи да въведе данните в КСАУДВ-то.
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 3:52 pm
от 46 242
pipo написа:Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч?

През Стралджа пак ти дава 100, а гарата си е 130. Причината е заплеся. Тези които ти го настройват да се информират къде с колко.
Две години подред кара 90 Скутаре-Тк при разрешена скорост 130 ! Нелепи грешки.
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 5:02 pm
от 43.309
97% от машинистите ползват алс на режим UCA, което ще рече"законно изключен"

И всичко това е поради, калпавият алс...
Стамболийски Огяново 130 км/ч път 2. Няма телеграми за намаляване на тази скорост.
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 6:37 pm
от 44.123
20.05.2010г. /четвъртък/
9620/9623 с 44.092
90203 с 44.102
90722 с 07.053
40115 с 44.102
Публикувано на: Чет Май 20, 2010 7:27 pm
от Vancho
Ей тая 44 092 не се отлепя за секунда от 9620/23

Публикувано на: Пет Май 21, 2010 8:00 am
от VESO
"Тристранната схема" 10121 закъснява с потегляне от начална гара (30 мин.) , поради починал човек в един от вагоните , което е наложило сеченето на exDB-то. Начело на влака е 44117-0 , дошла от 383.
10203 , теглен от 46211-9 навреме в София. Rexkos , който е бил вътре , може да даде подрбности.
5621 с 45156-7.
"Зл. пясъци" навреме потеглил от центр. СФ без бистро в състава отпред с 45201-1.
Публикувано на: Пет Май 21, 2010 3:50 pm
от lok43r
2691 с 44 202
8691 с 46 211
Публикувано на: Пет Май 21, 2010 4:00 pm
от pipo
Колко лок.бригади има назначени на 2691?Гледам и арцои и софиянци.
Публикувано на: Пет Май 21, 2010 6:30 pm
от БДЖ
5623

44089
Публикувано на: Пет Май 21, 2010 7:13 pm
от Nikss
4612 - 44 085 17:57-17:58 ч. на Чб
20233/20234 - 55 174
2614 - 44 120
2691 - 17:16 ч. на входния
Публикувано на: Съб Май 22, 2010 10:53 am
от БДЖ
Днес:

БВ 5621 с 44 164.2 (снимки малко по-късно в галерията);

МБВ 360 беше обявен със
120 минути закъснение към 10:30 ч.
Публикувано на: Съб Май 22, 2010 5:51 pm
от Saruman
"Актуална информация" от изминалия месец. Малко вече не толкова актуалнано, но все пак.
29.04.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 113.3/114.1
30.04.10.
КПВ 40210 с ел. лок. 43 556.0 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40217 с ел. лок. 45 189.8 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 113.3/114.1
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 20137 с ЕМВ 32 057.2/058.0
ПВ 20138 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20152 с ел. лок. 43 528.9 в състав 2ВХ47
ПВ 20162 с ел. лок. 44 125.3 в състав 3ВХ47
ПВ 20167 с ел. лок. 44 125.3 в състав 3ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 44 139.4 в състав 1DХ57 + 4ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХ27-47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 139.4 в състав 3ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 105.5
БВ 2613 с ел. лок. 44 114.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ40 + 1BRmХ47 + 2ВХ74 + 3ВХ43
БВ 2614 с ел. лок. 44 088.3 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ50
БВ 2615 с ел. лок. 44 076.8
БВ 4612 с ел. лок. 44 123.8 в състав 1BbdsХ33 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВЗР 2691 в състав 2ВХ84-44 + 1АRХ97 + 3АХ63
ЛТВ 20731 с диз. лок. 55 144.0
ДТВ 20630 с ел. лок. 44 111.3
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 144.0
дн. ман. ГОр с ел. лок. 61 020.4
нощ. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8
01.05.10.
КПВ 30246 с ЕМВ 32 049.9/050.5
КПВ 30254 с ЕМВ 32 049.9/050.5
КПВ 40210 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 30135 с ЕМВ 32 049.9/050.5
ПВ 40102 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 4ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 45 197.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХ27-47
ПВ 40105 с ел. лок. 43 528.9 в състав 1ВХ27-47 + 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 139.4 в състав 3ВХ47
ПВ 40131 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 3621 с ел. лок. 46 238.2 + 43 512.3 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 3622 с ел. лок. 46 238.2 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 4640 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1АХ47 + 2ВХ47
МБВ 464 с ел. лок. 44 105.5
ДТВ 40668 с ел. лок. 45 190.6 + 45 204.5
02.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9
03.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 035.8/036.6
04.05.10.
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
11.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ЛТВ 40703" с диз. лок. 55 144.0
МВ 40893 с диз. лок. 55 144.0
13.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9
14.05.10.
КПВ 24202 с диз. лок. 55 138.2 в състав 1ВХ17
КПВ 24216 с ДМВ 10 045.6/046.4
КПВ 40213 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40217 с ел. лок. 45 201.1 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 23102 с ДМВ 10 049.8/050.6
ПВ 24102 с ДМВ 10 017.3/01805
ПВ 24103 с ДМВ 10 045.6/046.4
ПВ 24105 с ДМВ 10 039.9/040.7
ПВ 40102 с ел. лок. 45 197.1 в състав 3ВХ27-47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 111.3 + 45 204.5 в състав 3ВХ47
БВ 2613 с ел. лок. 44 088.3 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ74 + 1BRmХ47 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ40
БВ 4612 с ел. лок. 44 126.1 + 43 550.3 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1АХ47 + 2ВХ47
МБВ 13193 с ел. лок. 45 204.5
МБВ 13195 с ел. лок. 45 204.5
ТСВ 13391 с ел. лок. 45 204.5
ЛТВ 40703 с ел. лок. 44 125.5
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8
15.05.10.
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
18.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9
19.05.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
20.05.10.
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
Публикувано на: Съб Май 22, 2010 6:19 pm
от Naskoni
БДЖ написа:Днес:

БВ 5621 с 44 164.2 (снимки малко по-късно в галерията);

МБВ 360 беше обявен със
120 минути закъснение към 10:30 ч.
360 мина в 12:05 през Дамяница.
В 14:00 часа премина ТВ на БЖК с 40хххх в посока София.
5624 с 44 164
5611 с 44 001, на Сандански +10'
50132 с 61 002, от Сандански с +9', на Благоевград навреме.
50133/50134 с 61 008
50742 с 07 042 и 45 165, в 15:15 премина през Дамяница, на Кресна го задминахме с 50132.
Публикувано на: Съб Май 22, 2010 9:54 pm
от Mario Evstatiev

2615 с 44 098, общо 5 вагона и населеност 110%

2614 с 45 201, общо 8 вагона, населеност около 50%. На Плевен влезе с -2, на Сф навреме

ПВ 20223/20224 с 44 151 и състав от БВЗР 2610 без бистро

32-037/038 возеше днес ПВ 20139