Страница 6 от 8
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 7:56 pm
от 44142
Имало проблеми с рамата не е само буфер.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 8:47 pm
от Nikss
В тоя ред на размисли, призовавам нашият съфорумец от Стара Загора bobara_e_tuk да посети лок депо Сз и направи подробен фоторепортаж на л-тиви 44 161 и 45 188, за да се приключи вече ненужния спор... всички останали (в това число и аз) сме заети с работа, училище и не е възможно да се пътува. Още повече, че е и зима. Не мисля, че задачата ще бъде трудна и дори няма да отнеме много време за изпълнение. Е, пожелавам успех на нашият новоизлюпен трейнспотър в нелекото начинание и с нетърпение очаквам докладът му в завършен вид! Благодаря предварително и при посещение на депото и запознанство помежду ни ще има и почерпка за свършената работа!
Re: 45 188 и 44 161
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 7:53 pm
от dispo_72
Ти приятелю изобщо не си в час.Локомотива няма никаква работа в Клц.Просто не се разбраха как ще извършат пробите и сега се чудят как да го набият на деж.ръководител.
Re: 45 188 и 44 161
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 9:55 pm
от 07
dispo_72 написа:Ти приятелю изобщо не си в час.Локомотива няма никаква работа в Клц.Просто не се разбраха как ще извършат пробите и сега се чудят как да го набият на деж.ръководител.
Е светофорите за коледни лампички ли са ги имали?
Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 1:52 am
от Ekcnpec
Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 5:26 am
от bobara_e_tuk
Ekcnpec написа:Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
в началото на пролетта ще отида до депото и ще се поинтересувам какво е положението на двата локомотива

Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 6:42 am
от amon
Ekcnpec написа:Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
Талигите са в Подуене. Чака се решение за това кой кош да бъде използван.
Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 2:55 pm
от 46 242
44 143 ?
Публикувано на: Сря Мар 17, 2010 3:04 pm
от amon
079 или 142 - както се разберат.
Публикувано на: Чет Мар 18, 2010 10:33 am
от Ekcnpec
amon написа:Талигите са в Подуене. Чака се решение за това кой кош да бъде използван.
Благодаря за информацията...!
А знаеш ли на коя от двете катастрофирали машини са талигите...?
Предполагам на 44 161, ама...
Още веднъж, благодаря предварително...!
П.С. Бобъра, и аз съм от Стара Загора, но засега си почивам вкъщи след счупване на крака и не мога да отида до депото за да снимам катастрофиралите машини... А и предполагам, че няма да ме пуснат...
Публикувано на: Съб Апр 03, 2010 2:00 pm
от 44.123
Какво става транспортирали се вече до депо Стара Загора 44.142 ?
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 8:33 pm
от EuroSprinter
Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 8:47 pm
от 42 072.9
А със 142 какво става?
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 9:53 am
от Тената
все още нищо само я мотаят из депото никаква работа не се върши по нея но пак 45 188 има неочакван напредак вече почнаха да я боядисват дано скоро излезе от ремонт ,че има голяма нужда от 45-ци в товарния график за сега държат фронта само 45 186 , 45 184.
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 10:56 am
от Nikss
43 също стават за ТВ, но повече гледам ги юркат на ПВ. А като толкова трябват 45-ци за товарния график кой ги кара да слагат нови колооси и редуктори на 45 161

Вярно, че 2 44 не стигат до никъде, но поради липса на локомотиви в депо По влакове "Родопи" и 8636/8637 останаха на депо Сз и е ясно, че само с 2 44-ки не може да бъдат обслужвани и затова се стигна до измислици.
