
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

В тоя ред на размисли, призовавам нашият съфорумец от Стара Загора bobara_e_tuk да посети лок депо Сз и направи подробен фоторепортаж на л-тиви 44 161 и 45 188, за да се приключи вече ненужния спор... всички останали (в това число и аз) сме заети с работа, училище и не е възможно да се пътува. Още повече, че е и зима. Не мисля, че задачата ще бъде трудна и дори няма да отнеме много време за изпълнение. Е, пожелавам успех на нашият новоизлюпен трейнспотър в нелекото начинание и с нетърпение очаквам докладът му в завършен вид! Благодаря предварително и при посещение на депото и запознанство помежду ни ще има и почерпка за свършената работа!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Ти приятелю изобщо не си в час.Локомотива няма никаква работа в Клц.Просто не се разбраха как ще извършат пробите и сега се чудят как да го набият на деж.ръководител.
Е светофорите за коледни лампички ли са ги имали?dispo_72 написа:Ти приятелю изобщо не си в час.Локомотива няма никаква работа в Клц.Просто не се разбраха как ще извършат пробите и сега се чудят как да го набият на деж.ръководител.

Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...
в началото на пролетта ще отида до депото и ще се поинтересувам какво е положението на двата локомотиваEkcnpec написа:Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?

Ekcnpec написа:Подочух нещо за едни талиги... От единия катастрофирал локомотив... Заминали за един столичен град... За да "търсят" един здрав кош... На един изтърбушен събрат... И да се възстанови един добър локомотив...
Това горното в съвсем шеговита форма... А сега сериозно...
Понеже е слух... И като такъв не съм склонен да му повярвам без проверка...
Има ли някой, който също да е разбрал нещо подобно...?
Талигите са в Подуене. Чака се решение за това кой кош да бъде използван.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Благодаря за информацията...!amon написа:Талигите са в Подуене. Чака се решение за това кой кош да бъде използван.
А знаеш ли на коя от двете катастрофирали машини са талигите...?
Предполагам на 44 161, ама...
Още веднъж, благодаря предварително...!
П.С. Бобъра, и аз съм от Стара Загора, но засега си почивам вкъщи след счупване на крака и не мога да отида до депото за да снимам катастрофиралите машини... А и предполагам, че няма да ме пуснат...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Акредитиран фотограф
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

43 също стават за ТВ, но повече гледам ги юркат на ПВ. А като толкова трябват 45-ци за товарния график кой ги кара да слагат нови колооси и редуктори на 45 161
Вярно, че 2 44 не стигат до никъде, но поради липса на локомотиви в депо По влакове "Родопи" и 8636/8637 останаха на депо Сз и е ясно, че само с 2 44-ки не може да бъдат обслужвани и затова се стигна до измислици. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори