Страница 6 от 19

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:05 am
от stankos
Благодаря и на двама ви !
Сериозна композиция ,като за първи обслужен влак !

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:48 pm
от Mario Evstatiev
stankos написа:Благодаря и на двама ви !
Сериозна композиция ,като за първи обслужен влак !
Не си играят като гледам. Пък и вкараха в работа "Людмилите" най - сетне. А те са си зверове. Особено с тая реостатна спирачка. Дори се чудя, ако с две 232-ки карат "Медния" дали няма да се справят по - добре от кекавите 86-ци.

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:30 pm
от stankos
Да , ама "Людмила " харчи нафта , а немците са скръндзи по-принцип ! :lol:
Всъщност някой може ли да даде сравнение в пари ? :roll:

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 4:00 pm
от 42 072.9
Който плаща - той поръчва музиката. Може да са 2 минути, но направиха изменението на 3623. Успех на новите стари лица :)

Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 8:24 pm
от NiGhtPiSH
Колко са Людмилите на Шенкер? Аз знам за две: 232 613, 232 678

Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 10:42 pm
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Колко са Людмилите на Шенкер? Аз знам за две: 232 613, 232 678
Две трябва да са. В момента и двете работят в графика.

Публикувано на: Пон Юни 28, 2010 4:52 pm
от rumensoft
Как изглежда кабината?
Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg

А за феновете на този локомотив, снимал съм клип с HD качество:
http://www.youtube.com/watch?v=RGLmfWhSrs4

Имам и снимки, мога да кача няколко, ако желаете ;)

Публикувано на: Пон Юни 28, 2010 5:34 pm
от vesko7
rumensoft написа:Как изглежда кабината?
Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg
Изобщо не - Това е Skoda :) Разгледай тази тема - viewtopic.php?t=1178 Локомотивите на "DB Schenker" втора доставка на екс датските серия ЕА 3000. Техническо описание на локомотива - viewtopic.php?t=1316 Да не задълбавам в подробности.

Иначе клипчето е жестоко - даже и са те уважили :D

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 6:26 pm
от spirach
Веско жестоко се лъжеш, серия ЕА3000 са произведени 22 машини .
Първите 2 са пройзведени в Германия 1984 т.е. ЕА3001 която е на мозей в Дания и ЕА3002 която е в Булмаркет, и по мой сведения е най добрата и машина , като проблеми разбира се.
От 1986 до 1992 г в Дания са пройзведени , още 20 машини , и повечето от тях са в Булмаркет и Дбшенкер (България и Ромъния) и разликата между тях няма. За каква втора серия говориш не , знам??????

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 8:29 pm
от vesko7
spirach изобщо не се лъжа - първите две машини действително са произведени в Германия през 1984г. ЕА 3003 - 3010 са произведени през 1985г. Втората партида (доставка) а не серия с номера ЕА 3011 - ЕА 3022 са произведени през 1992г. Между първата и втората партида има незначителни разлики във веригите на спомагателните машини. Мисля че ясно се изразих ?

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 8:51 pm
от spirach
Пак се лъжеш, 1985 в Дания не е пройзведена машина.
А последните две на Булмаркет са пройзведени , в една година със всички машините от 10 до 22 , или 1992г. в Дания. И по стечение на обстоятелствата , тогава и аз ходих в Скандия Ранърс , точно същата година .

Публикувано на: Вто Юни 29, 2010 9:14 pm
от spirach
П.С. Най-много машини пройзведени от Датчаните, през въпросната 1992г. Са спряни за резервни части.ЗАЩО?????

Други превозвачи | Other rail carriers

Публикувано на: Сря Юни 30, 2010 5:27 am
от choveka_vlak
Ето Ви линк които трябва да Ви помогне!, http://www.jernbanen.dk/motor.php?typenr=&litra=EA&S=8

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 10:27 am
от 46 242
Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:

Публикувано на: Пет Юли 02, 2010 10:30 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.