Страница 6 от 6
Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 9:25 pm
от VESO
Леко да се отклоня от темата , но да отговоря на Nikss - преди години в Горна е имало машинист с прякор "Хитлера" , понеже с мустачките и перчема приличал отдалеч действително на "Фюрера".За него са ми казали следната история - паднал се на поредния влак , карал е само с 10 км/ч "отгоре" и когато после са гледали скоростомерните ленти , го наказали.След това винаги карал с около 10 км/ч "отдолу" и редовно влаковете с локомотивите , на които бил машинист , закъснявали сериозно. Явно пак е станало нещо (мъмрене) , че напуснал депото и моят познат , който ми каза тази история не знае къде е "Хитлера" и до ден днешен.Когато го попитах за години , получих отговор , че въпросният машинист със сигурност през 2001 г. е бил още в депо Горна.
Дали някой от форума го познава по име този човек и дали работи все още като машинист някъде?

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 9:50 pm
от Nikss
Ghost написа:Nikss не искам да ти пресичам ентусиазма, но очевидно не си полагал 90 часа нощен труд на месец като машинист. С тези слова си роден ръководител.
Има много натегнати разписания. Винаги съм бил против 30с престой на спирка по разписание. Това на практика е неосъществимо. 1 мин. трябва да е най-малкият времепрестой по КР.
Всеки вика изкарай повезка, нощен труд, тва онова, ама никой не ще да го осигури нали? На приказки всеки е богат. Дайте възможност да се докажа бре, а и не само аз, не разбирам защо все мъмрите, а няма развитие по въпроса? Що за хора сте вие? Мислите си, че като сме все още ученици (не само аз, а и други съфорумци, някои дори студенти, но все още учещи) и имаме желание да участваме във форуми на тематика, на която 99% от съучениците ми бъкел не разбират, не ставаме за нищо? Това си е чиста дискриминация и мисля, че заслужаваме поне малко уважение, защото вие си седите на топличко по работните места, а ние имащи желание да снимаме и следим влакове ходим и мръзнем дори през зимата в минусовите температури. Тъй, че много моля да не осъждате предварително и да не давате квалификации.
Относно разписанията - едно е да са свити до минимум престоите по гарите и спирките, друго самите обходи.
Айде със здраве.
Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 10:00 pm
от 42 072.9
Ghost написа:Nikss не искам да ти пресичам ентусиазма, но очевидно не си полагал 90 часа нощен труд на месец като машинист. С тези слова си роден ръководител.
Има много натегнати разписания. Винаги съм бил против 30с престой на спирка по разписание. Това на практика е неосъществимо. 1 мин. трябва да е най-малкият времепрестой по КР.
Справка дежурството 10121

електровоз+вагони=голямо шоу.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 6:30 am
от Mario Evstatiev
Да се върнем към темата!
Вчера с Управителя на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД бе обсъдена възможността за експериментално пускане на директен кушет или спален вагон Видин-(София)-Бургас с предварителна резервация на места за летния сезон. Въпросния сезонен вагон, при потвърждение за експерименталното му пускане ще трябва да бъде широко рекламиран за да се получи търсения ефект - връщане на хората, пътуващи от този регион към морето на влака.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 8:05 am
от VESO
Отлична работа , Марио , не забравяйте това , което пуснах преди време - широка медийна гласност в пресата още от края на месец май , а на първия ден от юни (юли) , когато го пуснат - репортаж от телевизията , като медийната реклама е желателно да се проведе както в София , така и във Видин.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 8:37 am
от todor plamenov
Чудесно!Поздравления!А маршрутът на вагона чрез релацията 7625/8627 ли ще се осъществява?
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 9:26 am
от pavel
А бяха ли обсъдени простотиите в посока Кулата? А също и относно цените в крайна сметка за бившите УБВ.
Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 10:57 am
от Mario Evstatiev
todor plamenov написа:Чудесно!Поздравления!А маршрутът на вагона чрез релацията 7625/8627 ли ще се осъществява?
Именно по този начин смятам да стане обвръзката на директния вагон.

ВН - СФ опашка на БВ 7625

СФ - БС опашка на БВ 8627

БС - СФ опашка на БВ 8686

СФ - ВН опашка на БВ 7620
Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 1:56 pm
от COSTACHE MIHAIL
Аз не знам дали тази тема, бих искал да видя картата на България с железопътни линии, и бих искал да кажа колко много влакове има в редиците на вашата страна. През Romania са 4 редиците на влаковете:
Личен: спиране на всички станции и пунктове
Ускоряване на: Спри в малките градове до най-големите
Fire: спиране в главните градове
Интер Citty (IC) пътуване със скорост, а не спиране в големите градове. Удобството е много висока.
--------------------------------
I do not know if that topic, I'd like to see a map of Bulgaria with railway lines, and I'd like to say how many trains there in the ranks of your country. In Romania there are 4 ranks of trains:
Personal: stop at all stations and stations
Accelerate: stop in small towns to the largest
Fire: stop in main cities
Inter Citty (IC) travel by speed rather than stopping in major cities. Comfort is very high.
Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 3:56 pm
от 43.309
În Bulgaria, în următoarele categorii:
BVZR-rezervare obligatorie numai opreşte staţii de mari, orase regionale.
Se opreşte trenul Rapid la staţiile de mare mlki, posibil, chiar şi opreşte in orasele mari.
Tren de pasageri se opreşte la toate staţiile şi se opreşte.
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 1:16 am
от pavkata_zaraboy86
Тези дни съвсем случайно реших да проверя с кой влак може да се отиде от Варна до Сливен сутринта. Проверих в книжния пътеводител, след това и в електронния и.......някак си се отчаях. Просто такава опция "сутрин" и "на обед" не съществува.
Вариантите са точно 2:
1. ПВ 30158 17:42, прехвърляне на Карнобат на ПВ 80126 и отново прехвърляне, този път на Зимница на ПВ 30256 и в крайна сметка ако влаковете се движат на време, в Сливен се "добирате" в 21:58......пак да подчертая 2 СМЕНИ и то все с ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ!!!!!
2. Нощният влак за София през Карлово БВ 3636 в 21:45 от гара Варна. В 00:58 пристига в Сливен - ЕДИН ЕДИНСТВЕН директен вариант и то НОЩЕМ!!!!!
Замислих се и си казах: Е може ли такъв срам!? Във Варна учат толкова студенти от Сливен! Да не говорим, че Варна и Сливен са гари на една и съща линия и то ГЛАВНА!!!!! И....първият ти влак, с който можеш да се върнеш например една събота към Града на Стоте войводи да е в.....17:42.....!!!
Какъв е извода? Дали си заслужава да се ходи с влак от Варна до Сливен за уикенда или ще трябва да дочакаме новия ГДВ 2011...?
БЕЗ КОМЕНТАР!!!!!!!
Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 8:36 am
от todor plamenov
В по- голямата част от направленията е така,Павка.Мъчно ми е,че ще те разочаровам,но и с влизането в сила на ГДВ 2011 едвали ще се промени нещо.Концепцията за регионалните и интеррегионалните превози на БДЖ просто я няма.
Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 4:07 pm
от mach
lok45111 написа:Може да се помисли и е редно дори, за един проектен ГДВ по 7-ма. Има влакове, които трябва да се коригират доста. Освен това между Бр и Вн е редно да има мрежа от пътнически влакове, обслужващи пътниците от/за малките населени места и да се премахнат спиранията на тези места от бързи влакове. Редно е да има и един чифт "ускорени" бързи влакове със спирания само на Вц, Бо, Бр и Вн. Редно е тези влакове да тръгват в удобно време от Сф, съответно Вн, например един такъв влак, тръгващ от Вн в 5:45, и пристигащ в Сф в 10:00 и обратно от Сф в 17:00 и пристигащ във Вн в 21:15.
Много добро предложение,това трябва да стане реалност с откриването на новата пътническа жпж гара Видин,ако искат от БДЖ да върнат пътницити от Видин за София нали постоянно реват че нямат приходи!!!