Страница 6 от 42

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 6:26 pm
от VESO
Аз му се обадих на Ванчо и предположих , че ще се върнат с 383.Както е и станало.Ванчо беше написал , че в тях са се качвали хора. А колкото до бройката , "Сл. бряг" беше с четири 97-ци в композицията , като прибавим и тези , стават общо 7 вагона от серията в движение. А общо май бяха 11.

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 6:27 pm
от 07
VESO написа:Аз му се обадих на Ванчо и предположих , че ще се върнат с 383.Както е и станало.Ванчо беше написал , че в тях са се качвали хора. А колкото до бройката , "Сл. бряг" беше с четири 97-ци в композицията , като прибавим и тези , стават общо 7 вагона от серията в движение. А общо май бяха 11.
12 бяха купени, но само 10 бяха в експлоатация - два бяха предназначени за резервни части

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 6:28 pm
от VESO
Сега видях по - обстойно снимката на Rexkos и имам питане: защо международният е приет там? Обикновено в Червен бряг идва на 1-ви коловоз.

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 10:28 pm
от 46 242
Ако са имали проблеми със стрелките..

Публикувано на: Нед Яну 31, 2010 10:30 pm
от rexkos
Нямам идея защо са го приели на 5-ти. Половин час по-късно 2613 си беше приет както обикновено на 1-ви коловоз.

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 4:13 pm
от rexkos
Днес 2613 е с композиция от купейни вагони както следва: фургон, второкласен (50), второкласен (74), бюфет, първокласен (40) и 2 второкласни (74). Някой има ли представа какво е станало с любимите ни exDB-та. :lol:

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 4:16 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Днес 2613 е с композиция от купейни вагони както следва: фургон, второкласен (50), второкласен (74), бюфет, първокласен (40) и 2 второкласни (74). Някой има ли представа какво е станало с любимите ни exDB-та. :lol:
Вероятно са се сетили, че не стават за далечни влакове!

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 4:19 pm
от rexkos
Дано наистина е така, а не само временно решение!

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 4:26 pm
от Saruman
А, дано а екс-дб да ги пратят на пътниците по 4-та :lol:, мечти :roll: .

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 7:51 pm
от 44.123
Saruman написа:А, дано а екс-дб да ги пратят на пътниците по 4-та :lol:, мечти :roll: .
Не се залъгвай ще си умрем с мечтите.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 1:08 pm
от rexkos
Днес проучих как стоят нещата с 2613/2612. Старите "обновени" композиции (пет вагона серия 43) са пратени по 7-ма линия на влакове 7620/7625 и 7630/7631, а тези на 2613/2612 са заменени с варненски купейни вагони серия 74. Най-сетне да се намери някой трезвомислещ човек в тази железница и да осъзнае, че тези вагони са изключително неудобни за влакове на дълги разстояния. Сега остава да се оправят композициите на 3621/3622 и 8615/8610 и всичко ще е на шест. 8)

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 1:49 pm
от 43.309
Многократно съм писал по въпроса, може би има резултат. Дайте да пишем и за 8615/3622.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 1:52 pm
от rexkos
Браво Иво, резултатът е повече от задоволителен. Сега иде ред на 3621/8610 и 8615/3622. :twisted:

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 2:04 pm
от VESO
За Видин е добра идея , тъкмо в Северозападна България да пътуват с тях.
Влакове като "Ломската красота" и "Благоевградската прелест" следва да бъдат с exDB , но в никакъв случай такива като 3621 / 3622 и 8610 / 8615.Добре би било да се помисли за зачисляване на 43-ки във Варна (както се зачислиха в Пловдив) , за да се използват на 9620 / 9623 и евентуално 2655 / 2654.В композициите на 8613 и 8612 понякога наблюдавам пък 45-ца в директната група за Бургас Такъв вагон редовно има при 8610 и 8615.

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 2:20 pm
от rexkos
VESO написа:В композициите на 8613 и 8612 понякога наблюдавам пък 45-ца в директната група за Бургас.
Известно време в композициите на 8613 и 8612 имаше вагон 45-та серия, обаче миналата седмица същият беше заменен с 50-ка. На този чифт влакове пътуват 3 едни и същи композиции вече в продължение на няколко седмици по схемата 8613/8626/10121/10114/8627/8612/292/10203 и все ги редуват едни същи. След пристигането на влак 10203 се почиства и отново заминава за Бургас с 8613. Две от композиците са съставени четири второкласни 74-ки и една първокласна 50-ка, докато на третата се мъдрят три доста неугледни и мръсни второкласни 50-ки, първокласна 40-ка и една що годе прилична 74-ка. Например днес композицията, която ми е до болка позната от почти ежедневните пътувания с 10203 с названието "Композицията с многото 50-ки" днес е за Пловдив по тъй вече известната "тристранна схема" 10121/10263/10114. След три дни (в понеделник) същата композиция отново ще е на пътника за Пловдив.