Страница 6 от 21
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 12:50 pm
от VESO
За 383 ще му измислят отнякъде още два вагона , защото много се пълни.В момента 382 вози две 74-ки за вътрешно съобщение , в които поне до Горна има доста хора , но в Русе слязохме не повече от 10 човека.
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 4:28 pm
от Vancho
382 вози всичко друго, но не и 74 ки в момента

43,45,63,50 серии

Утре може и 97 серия вагона да има

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 5:58 pm
от VESO
Ако има , усещам как ще си умреш от удоволствие , още повече , че 97-ци вече се бяха появили в Северна България.Само гледай да не си забравиш някъде фотоапарата.

Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 6:32 pm
от lok06
За 10121/10263/10114 има телеграма всяка неделя да е с вагони и локомотив,поради повече пътници.През останалото време,пускат вагони поради това,че се карат такива за ремонт в Септември.
А 10202-203 е с вагони в момента,защото не стигат електрички.Но от новото разписание ще е с вагони и локомотив
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 6:56 pm
от VESO
lok06 написа:За 10121/10263/10114 има телеграма всяка неделя да е с вагони и локомотив,поради повече пътници.През останалото време,пускат вагони поради това,че се карат такива за ремонт в ....
Този , който е писал телеграмата сигурно си няма изобщо представа от пътникопоток за тези влакове.В почивни дни я се съберат 30 човека в целия влак , я не.Точно през седмицата , особено 10114 се пръска по шевовете от ПО , главно от учениците , които се прибират по родните си места и до Стм е нещо страшно вътре.Идентична картина се наблюдава и на Пзк , където стотици ученици се прибират в посока Септември - Белово и влакът отново се напълва на 100 %.10263 също е с голяма населеност , пак заради учениците , отиващи втора смяна , понеже часът на пристигане в Пловдив е идеален за тях.В почивни дни нещата са коренно различни , а ако влакът е композиция се случва и в цял вагон да няма нито един човек от Пловдив до Пазарджик.
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 8:15 pm
от rexkos
lok06 написа:
А 10202-203 е с вагони в момента,защото не стигат електрички.Но от новото разписание ще е с вагони и локомотив
Това ще е така, защото 10202 вече няма да го има. Предната вечер 292 ще му кара вагоните.
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 9:22 pm
от lok06
М,да поредната простотия........не бил рентабилен 10202.....
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 9:26 pm
от rexkos
Наистина 10202 е нерентабилен. Освен превозната бригада в целия влак има не повече от 10 пътници. Какъв е смисълът да се лангърка празен влак при положение, че 292 може да му кара вагоните предната вечер (и сега се прилага тази практика, но само в почивни дни, когато 10202 не се движи).
Публикувано на: Нед Ное 01, 2009 9:54 pm
от bdz_bg
Еми нека да орежат такива ненужни влакове които возят само въздух.Пак се спестяват някакви пари, въпреки, че са минимални.
Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 4:38 pm
от Naskoni
Днес, 02.11.09:
5621/4 с 45 163, която по план трябва да поеме и 5625;
5611/0 с 44 002;
на връзките Генерал Тодоров - Петрич е 61 006;
50131/2 с 61 012.
Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 6:42 pm
от rexkos
- Днес ПВ 20223 замина от София с композицията на УБВ 2602, включваща и вагон тип "бистро", естествено без обслужващ персонал.
- По непотвърдена информация, когато пуснат движението в междугарието Дкм - Мир (все още не се знае дали на 1.12 или по-рано), временно движението през проблемния участък ще се осъществява с дизелови локомотиви. Говори се, че пътническите влаковe за Карлово и Копривщица ще се обслужват с лок. 61 и вагони, а 60201/60202 и 60275/60276 ще бъдат в графика на ЕМВ 30/31.
Публикувано на: Пон Ное 02, 2009 9:06 pm
от Nikss
Дочух, че щели Дезира може би да пускат, ама ще видим.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:12 pm
от Ghost
02.11.09г
вл.28201 ДМВ 10-49/50 на неохраняем прелез на км 17 +210 удря ремарке на товарен камион. Нанесени са повреди по ДМВ
02/02.11.09г.
вл. 10133 с ЕМВ 30 07/08 на 19 30ч. при влизане в гара Костинброд неизвестни лица хвърлят камъни и счупват 1бр. стъкло на ЕМВ.
вл.47043 35 ваг. 1064т лок.06 127 зае междугарието Биримирци-Подуяне разпр. +25мин. поради принудително спиране на влака от неизвестни лица. Върху железния път са струпани камъни и автомобилни гуми.
Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 12:19 pm
от Nikss
Поредното поломено Дезиро...

сериозни ли са щетите?
По останалите 2 случая няма какво да се коментира - то се знае кои са тез неизвестни лица - добре са познати, та чак се изтърка от употреба тази дума "неизвестни".
При случая от миналия месец когато беше спрял
46870 на Сливница и бяха отворили последния вагон е имало доколкото разбрах порцеланови съдове, та само дето са го отворили.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 3:28 pm
от Saruman
10049/50 последно като го видях имаше един пукнат страничен джам.