Страница 6 от 48
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:27 pm
от Nikss
Labros написа:Дано някой се сети сега да извади 097 от оградата на депо По и да я пратят и нея за ремонт.
Дай пари... и ще идеш и до Луната.
Аз ако имах щях да купя цялото БДЖ брато.

Желание има, ама пусти пари няма. А за Луната добра идея.
Иначе за 057 и 133 не може да се каже изобщо, че са готови... само талигите им са събрани и ще им ги сложат, за да може да ги транспортират да се движат в състава на някой ДТВ за Русе като вагони както стана с 44 089 когато я пратиха. Общо взето само са ги подготвили за сложната операция, която предстои да претърпят, а тя няма да е никак лека и кратка.

Иначе талигите би трябвало да са пипнати щом им предстои такъв голям преход (транспортиране), но и в Русе няма да ги оставят непокътнати.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:31 pm
от 44142
Някъде през Февруари или Март беше лок 44089 имаше рекламация и от ЖПЗ дойдоха да я оправят. Тогава ми казаха, че се работело по смяната на кабелажа на 133. Обаче да смениш целия кабелаж на лок не става бързо, още повече когата работниците се броят на пръстите на едната ръка.
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:15 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:Някъде през Февруари или Март беше лок 44089 имаше рекламация и от ЖПЗ дойдоха да я оправят. Тогава ми казаха, че се работело по смяната на кабелажа на 133. Обаче да смениш целия кабелаж на лок не става бързо, още повече когата работниците се броят на пръстите на едната ръка.
На 133 сменят целия кабелаж. На 057 вероятно ще се смени само силовия и част от командния. Според финансовото състояние на заявителя.
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 5:35 pm
от Иван Иванов
Оперативният кабелаж е подготвен за цялостна смяна на 44-057.
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 7:32 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Оперативният кабелаж е подготвен за цялостна смяна на 44-057.
Дефакто и 057 и 133 минават КР-2, така ли да го разбирам?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 5:46 pm
от Иван Иванов
Да.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 5:56 pm
от Иван Иванов
Колоосите са нови но на талигите не е извършван ремонт , след като дойде в Русе ще ги разглобим за ремонт. Лок.44-057 ще остане за транспортиране след Нова година.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 5:59 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Колоосите са нови но на талигите не е извършван ремонт , след като дойде в Русе ще ги разглобим за ремонт. Лок.44-057 ще остане за транспортиране след Нова година.
Транспортирането на 133 как ще се извърши? С намалена скорост и специален влак или като вагон в състава на редовен товарен влак?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 6:04 pm
от Иван Иванов
На товарен влак.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:42 pm
от 44142
Една ПО бегачка. Лок е отличен и има страшен реостат но все пак е минал КР в горна. Вчера се разписа на влак 3601-3602.
http://lok45.hit.bg/DSC02454a.JPG
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:56 pm
от borislaviv
А този локомотив когато го докараха е бил поне 2 години на ограда в депо Пловдив.Не подписах приемателния протокол, така както е по правилник за капитални ремонти. Там пише,че локомотив за ремонт се приема при условие да е окомплектован с всички възли и агрегати в ремонтопригодно състояние.А те изпратиха части от 42 серия, колкото да отбият номера.После след приемането на ремонтирания локомотив бяха безкрайно благодарни и ни пратиха и 44-134, който също възстановихме и 44-133,но вече конюктурата беше друга.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:58 pm
от 44142
Те много ПО лок минаха през ГО. 060,082,099,128,132,134 и 167
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:00 pm
от 44142
Със 133 работата обаче се разсъхна. Навсякъде има криза за части. От ЖПЗ се оплакваха, че 057 и 133 са били в насипно състояние. Все едно някой е наринал с лопата възлите в машинното. 45187 когато отиде в Русе за СР се хванали за главата, че локомотива е без спирачни контактори.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:52 pm
от Иван Иванов
От депо Пловдив ,когато дойде за ремонт 45-187.2 наистина липсваха спирачните контактори защото ни бе казано ,че не се ползува реостатната спирачка на машините на депо Пловдив и е без значение от коя ще смъкнат 5бр. спирачни контактора.
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 8:54 pm
от Иван Иванов
До седмица ни доставиха липсващите контактора за спирачката.