Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 10:33 pm
Не само, че не е гаранция, а доста често не можеш да си намериш място в кабинета.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Не е шумна, да не каже че е тиха.Nikss написа:Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка...n0_aLoNe написа:Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер.Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.А то са много малко машините иначе, които не люшкат... тук и самия железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва.
В нея ако сложиш котка в кабината и пуснеш вентилаторите, няма да намериш тази котка! Вее на поразия. И не разбирам защо до сега не е била уплътнена.rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машни ?
Хората в ГО си подреждат машините по коя е по-шумна. А тук в София по какво да ги редим? Коя повече треска?rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машини ?
Коя по колко време чака за ремонт.n0_aLoNe написа:Хората в ГО си подреждат машините по коя е по-шумна. А тук в София по какво да ги редим? Коя повече треска?rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машини ?
Именно за това говорим. А иначе от недолюбваните в ГО машини класацията при мен водят 45 192 и 44 114 която пък има страшен реостат. От 44 126 не съм чувал оплаквания.n0_aLoNe написа:Не е шумна, да не каже че е тиха.Nikss написа:Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка...n0_aLoNe написа: Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер.А то са много малко машините иначе, които не люшкат... тук и самия железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва.
Браво на 202, ще си имаме и 44 202borislaviv написа:Днес влиза 45-202 за среден ремонт.След излизането и от ремонт,ще бъде с редуктори за бързи колооси.Сигурно ще получи и нов номер от 44 серия.Можем да гадаем каъв ще бъде той.
Факт е, че все още е често явление да бъдат подавани "куци коне" на бързите влакове на депо ГО и го знаеш много добре. Явно бегачките не са съвсем достатъчни, още повече напоследък бе спряна цяла камара машини.Nikss написа: Какъв е тоя зор като в ГО даже са предостатъчно бързите Р-ки?
Аз дори съм положително настроен към "побързяването" на 45-та серия, защото за нея почти няма работа. Оптимално щеше да е да си купим редуктори за 120 км/час, но те струват парички и то доста. Иначе до къде стигнахме с машините, подадени за ремонт?borislaviv написа:За да се направи това, явно има нужда от бързи локомотиви. Пък и намалелите товари, сигурно също си казват думата.Все пак нищо не е станало.Важно е че се ремонтират локомотиви, а не да се нарязват.