Страница 6 от 59

Публикувано на: Пон Ное 23, 2009 10:33 pm
от lok43r
Не само, че не е гаранция, а доста често не можеш да си намериш място в кабинета.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 3:02 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:
n0_aLoNe написа:
Nikss написа:Днес ЕЛ 44 109.7 спира за ГПР.
Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер. :)
Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка... :evil: А то са много малко машините иначе, които не люшкат... тук и самия железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва. :wink:
Не е шумна, да не каже че е тиха.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:27 pm
от Mario Evstatiev
44 109.7 е една от добрите ГО машини. Има къде каде по - шумни и калпави. Лидерката на "черните овце" беше 44 126.1, която слава Богу е спряла за ремонт. Дано се погрижат добре за нея.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:28 pm
от rexkos
44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машини ?

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:32 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машни ?
В нея ако сложиш котка в кабината и пуснеш вентилаторите, няма да намериш тази котка! Вее на поразия. И не разбирам защо до сега не е била уплътнена.

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:36 pm
от n0_aLoNe
rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машини ?
Хората в ГО си подреждат машините по коя е по-шумна. А тук в София по какво да ги редим? Коя повече треска?

Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 8:42 pm
от VESO
n0_aLoNe написа:
rexkos написа:44 114 не беше ли също в списъка на най-шумните ГО машини ?
Хората в ГО си подреждат машините по коя е по-шумна. А тук в София по какво да ги редим? Коя повече треска?
Коя по колко време чака за ремонт. :lol:

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 7:08 am
от Nikss
n0_aLoNe написа:
Nikss написа:
n0_aLoNe написа: Тази машина е добра, само дето люшка малко, иначе си е супер. :)
Ми на някои херцове им била много шумна, не знам как се осмеляват да обиждат мойта фаворитка... :evil: А то са много малко машините иначе, които не люшкат... тук и самия железен път оказва влияние. Понякога и на безнаставов не е гаранция, че няма да ти полюшва. :wink:
Не е шумна, да не каже че е тиха.
Именно за това говорим. А иначе от недолюбваните в ГО машини класацията при мен водят 45 192 и 44 114 която пък има страшен реостат. От 44 126 не съм чувал оплаквания. :roll:

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:30 pm
от borislaviv
Днес влиза 45-202 за среден ремонт.След излизането и от ремонт,ще бъде с редуктори за бързи колооси.Сигурно ще получи и нов номер от 44 серия.Можем да гадаем каъв ще бъде той.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:31 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Днес влиза 45-202 за среден ремонт.След излизането и от ремонт,ще бъде с редуктори за бързи колооси.Сигурно ще получи и нов номер от 44 серия.Можем да гадаем каъв ще бъде той.
Браво на 202, ще си имаме и 44 202 :lol:

Явно глада за бързи машини се усеща вече. Особено с наближаване на новия ГДВ.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:33 pm
от Nikss
Я пак? :shock: :D И вас ли ви налегна кризата, та почнахте на 45-ците да слагате колооси и редуктори за 130? Ай стига бе... егати държавата, егати чудото... дайте направо всички 45 да ги направим 44 и да мирясат вече, а 44 да гният по оградите и депата очаквайки средни и капитални ремонти. Ашколсум. :evil: След ремонта ако наистина й слагат колооси и редуктори за 130 ще стане както стана с 2 машини до момента (45 198->44 198 и 45 164->44 164). В момента в депо Сз има 3-ти такъв лок (45 161->44 161) който дори чух, че миналата седмица бил на проби. Та и тук ще стане така (45202->44202). Ей големи разсипници сме, докато не съсипем и побългарим нещо не мирясваме. Какъв е тоя зор като в ГО даже са предостатъчно бързите Р-ки?

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:36 pm
от rexkos
Nikss написа: Какъв е тоя зор като в ГО даже са предостатъчно бързите Р-ки?
Факт е, че все още е често явление да бъдат подавани "куци коне" на бързите влакове на депо ГО и го знаеш много добре. Явно бегачките не са съвсем достатъчни, още повече напоследък бе спряна цяла камара машини. :wink:

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:37 pm
от Mario Evstatiev
Никс, нищо не се съсипва. Едно време е имало само серия 43Р. След това бързи и бавни машини. Когато каквато трябва, такова се прави. Аз съм съгласен да се набавят бързи машини, защото новия ГДВ наистина ще изстиска силите на настоящите.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:38 pm
от borislaviv
За да се направи това, явно има нужда от бързи локомотиви. Пък и намалелите товари, сигурно също си казват думата.Все пак нищо не е станало.Важно е че се ремонтират локомотиви, а не да се нарязват.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 10:41 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:За да се направи това, явно има нужда от бързи локомотиви. Пък и намалелите товари, сигурно също си казват думата.Все пак нищо не е станало.Важно е че се ремонтират локомотиви, а не да се нарязват.
Аз дори съм положително настроен към "побързяването" на 45-та серия, защото за нея почти няма работа. Оптимално щеше да е да си купим редуктори за 120 км/час, но те струват парички и то доста. Иначе до къде стигнахме с машините, подадени за ремонт?