Страница 6 от 7
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:12 pm
от Tramway
apocaliptis написа:Благодаря за информацията.Кога можем да очакваме локомотива в движение?
В светлото бъдеще. Ако дотогава не се превърне в купчина ръжда.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:15 pm
от apocaliptis
Много жалко

Каква е разликата между сегашните червени локомотиви и този.Скоростта неможе да бъде подобрена защото при такива завои в бълкана с по-висока скорост от (20-30 км/h) са невъзможни...
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:19 pm
от Mario Evstatiev
apocaliptis написа:Много жалко

Каква е разликата между сегашните червени локомотиви и този.Скоростта неможе да бъде подобрена защото при такива завои в бълкана с по-висока скорост от (20-30 км/h) са невъзможни...
Разликата между стандартната "червена" 76-ца и тези 400-стотните номера е никаква. Сменили са сигналните лампи и са потегнали това онова. Локомотивите са жълто и черно боядисани заради аржентинците, които ги купуват. Такава схема на оцветяване са искали и такава сме им направили.
Ако някога се възстанови 76 011, то тя ще си е в стандартното за БДЖ оцветяване без допълнителни подобрения. Просто ще се извърши един заводски ремонт да речем. За вдигане на скоростта не става и дума - все пак това значи замяна на ХПК и колоосните редуктори, а това е скъпо и неоправдаемо мероприятие при все, че теснопътната ни инфраструктура не позволява повече от 50 км/час.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:23 pm
от bdz46
Скоростта се ограничава от инфраструктурата. Машините са до 60/70 км/ч, което за 760 мм си е много добра скорост.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:25 pm
от Tramway
apocaliptis написа:Много жалко

Каква е разликата между сегашните червени локомотиви и този.Скоростта неможе да бъде подобрена защото при такива завои в бълкана с по-висока скорост от (20-30 км/h) са невъзможни...
Няма разлика. 75-та и 76-та са с конструктивна скорост 70 км/ч, 77-ма - 60 км/ч. А максималната участъкова сторост по 16-та линия е 50 км/ч и то по равното и правото Сп-Вра. По баирите и осморките е 30.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 1:26 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Скоростта се ограничава от инфраструктурата. Машините са до 60/70 км/ч, което за 760 мм си е много добра скорост.
76-та серия специално са до 60 км/час, което е достатъчно и не смятам, че има нужда от промяна на преводното число на редукторите, което автоматично ще "скопи" теглителните възможности на машината.
Друг е въпроса, че тази серия още с пристигането си у нас е давала такива големи ядове, че румънците само са цъкали с език и са се потяли с дни докато криво - ляво накарат нещото да работи. Отделно по 16-та линия лятно време повече от 4-5 вагона не са можели да карат, тъй като са загрявали доста. Поради тази причина и проблемите, цялата серия е пратена в Чернен Бряг, където що - годе е работила добре. До закриването на линията.
Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 3:42 pm
от VESO
lok45111 написа:..Машините са бивша наша серия 76 и са работили главно по линията Червен Бряг - Оряхово, която е закрита от 2002 г. След като закриват линията, следните локомотиви попадат в депо Септември:
76 005
76 006
76 011
76 012..
Пропускаш поне един локомотив -
76014-0 , който също е обитавал септемврийската ограда , а
тук се натъкнах на нещо интересно.Посочено е , че на снимката е заснета 76009-0 , но лично аз се съмнявам и смятам , че това е 77006-5 , преди да я нарежат.Нека все пак Н. Петракиев , който е правил снимката каже коя именно е машината на нея.
Tramway написа:
....максималната участъкова сторост по 16-та линия е 50 км/ч и то по равното и правото Сп-Вра. По баирите и осморките е 30.
На мен ми е чудно едно - не е ли възможно да се вдигне скоростта и по още няколко прави участъци - Велинград - Велинград Юг , Разлог - Банско и Банско - Добринище.Теренът не е планински и като съм пътувал с влак , мисля , че е почти идентичен на този от Септември - Варвара.Дори преди години си спомням , че скоростта там бе по - висока.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 9:18 am
от Tramway
VESO написа:[На мен ми е чудно едно - не е ли възможно да се вдигне скоростта и по още няколко прави участъци - Велинград - Велинград Юг , Разлог - Банско и Банско - Добринище.Теренът не е планински и като съм пътувал с влак , мисля , че е почти идентичен на този от Септември - Варвара.Дори преди години си спомням , че скоростта там бе по - висока.
Възможно е с пари. А пари в НКЖИ няма, а ако са появят, те отиват за линиите М и 1-ва категория.
Публикувано на: Пет Юни 11, 2010 10:47 am
от VESO
Като се замисля , междугарието Костандово - Велинград също няма да има проблеми за увеличаване на скоростта , но се отклоняваме от темата.
И така финалната равносметка за останалите последни представители на серията , след нарязването на 76014-0 в депо Сп е следната:
76005-8
402 - продаден в Аржентина;
76006-6
403 - продаден в Аржентина;
76011-6 - намира се в Септември и ще се използва за рез.части;
76012-4
401 - продаден в Аржентина и към настоящия момент вече не е в България;
76015-7 - обитава депо Червен бряг в показаното състояние от 21-ви ноември 2009 г.
Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 6:47 am
от Mario Evstatiev
76 011-6 не е за части, а е обявена за музейна и от нея няма да се пипа нищо. 402 и 403 са в депо Сп и чакат да дойдат аржентинците да ги приемат.
Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 12:48 pm
от 760mm
Те цялата теснолинейка продадоха. Ясно е, че без резерви няма как да върви. Първо, ясно е, че никога вече няма да има товарни превози, защото те сами направиха това невъзможно; второ скоро, като сдадат багажа наличните локомотиви, след като вече няма други, ще се демонтира.
Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 8:24 pm
от VESO
Малко актуална информация - към днешна дата локомотивите с номера 402 (бившия 76005-8 ) и 403 (76006-6) се намират все още в депо Септември , поради факта , че аржентинската компания , която ги е поръчала се бави с плащането.Като евентуален период на заминаване разбрах за месец септември т.г. , но все още не е сигурно.
Ето и техни снимки от днес:
402;
403.
От серията единствена е останала
76011-6 , която както вече знаем е обявена за музейна.Четвъртият представител 401 (стар номер 76012-4) одавна е заминал за Аржентина.
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 10:04 am
от Mario Evstatiev
402 и 403 май няма да си ходят скоро в Аржентина.
76 011 наистина има слухове, че е обявена за музейна, но доколко това е вярно, не съм особено сигурен. Отделно от това, ако е музейна, защо не се отпуснат средства за нея и да се възстанови, вместо да гние на открито. Ще стане така, че когато им притрябва да се възстанови, от 76 011 ще са останали само изгнили ламарини, подобно на 41-09 в Подуяне.
Публикувано на: Пон Мар 12, 2012 5:32 pm
от NiGhtPiSH
В крайна сметка какво стана с Аржентиснките машини? Останаха си в Септември...
Публикувано на: Пон Мар 12, 2012 10:02 pm
от VESO
Още са в халето , тъй като аржентинците не са ги платили.Доколкото знам , само един магистрален и един маневрен са заминали.