Страница 6 от 8

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 9:32 am
от 43.309
За сравнение и дума не трябва да става...

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 11:42 am
от Mario Evstatiev
43.309 написа:За сравнение и дума не трябва да става...
Във всички случаи. Депо Русе е депо с традиции в поддръжката и ремонта на локомотивите си и се е доказало отдавна. Небезизвестен факт е, че в Русе се подвизават най - поддържаните локомотиви серия 43, които макар и да не са особена страст на локомотивния персонал, работят безотказно и се радват на безупречна поддръжка. 43 547.9 е като излязла от завода - в машинното помещение всичко е излъскано, сменени са много износени елементи, кабините за управление са уплътнени, общо взето Русе си е Русе.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 12:37 pm
от Nikss
43.309 написа:До колкото знам и в Пловдив се правят два файтера :lol:
И те са ?
А инак Русе грешка нямат.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 12:58 pm
от Mario Evstatiev
За пловдивските файтъри не знам кои са.

Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.

Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 1:01 pm
от Nikss
lok45111 написа:За пловдивските файтъри не знам кои са.

Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.

Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
Е след 057 и 133 на опашка чака и 179... не я ли видя някъде?
А относно 125 явно не е единствено командирована в Русе понеже до онзи ден 127 всекидневно теглеше 4611/4612, а днес е ТП. :)

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 1:04 pm
от Mario Evstatiev
45 179.9 е вкарана в ЛВЗ. Отзад зад 110 бяха още две ГО машини, но не погледнах номера.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 1:11 pm
от Nikss
lok45111 написа:45 179.9 е вкарана в ЛВЗ. Отзад зад 110 бяха още две ГО машини, но не погледнах номера.
Можеш ли да попиташ и да ни информираш? :)

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 1:15 pm
от Mario Evstatiev
45 179.9 е в база Тракция, довечера ще знам и кои са другите "Р"-ки на оградата в Русе.

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 1:26 pm
от Nikss
lok45111 написа:45 179.9 е в база Тракция, довечера ще знам и кои са другите "Р"-ки на оградата в Русе.
Благодарим предварително. :)

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 5:25 pm
от Nikss
Тази нощ нашият приятел и съфорумец Стойчо Георгиев ще върне в депо ГО изкаралият в депо Сз командировка 3 месеца лок 44 070.1 8)

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 7:18 am
от disell
Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 7:34 am
от Mario Evstatiev
disell написа:Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.
Браво, Чавдаре. Хванал си много добре подготвителната работа за боята. В ЛВЗ пясъкоструйват кошовете и всички елементи, които ще се боядисват, което дава гаранция, че наистина положената боя няма да започне да пада на парчета след месец - два експлоатация.

Що се касае до 44 088.3, само да кажа, че машината е не аптека ами повече. В Русе наистина много са се постарали и са възстановили авсолютно всичко, което може да се възстанови.

Публикувано на: Сря Авг 12, 2009 7:58 am
от Nikss
В Русе са златни... изкарват ги като от завода... а на 179 няма ли снимка? :D По принцип ако има части, пари и достатъчно персонал срокът (нормално) за СР на лок е 3 месеца. 8) :)

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 3:07 pm
от 44.123
На 11.09.09г. от ПР е излязал 44.139 с поядисана ходова част и покривно оборудване.

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 3:28 pm
от Nikss
Колега, спомни си пак какво точно си видял, защото лок 44 139.4 според данните, които аз имам от шаблона му той на 11.09.2007 г. е изписан от ПР в Р. Искаш да кажеш, че наскоро е излязъл от ГПР? Ако е така гледай за ревизия на спирачката защото по принцип в Р и ГО при ГПР не ги боядисват, в Русе запазват шаблоните с лака и предишния голям ремонт, а в ГО някой път целите ги сменяват или оставят само на лака. :)